Skocz do zawartości

Bmw 750 do 10000zł.


Bmw777

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 83
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Co do utrzymania to e38 nie jest specjalnie tanie w serwisie. Silnik jest mało popularny ale nie mocno skomplikowany. Znaleźć warsztat który to ogarnie może nie być łatwo. Sporo elementow masz zdublowane np przeplywki. Niektóre części nie wystepuja w zamienniku. Skrzynia w starszych modelach ma 4b. Dźwięk jest sporo mniej fajny niż w v8. Kiedyś kolega oglądał taką za 15 tyś i była zapuszczona strasznie. Co do cen to ludzie się tego pozbywają bo koszty są wysokie a gaz się nie opłaci zakładać. Obawiam się jednak ze znaleźć w miarę dobra sztukę będzie trudno a w tej kasie bardzo trudno. Ja bym odpuścił.

 

Wymęczone z fona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem jeśli już 750 to tylko w najpełnejszej z pełnych wersji i oczywiście w Longu (a może L7 ? ;) ).

Za 10k trudno kupić coś sensownego, no chyba że planujesz sporo do niego dołożyć (a i tak będziesz musiał).

Ostatnio ktoś na forum sprzedawał 740 w stanie bardzo dobrym (tzn. jeśli opis zgadza się z rzeczywistością, to była to niesamowita rzadkość) za 40k pln (zdaje się, że rocznik 98/99, poliftowa).

Jeśli chcesz wydać po prostu 10k na auto i ewentualnie wsadzić w nie kolejne 10k tylko na bieżące naprawy, to moim zdaniem szkoda się bawić w 750 (szkoda auta i Twoich nerwów), bo skończy się tym, że będziesz jeździł szrotem jakich większość na naszych drogach.

BMW to nie są tanie auta w utrzymaniu i nie są bezawaryjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te modele nie stanieją. Za te 3,4 lata będziesz miał do wyboru egzemplarze jeszcze bardziej zajeżdżone niż te obecnie (w Twoim kryterium cenowym) lub prawie kolekcjonerskie droższe niż obecnie, gdyż po prostu tych zadbanych będzie jeszcze mniej.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiesz istoty sprawy. Tutaj nie chodzi o to, czy kupisz E38, czy E32. Siódemki jako flagowe modele BMW tanie nie były w serwisowaniu nigdy, a po tylu latach są nawet jeszcze droższe. Głównie z powodu zaniedbań poprzednich użytkowników i lat użytkowania. Nikt nie sprzedaje zadbanej 750 za 10 tysięcy. Jeśli ktoś ją sprzedaje za taką kwotę to nie ma już sił/możliwości (niepotrzebne skreślić) na doprowadzenie tego samochodu do jako takiego stanu. Luksusowe auta tej półki z reguły przebywają drogę:

1. I-szy właściciel - bogaty, stać go na taki samochód, auto od niego będzie rzeczywiście "igiełką".

2. II,III-właściciel - dość zamożny, auto jeszcze w miarę trzymało wartość, zatem coś tam przy nim porobi i pojeździ.

3. IV-właściciel i dalsi. Luksusowa limuzyna z powodu spadku wartości i czekających ją napraw zaczyna być warta paczkę szlugów w porównaniu do jej ceny salonowej. Potencjalni nabywcy nie inwestują w naprawy prawie nic, bo ważne, że kozacka fura i jeździ. Dokładają największe dostępne finansowo felgi (zawieszenie dostaje jeszcze bardziej w dupę niż po poprzednich użytkownikach). Samochód kończy na wsi Zaprężyn, gdzie połowa populacji jeszcze ma z niego radochę, jako wiejski dupowóz, po czym gdy auto staje, jest złomowane, bądź wyprzedawane na części.

 

Przy Twoim zakładanym budżecie kupiłbyś samochód w którymś ze stadiów 3-ciej fazy. Krótko mówiąc, więcej byś się na niego wściekał niż jeździł. No, chyba, że masz podejście, jak mttj, który uważa, że jak V12 pali na połowę garów to sytuacja jest elegancka.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z wyglądu ok o ile cwaniaczek zdjęć nie robił tak by nic nie było widać.

Ale wygląd jest najmniej istotny przy tym silniku. Dolicz do tej ceny 18% akcyzy

Ale czuję że więcej niż akcyza będzie kosztować doprowadzenie tego auta do stanu używalności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O co ty pytasz? o wygląd?

Pierwsza lepiej wygląda ale to tyle co można powiedzieć.

Uparty jesteś i będziesz tego żałować. Nie chcesz dołożyć chociaż 8tys to albo zniszczysz do końca to auto albo wskazuje na to że na eksploatację nie będziesz miał funduszy.

 

Lepiej szukaj v8 jest o wiele tańsza w eksploatacji niż v12.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz tą wersję to już całkiem nie za tą kasę. e38 w tej wersji to musisz się liczyć w granicach 25-30tys za takie auto.

7er w longu z największym silnikiem i taka co jest zadbana nie zejdzie do cen takich jakie podajesz. Chyba, że chcesz strupa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.