Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam u siebie założone oryginalne felgi 17 dedykowane do mojej E91 i za każdym razem jak ściągam koło na piaście i w otworze centrującym felgi jest jakiś syf i ciężko w ogóle zdjąć koło, wulkanizator rzekł że felgi sie utleniają. Czy to prawda i jak temu zaradzić? (jakaś pasta?) Teraz bd zakładał 18 także dedykowane oryginały i chciałbym jakoś temu zaradzić. Czy w przypadku oryginalnych dedykowanych felg nie musi być pierścieni centrujących?
http://i.imgur.com/tGODlbr.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wyszlifuj piaste naloz smar miedziany i powinno byc ok.Ja tak zawsze robie po sezonie zimowym.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Felgi aluminiowe rzeczywiście korodują.

Mam Styling 158 (to chyba BBS Made in Germany) i widać korozję od wewnętrznej strony oraz utleniają się na styku z piastą. Wielkiej tragedii nie ma, ale gdy zetrę zimówki, to dam je chyba do pomalowania.

Mam również oryginalne Styling 161 (Made in Poland) oraz Styling 269

BMW Performance R18, i tu nie ma żadnych problemów z korozją.

 

Ma ktoś jakieś pomysły, na jaki kolor w przyszłości pomalować Styling 158 do czarnego E91?

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

Akurat pasta miedziana to nienajlepszy pomysl.

Polaczenie aluminium i miedzi to wlasnie idealna "bateria". Dwa metale o roznych potencjalach.

Lepiej uzyc smaru aluminiowego.

-------------------------------------------

pozdrawiam

obara

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Felgi aluminiowe rzeczywiście korodują.

Mam Styling 158 (to chyba BBS Made in Germany) i widać korozję od wewnętrznej strony oraz utleniają się na styku z piastą. Wielkiej tragedii nie ma, ale gdy zetrę zimówki, to dam je chyba do pomalowania.

Mam również oryginalne Styling 161 (Made in Poland) oraz Styling 269

BMW Performance R18, i tu nie ma żadnych problemów z korozją.

 

Ma ktoś jakieś pomysły, na jaki kolor w przyszłości pomalować Styling 158 do czarnego E91?

 

Na srebrny bez metalica.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dzięki za wszystkie sugestie.

 

Smar miedziany stosuję od wielu lat (i daje radę :cool2: ), ale nigdy nie stosowałem smaru Ameliniowego ;-)

Po sezonie spryskuję miejsce styku felgi z piastą smarem w sprayu.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Akurat pasta miedziana to nienajlepszy pomysl.

Polaczenie aluminium i miedzi to wlasnie idealna "bateria". Dwa metale o roznych potencjalach.

Lepiej uzyc smaru aluminiowego.

Smar miedziowy polecil mi znajomy wulkanizator ,robie tak zawsze i zero problemow. :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.