Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 158
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

hej Panowie, mam pytanie, może ktoś się orientuje - gdzieś po głowie chodzi mi zmiana zegarów z tych zwykłych na black panel - ma ktoś z Was wiedzę, czy jest to możliwe, jak wygląda sprawa zakodowania przebiegu itp??

Pozdrawiam

sprzedam:

amortyzatory tył Bilstein B6 F11

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

odkopię temat :)

za dużo się nie zmieniło...

- shadow założony, udało się bez żadnych strat wszystko zdemontować i założyć ori listwy.

- przebieg niecałe 94 000 km, aczkolwiek od okolic listopada auto wyjeżdża z garażu tylko na dłuższe trasy, a na codzień podbieram małżonce compacta... od początku roku zrobiłem kombiakiem jakieś 400km :)

- koła zamówione - płyną sobie z USA, 20", kolor czarny z elementami jasnymi

- gwint jeszcze nie założony, może na początku marca uda się auto trochę poniżyć

- zmieniłem sobie ramkę navi na polift, wygląda dużo lepiej wg mnie

10917748_10205992115743258_245091364_n.jpg?oh=a1cc436694504141201e901ebf9097e9&oe=54E70CC5&__gda__=1424429012_beaca8bc83f64c555e0d73c49b4749dd

- w sumie póki co niewiele więcej się dzieje, czekam na wiosnę, żeby odszczurzyć auto, bo ostatni szampon do mycia widział chyba we wrześniu :P ;D

- marzy mi się poliftowa kierownica mpakietowa, ale ceny nowej mnie miażdżą... jakby ktoś wiedział o używce w db stanie, dajcie znać :D

- podobnież zakupiłbym zegary black panel z HUD do diesla

sprzedam:

amortyzatory tył Bilstein B6 F11

Opublikowano
Ramka +++ koła z US cła i Vat-u nie boisz się?

moje koła idą jako część większego zamówienia u człowieka sprowadzającego paletę gratów kilka razy w roku, ponoć szanse na cło i vat są żadne, niemniej jednak nawet po zapłaceniu i tak wychodzi taniej niż u pl dystrbutora.

 

Ramka na duży plus! W swoim też też od razu jak weszła wersja LCI to wymieniałem ramkę. Pochwal się kołami!

 

no ramka odświeża wnętrze dość mocno... teraz choruję na kierownicę poliftową

jak dotrą koła i założę na auto, to pokażę całokształt :) coś w stylu vossena, żadne podróbki, ale wzór zbliżony

 

 

Orientujecie się może, gdzie warto szukać używanych części do f10 m5?

sprzedam:

amortyzatory tył Bilstein B6 F11

Opublikowano
a jak jest z kierwonica z f15? pasuje od/do 5,6 ?
"Albo GRUBO albo WCALE"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jak wymienić taką ramkę na poliftową?
Opublikowano

Dokladnie tak jak Paul666 pisze - musialem w 2 miejscach skalpelem troche podciac nowa ramke zeby sie spasowala z ekranem :)

Jestem w trakcie dowiadywania sie odnosnie kierownicy z X'a w F11. Cena nowej jest zupelnie z kosmosu, straszna lipa ze kierka z f30 itp nie pasuje

sprzedam:

amortyzatory tył Bilstein B6 F11

Opublikowano
Jak będziesz wiedział coś na temat kiery z X'a do daj znać :)
"Albo GRUBO albo WCALE"
Opublikowano

niestety nie pasuje.

wybór jest z F06 F07 F10 F11 i F12/13. nic innego nie podejdzie

sprzedam:

amortyzatory tył Bilstein B6 F11

Opublikowano
A ciekawe jak jest w drugą stonę, czy z f30 pasuje do f15 ;)
"Albo GRUBO albo WCALE"
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

W końcu znalazłem chwilę, żeby odkopać temat nie pisząc znów ogólników i nie dodając żadnych fot :)

 

W zeszłym tygodniu umyłem samochód po "zimie" /w sumie auto od października więcej stało,a jeździło tylko grubsze trasy po kilkaset km, a śnieg widziało 1 raz/. z racji pogody stwierdziłem, że zanim dopłyną 20", to wrzucę stare letnie 18, więc od wczoraj działałem sobie powolutku z zaciskami hamulcowymi i korpusami tarcz hamulcowych, które były zasyfione starym pyłem z klocków hamulcowych i zniszczony fabryczny lakier. Stwierdziłem, że na początek odmaluję je na oryginalny srebrny kolor, a jak w trakcie sezonu mi się odwidzi, to sobie walne w kolor :)

tak to wyglądało przed:

http://i228.photobucket.com/albums/ee170/polonezdh/bmw%20530d/IMG_6129.jpg

tak już po:

http://i228.photobucket.com/albums/ee170/polonezdh/bmw%20530d/IMG_6135.jpg

http://i228.photobucket.com/albums/ee170/polonezdh/bmw%20530d/IMG_6133.jpg

http://i228.photobucket.com/albums/ee170/polonezdh/bmw%20530d/IMG_6140.jpg

http://i228.photobucket.com/albums/ee170/polonezdh/bmw%20530d/IMG_6163.jpg

http://i228.photobucket.com/albums/ee170/polonezdh/bmw%20530d/IMG_6162.jpg

 

i w zasadzie sedno całego update'u - zawieszenie... od początku nie było mowy o jeździe serią... dlatego wpadł gwint i sportowe amory, ale stwierdziłem, że jednak nie ma sensu kaleczyć auta, niszczyć błotników i lakieru... dlatego na spokojnie sobie odkładałem pieniażki i poszedłem w instalację pneumatyczną... do sedna - prowadzenie + 100 w porównaniu do serii - auto przestało się prowadzić jak 3-osobowa kanapa. Daleko do sztywności porównywalnej z betonem, ale też nie taki miałem zamiar. Dla mnie jest idealnie. No i możliwość regulacji wysokości w ciągu sekund :)

tak to wygląda do jazdy na codzień na 18"

http://i228.photobucket.com/albums/ee170/polonezdh/bmw%20530d/IMG_6144.jpg

http://i228.photobucket.com/albums/ee170/polonezdh/bmw%20530d/IMG_6143.jpg

http://i228.photobucket.com/albums/ee170/polonezdh/bmw%20530d/IMG_6149.jpg

 

a tak sobie leży i się pasie :)

http://i228.photobucket.com/albums/ee170/polonezdh/bmw%20530d/IMG_6160.jpg

http://i228.photobucket.com/albums/ee170/polonezdh/bmw%20530d/IMG_6159.jpg

http://i228.photobucket.com/albums/ee170/polonezdh/bmw%20530d/IMG_6157.jpg

http://i228.photobucket.com/albums/ee170/polonezdh/bmw%20530d/IMG_6155.jpg

http://i228.photobucket.com/albums/ee170/polonezdh/bmw%20530d/IMG_6156.jpg

jak widać na fotach, tył nie jest tak nisko jak przód - kwestia dopasowania odbojów, ale zarówno z tym, jak i z lekkimi negatywami będę walczył dopiero jak dojdą felgi na ten sezon...

po świętach oddaję auto na detailing lakieru i coś podziałam z końcówką wydechu, bo ta seryjna jakaś taka nijaka...

Aha tak wygląda przedni mcpherson w zabudowie air:

http://i228.photobucket.com/albums/ee170/polonezdh/bmw%20530d/IMG_6131.jpg

http://i228.photobucket.com/albums/ee170/polonezdh/bmw%20530d/IMG_6130.jpg

w bagażniku wszystko pochowane pod podłogą, jedynym elementem jest częściowo wystająca butla, nie było innej opcji na rozwiązanie tego problemu... a zależało mi na jak najmniejszej stracie przestrzeni bagażowej:

http://i228.photobucket.com/albums/ee170/polonezdh/bmw%20530d/IMG_6166.jpg

 

póki co to chyba na tyle :D

sprzedam:

amortyzatory tył Bilstein B6 F11

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Cudownie wygląda! Kto robił zawieszenie?

 

 

sent from my iPhone (sorry for typos) via Tapatalk

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chyba dopiszę na listę modów :)

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Opublikowano
gdzie robisz detailing lakieru ? możesz kogoś polecić ?

u Krzyśka w Zielonej, na Chynowie. pracownia garażowa, ale gość polecany przez wiele osób więc się skusiłem :)

sprzedam:

amortyzatory tył Bilstein B6 F11

Opublikowano

pochwal się efektem po usłudze i na 20” kołach.

Tych 18” tek nie chciałbyś sprzedać oryginalnych M ???

 

Auto masz super KOT gratuluje !!!

Opublikowano

Jezusie świebodziński :shock: na takiej glebie nawet te 18" wyglądają kozak. Chyba pierwsza taka gleba w f10 w PL :)

Zawsze bałem się takiego zawieszenia, jakoś nie miałem do nich zaufania tak żeby np 200 lecieć po autostradzie, czy w zakręcie po naszych dziurach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.