Skocz do zawartości

Pawel Jaworski

Zarejestrowani
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pawel Jaworski

  • Urodziny 29.09.1990

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 523i 1997
  • Lokalizacja
    Zawieprzyce

Osiągnięcia Pawel Jaworski

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. O patrz, masz rację ;) ten czujnik jednak nie wychodzi bezpośrednio z EWS ;) Odkręciłem EWS i za nim właśnie jest miejsce na niego przy pedale sprzęgła. Może w końcu mi zacznie działać tempomat ;p
  2. Co to za czujnik mi wisi w okolicach pedału sprzęgła? http://naforum.zapodaj.net/thumbs/748e4d10e90e.jpg Kabelki wychodzą z EWS, z tego samego miejsca co czujnik pedału hamulca.
  3. No jasne, każdy ogarnięty gazownik da radę :)
  4. Pierwsza sprawa, to jest sekwencja tak? Zakładam, że tak. Musisz zobaczyć czy Twój sterownik ogarnia silniki 6 cylindrowe. Jeżeli tak to musisz kupić nowe lub dokupić wtryskiwacze. Pozostaje też kwestia parownika, pewnie do tamtego silnika wsadzony był taki o mniejszej wydajności, więc teraz przydałby się większy. Jeżeli zmieniałbyś parownik na taki z zapasem to i przydałoby się zmienić przewód na fi 8 bo pewnie jest fi6. Ale nie jest to raczej konieczne, można by to zrobić tak żeby mieć pewność, że nie zabraknie mu gazu przy ostrzejszej jeździe ;)
  5. Dziś podpiąłem drugi LCM II ale bez zmian, ma ktoś jeszcze jakiś pomysł?
  6. Jednak to nie wina alternatora, alternator jak najbardziej w porządku, problem musi leżeć gdzieś indziej. Chyba zamówię LCM i podmienie, jak pomoże to super, jak nie to najwyżej jakoś może odsprzedam.
  7. Właśnie zostawiłem u samochód u znajomego, który zajmuje się alternatorami, ma wymontować go i zajrzeć do niego.
  8. Dmuchawa coś nie działa, ale powłączałem wszystko co się dało i napięcie spadło do 13V a nawet niżej.
  9. Kostka stacyjki wygląda jak najbardziej w porządku. ładowanie sprawdziłem na zegarch, pokazuje 13.5 V czasami skacze na 13.6 lub 13.3.
  10. Pojawił się jeszcze jeden błąd w LCM: 24 connection to trailer modul disturbed
  11. Dodam jeszcze, że ostatnio był też problem z jeżem albo kablami od niego, bo czasem prawie całkiem znikał nawiew ale po odpięciu i wpięciu wtyczki od jeża nawiew powracał ale nie wiem czy może to mieć jakiś związek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.