Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam fanów Bajeranckiej Maszyny Wszechczasów :P

dopiero zaczynam swoją przygodę z bumierką, więc nie bijcie jeśli zadam 100 000 pytanie, które już było...w tej dzidzinie jestem mocno niedouczony, ale mam nadzieję, że dzięki forumowiczom poznam tajniki sprzętu i będę się dobrze bawić :)

 

autkami jeżdżę 27lat, ostatnie dwa to ford sierra 2,0DOHC 120KM i jakoś nie moge się przestawić na wysokoobrotowy silnik 520ki :roll: w sierce najazd na 2000 obrotów i już było odejście, a przy 3000 pełna moc, a tu trzeba ostro wkręcić na 3000 żeby autko zaczęło żyć i nabrało wigoru...te 30KM i 2 gary więcej widać dopiero przy jeździe pod górę na piątym biegu :P

 

dlaczego kupiłem BMW :?:

bo nie miałem wyboru :wink:

na czteronapędowce mnie nie stać, a umiem docenić wyższość tylnego napędu nad przednią ośką...i bumierka została najtańszą :twisted: alternatywą tylnego napędu dla odchodzącej do lamusa sierry...

Pozdrawiam

Jacek

Opublikowano

hmmmm, M50 to silnik wysokoobrotowy???

tak przy okazji zapytam jak odróżnić silnik wysoko od nisko obrotowego?

150 kucyków pod maską!
Opublikowano
BMW najtańszą alternatywą. Myśle, że każdy Polak chciałby być zmuszony do takiego a nie innego wyboru. Gratuluje, świetny wybór. :cool2: Za pare miesięcy nie będziesz marzyć o samochodzie z napędem na cztery łapy, tylko o 540i lub chociaż 525i. Miłego dosiadania swojej bumy :roll2:
Opublikowano

w porównaniu z wolnoobrotowymi silnikami forda, a nie bolidami F1 :P

odróżnić je można po momencie uzyskania maksymalnego momentu obrotowego...u sierki to jest 2500 obrotów, a w M50 chyba 4700 (jeśli się walnąłem to poprawcie)...

Pozdrawiam

Jacek

Opublikowano

Mysle, ze dosc szybko sie przyzwyczaisz do tego, ze szesciocylindrowe BMW (podobnie jak Honde) trzeba 'krecic' wysoko.

E34 nie cierpi na bolaczki, jakie miala Sierra (sam jestem posiadaczem Sierry Cosworth 2WD i przepadam za tym autem) - malo sztywne nadwozie, korozja i drobne, ale czasem dokuczliwe usterki.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano

ehhh...siedziałem raz za kółkiem Sierry Cosworth 4WD i to była poezja jazdy, ale koszt utrzymania tej wersji jest wyższy niż bumierki :cry:

teraz więc czas na przyzwyczajenie się do nowego stylu jazdy...i cieszenie się przyjemnością podróżowania cięższą, dostojniejszą limuzyną :D

Pozdrawiam

Jacek

Opublikowano
Witam i pozdrawiam nowego kolegę :cool2:

Wszystkie samochody są prawie jak BMW... prawie robi wielką różnicę:))


Więcej mocy:

http://img61.imageshack.us/img61/1872/doladowanie3kk.jpg

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.