Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Planuję zakup X3, oglądałem już duuuuużo różnych szt.

 

Trafiła się niezła po lifcie 2007r 3.0d w automacie.

 

Mam pytania do posiadaczy:

- przy przełączeniu z P na R, z N na D czuć i słychać delikatne obciążenie na silniku (obroty delikatnie spadają) czy to normalne, wydawało mi się że przy innych X3 tego nie było.

- również przy obracaniu kierownicą na postoju obroty delikatnie zachwieją się (w innych x3 nie zauważyłem takiej sytuacji, ale może to wina felg 18 ?)

- i najważniejsze, silnik jest od 180tys km. nie myty i są wyraźne nacieki oleju, spocenia w tylnej części oraz na łączeniach rur od intercoolera - jak do tego podejść (większość x3 w komisach było tak pięknie wymytych że silniczki jak z salonu) martwić się tym ?

 

przebieg autka 260 tys. udokumentowany i serwisowany (wydaje mi się, że gdyby były usterki to serwis by je usunął ?)

 

Proszę o opinię jak z tym jest u Was.

BMW X3 3.0d LCI

było:

BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !

Audi A6 quattro 2.5 TDI- silnik specjalnej troski

Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam

Opublikowano

Dziękuję za pomoc.

 

Bardzo proszę innych o wypowiedź w pozostałych zagadnieniach.

BMW X3 3.0d LCI

było:

BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !

Audi A6 quattro 2.5 TDI- silnik specjalnej troski

Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Planuję zakup X3, oglądałem już duuuuużo różnych szt.

 

Trafiła się niezła po lifcie 2007r 3.0d w automacie.

 

Mam pytania do posiadaczy:

- przy przełączeniu z P na R, z N na D czuć i słychać delikatne obciążenie na silniku (obroty delikatnie spadają) czy to normalne, wydawało mi się że przy innych X3 tego nie było.

- również przy obracaniu kierownicą na postoju obroty delikatnie zachwieją się (w innych x3 nie zauważyłem takiej sytuacji, ale może to wina felg 18 ?)

- i najważniejsze, silnik jest od 180tys km. nie myty i są wyraźne nacieki oleju, spocenia w tylnej części oraz na łączeniach rur od intercoolera - jak do tego podejść (większość x3 w komisach było tak pięknie wymytych że silniczki jak z salonu) martwić się tym ?

 

przebieg autka 260 tys. udokumentowany i serwisowany (wydaje mi się, że gdyby były usterki to serwis by je usunął ?)

 

Proszę o opinię jak z tym jest u Was.

Na przykladzie mojego iksa.

Na postoju możesz wachlować begami jak chcesz obroty silnika stoją dęba.

Przy kręceniu kierownicą może coś delikatnie zafalują +-50

Pocenie przy IC to chyba norma kwestia oringów ,które w ASO kosztują 25 zł sztuka. Wymiana bardzo prosta.Pytanie czy turbina nie wali w dolot.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.