Skocz do zawartości

[E34] Problem z silnikiem m50b25 w E34(filmik)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wiem od ASO jak i od BMW Baumgart, że zamienniki jeśli działają to pół roku i później znów jazda... Również nie kupuje się używek i poprostu nie będzie działał. Jak się kupuje to nowy oryginalny.
  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

No i co z tego ze bosch? Kupujcie zamienniki i później szukajcie dalej co jes nie tak jak problem będzie tkwić dalej w tym samym. Już nie jeden miał problem. Nawet doszło do tego, że po wrzuceniu zamiennika dajel silnik źle pracował i rozbierał silnik bo mechanik mówił że pewnie zawór :duh: a oryginalny czujnik pomógł i kilka tys do przodu...

Czujniki oryginalne nie są drogie i wytrzymują o wiele więcej i działają nie tak jak zamienniki. Czasami nawet od razu po założeniu to coś nie działa.

Opublikowano
No i co z tego ze bosch?
jeśli dla Ciebie to niewiele to proponuję poczytać w czym tkwi różnica pomiędzy osprzętem bosch-a i siemensa .Nikt nie namawia kolegi do montowania taniego zamiennika lub rozsypującej się używki .Ty i kolega tajger nie do końca łapiecie o co chodzi .Rzeczywiście w przypadku siemensa kupujemy jedynie oryginały ,jeśli chodzi o boscha śmiało można montować dobrej jakości zamienniki które działają bez zarzutu.
Opublikowano

Wlasnie.

Gdzies cos czytali, gdzies cos wiedzeli ale nie do konca.

 

Wracajac do tematu. Jezeli 450zł za org czujnik to niedrogo do E34 , ktorych dzis na rynku srednia cena wynosi 4tys zl to tylko pozazdroscic rozowych okularów. Sam czasem zaluje ze mam osprzet Siemensa. Ale kto o tym myslal jak sie kupywało auto.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Myślę, że problem rozwiązany i to już jakiś czas temu.

 

Okazało się, że te cofające się obroty to było ślizgające sprzęgło, które w konsekwencji czasu się rozsypało, a niedługo po nim poległ wysprzęglik... :mad2:

 

portfel wyczyszczony został zdrowo...

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

To wymieniłeś sprzęgło bez wysprzęglika? Jak tak to sam jesteś sobie winny.

 

Sprzęgło drogie do M50 nie jest chyba ok 350zł kpl Więc głupotą jest oszczędzać na tym.

Opublikowano

Tylko widzisz, podczas wymiany sprzęgła powiedziałem mechanikowi, aby sprawdzil tez pompe oraz wysprzeglik i w razie czego tez wymienil.

 

Jednak Pan mechanik powiedział mi, ze jedna i druga czesc jest jak najbardziej w porzadku, a co pozniej sie okazalo, to pisalem wuzej. Wysprzeglik sie zesral i tyle bylo z jazdy...

Opublikowano

To teraz bede na przyszlosc pamietal. Wiesz, pierwszy raz w moim osobistym aucie "umarlo" sprzeglo stad stan mojej niewiedzy :)

 

Wazne, ze auto jezdzi i ma sie dobrze w koncu! :mrgreen:

Opublikowano
Tam czasami też tanio nie jest. W e39 jak robią remont ( nie wiem jak e34) to jak padnie kosz czy inny element to naprawa w tysiącach jest liczona od 3-6tys zależy ile rzeczy jest zużytych. W manualu na takie koszta nie ma szans

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.