Skocz do zawartości

[e 91] buczenie w kabinie -pomocy


Lukashs

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 64
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 tygodnie później...

Dziś zmobilizowałem się i podniosłem samochód do góry w celu eliminacji brzęczenia. BTW , podczas ostatnich gorących dni buczenie się nasiliło co było prawdopodobieństwem dzisiejszej mobilizacji.

 

Według mnie źródłem dźwięku jest metalowy element ( wygląda jak podstopnica ) o który opierają się przewody paliwowe - zdjęcie poniżej.

Na " podstopnicy" widać ślady ocierania grubego węża paliwowego a raczej jego opaski gumowej . U mnie buczenie występowało po przejechaniu około 30km - po rozgrzaniu przewód się opierał o podstopnice i wprawiał ją w drgania.

Na próbę powiesiłem od dołu przewody paliwowe na rurce od przewodu sprzęgła i od góry za przewód od klimatyzacji - zobaczymy jaki będzie tego efekt.

http://images70.fotosik.pl/1024/a94d2be24bf73157m.jpg

 

Tak jak pisał wcześniej kolega Szozdul ( dzięki mu za wskazówkę ) sprawiłem ostatnie mocowanie przewodów paliwowych do karoserii. Łącznik wyglądał na sztywny , na przewodach nie było śladów obcierania, ale profilaktycznie podłożyłem pod niego piankę

http://images70.fotosik.pl/1024/806484dad1fbb78am.jpg

 

Za jakiś czas dam komentarz czy powyższe zabiegi wyeliminowywały buczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To daj znać czy to to. Ja mam 2010 i też mnie to wkurza. Dziwne, że w upalne dni częściej to występuje no i po rozgrzaniu właśnie. Na początku cisza...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podzielę się swoimi spostrzeżeniami.

Buczenie wyrazie ustało, aczkolwiek ( nie wiem czy nie jestem przewrażliwiony ) słyszę jeszcze lekkie buczenie. Może metalowy przewód hamulcowy nie jest dobrym supportem dla przewodu paliwowego i przenosi drgania na servo i do kabiny. Korci mnie aby wywalic podstopnicę i przewody wisiały swobodnie, ale pod nią idzie przewód masowy do silnika i może dojść do zwarcia ;/

 

Lukashs, aby dostać sie do przewodów paliwowych musisz wiechać nad kanał lub podnieść auto do góry i zdjąć osłone środkowa podwozia. Przewody paliwowe będziesz widział wzdłuż lewego progu, ujrzysz też filtr paliwa :), ostanie mocowanie do karoserii znajduję się tuż pod nogami kierowcy. Dalej przewody opierają się gumową obrączką o metalową płytę, która wpada w rezonans.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 4 lata później...
  • 1 miesiąc temu...
Po przeczytaniu tego tematu wrzuciłem auto na podnośnik, przewody spiąłem trytytkami, żeby przypadkiem nie dotykały budy ani tej wspomnianej blachy, a na sam koniec wykręciłem tę blaszkę. Od tego momentu cisza i spokój, dawno nie byłem tak zadowolony z naprawy usterki :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...
Po przeczytaniu tego tematu wrzuciłem auto na podnośnik, przewody spiąłem trytytkami, żeby przypadkiem nie dotykały budy ani tej wspomnianej blachy, a na sam koniec wykręciłem tę blaszkę. Od tego momentu cisza i spokój, dawno nie byłem tak zadowolony z naprawy usterki :D

 

Pokazesz gdzie to dokładnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.