Skocz do zawartości

M43B18 Nie wkręca sie w trakcie jazdy


przempro22

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

problem jaki mam z moim M43B18, to to iż nie może się wkręcić do odcięcia w trakcie jazdy. Już na drugim biegu jest to niemozliwe, dochodzi do ok 5700 i na tym koniec... Na piątce z kolei nie mogę rozbujać powyżej 3500tys, co daje jakies 135km/h... Na postoju jest raczej OK, wkręca się powiedziałbym tak jak trzeba ;) podejrzewam że to przepływka. Poradźcie co robic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Przyczyna to brak sygnału prędkości auta.Przy swapie trzeba pamiętać o takich rzeczach.Podłącz pod kompa.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Pierwsze słyszę o m43 w e34.Aż sprawdzę,który to rok tego potwora?Gazownie masz?Może pompa paliwa zdycha,filtr paliwa zatkany?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Żeby nie kombinować podłącz auto pod kompa.Pisałeś że na postoju jest ok.Ja bym sprawdził te pompę paliwa tyle że na postoju powinien wkręcić się do odcinki.Gdyby to był silnik m40 to odpowiedz jest prosta zajechany wałek rozrządu,standard w tych silnikach i myslę że w m43 już ci z bmw nie popełnili tego samego błędu.Chociaż wałek tez bym obejrzał.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Odswiezam temat;-) podpinalem bolid pod kompa, byl blad na przeplywce. Jednak bez zmian po usunieciu. Musze sprawdzic wiec ten regulator i pompe

 

Sondy nie bylo, a jaki opis to zabij mnie nie pamietam...

 

no to kolego raczej z diagnozowaniem nie mało nic wspólnego wynikiem tego procesu jest diagnoza jaka ona była?

na jakim sofcie diagnozowane?

 

jeżeli to byl DIS to trzeba było doczytać głębiej co jest jedna z możliwych przyczyn powstania błędu

 

ja po zakupie buni i pseudo diagnostyce stałem się właścicielem czujnika spalania stukowego za ponad 300 PLN a przyczyna wystąpienia błędu były rozjeżdżające się mapy benzyny i gazu również powodowało to błąd sady

 

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/41/201lv.jpg

 

trzeba wejsc w Fault explanation

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.