Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Oba te filmiki to ten sam silnik? I wreszcie jaki to silnik bo masz 523 a piszesz silnik 528.

Czy to jakaś przekładka?

 

Na pierwszym masz wogóle wyłaczone korekty według sond co by wskazywało na to , że są martwe. Lub jeszcze zimne.

 

Masz mocno rozciągnięty łańcuch rozrządu i do tego położenie wałka pływa co może oznaczać koniec czujnika wałka lub wału.

 

NA drugi o dziwo korekty już działają. Widać się rozgrzały. < masz katalizator?>

 

Ale ogólnie to masz mocno na minus korekty multi a to oznacza , że coś mocno leje paliwem na obu bankach.

 

Według mnie trzeba sprawdzić kompresję oraz wtryski.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To najpierw dokończ swap.

Zmień jeszcze przynajmniej sterownik silnika. mapy są inne.

 

Brak katów wychładza sondy i nie działają prawidłowo.

 

Grzechotanie o którym piszesz może oznaczać różne sprawy ale jak tego nie usłyszę to nie będę gdybał.

Ogólnie to wałek rozrządu masz przestawiony o 5st na minus a to już zmuli silnik.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Najpierw bym poszukał od kogoś na podmianę sprawne czujniki wałka i wału.

Ustawił rozrząd bo sam napinacz pewnie nie pomoże.

 

Zmierzył bym kompresję.

 

Następnie zmiana sterownika na właściwy < jak chcesz to mam taki. Pisz PW>

I przywrócenie wydechu do ładu. Brak katów to zły pomysł.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.