Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przekopałem forum i nie jestem pewien. Nie stuka tak bardzo jak jadę wolno na dużuch dołach, ale nie idzie wytrzymać na drobnych nierównościach np. kostka w mieście (nie kocie łby :) ). Wcześniej było to sporadycznie, ale przez ostatnie 2 tyg. zaczęło ostro dawać.

W samochodzie jest straszne dudnienie z lewego tylniego koła - tak jakby ktoś walił czymś po karoserii. Jak się wychylę przez okno, to słyszę coś jakby dzwonienie w tych momentach - nie wiem czy ma to jakiś związek...

 

Nie ma problemów z prowadzeniem czy stabilnością. Nic też nie słychać jak kopię w koło (na lewarku)... :x

 

(wyjąłem wszystko z bagażnika, więc to nic w nim..)

Człowiek jest jak BMW przy wyprzedzaniu.... szybko odchodzi :D
Opublikowano
Sprawdzę na pewno... A może to być zawiszenie górne amortyzatora? Jest to dźwięk jakby normalnie coś metalowego było w jakiejś puszce i się kiwało na boki bezwładnie...
Człowiek jest jak BMW przy wyprzedzaniu.... szybko odchodzi :D
Opublikowano
u mnie tez czasami sie tlucze w tym kole ale tylko czasam

Obecnie:

F11 530d M-Pakiet 2013

F10 520D M-Pakiet 2012

F25 X3 2012r.

Było:

1.E36 320i Coupe

2.E36 323i Coupe M-Pakiet

3.E46 320D Touring

4.E46 330xd Touring

5.E39 525D Sedan M-Pakiet 2000

Opublikowano
U mnie tez stukało otkręciłem koło i okazało sie ze pękła mi spręzyna u dołu i odleciał kawałek i jak wjechałem w dziure albo jechałem po kostce to ten kawałe stukał w sprezyne i wydawało metaliczny dziwek.
Opublikowano

Ja mialem te same objawy. Wymienilem pare rzeczy w zawieszeniu ( amortyzator , laczniki , gumy) wydalem sporo kasy a stuk dalej wystepowal. Denerwowalo mnie to juz tak bardzo ze pojechalem do stacji diagnostycznej rzeby oni sprawidzili. Niestety nic nie wykryli. Pieniazki zaplacielm (56zl) . W koncu znalazlem magika w wieku 65 lat ktory cale zycie jezdzil ,,trojkami'' mial osiem betek w zyciu. On obejrzal to popatrzyl przewiozlem go i postawil zaskakujaca diagnoze. Powiedzial ze to jakas metalowa tuleja ktora ponoc w chodzi w karoserie a w nia wchodzi guma od zamocowania wachacza czy cos takiego juz nie pamietam. Powiedzial mi tez ze tej czesci nie kupie w sklepie bo to czesc (niby blacharska) ktorej nie ma w katalogach czesci. Kazal mi sie udac do tokarza z tym. Poprosilem zeby mi to zalatwil. Sam wyjol. Sam zaniosl. Sam wlozyl. i teraz cisza. :cool2:

Za wszystko kupilem mu 3/4 bolsa i cieszyl sie z tewgo jak male dziecko :jawdrop:

. . . zero kierunkowy , jestem kajtek . . .
Opublikowano
hmm.. To brzmi sensownie, bo to właśnie coś właśnie o blachę wali, a nie o wahacz, czy piastę..... dzięki za wskazówkę. Wiem przynajmniej na co wskazać w warsztacie.. :P
Człowiek jest jak BMW przy wyprzedzaniu.... szybko odchodzi :D
Opublikowano
Stuka ci tuleja tylnego wachacza ta ktora wchodzi z wachaczem w karoserie,kosztuje 30zl(w sklepach ),47zł(w ASO),zeby to wymienic nie potrzeba magiga-tokarza albo pana co wszystko wie.Wrzuc :search: a zobaczysz pareset postow z tym problemem,bylo pare ktore wyczerpywaly ten temat włacznie z opisami wymiany.pozdro
Opublikowano
panowie mam nadzieje ze sie nie mylicie bo tez mam ten problem wymieniłem amory z tyłu mechanik powiedzial ze tuleje na wachaczu tylne czy jakos tak tez sa dobre a tu dalej stuk puk sprawdze wasze sugestie i miejmy nadzieje ze w moim wypadku jest to akurat co mówicie.po świetach podziele sie z wami czy to było to
Opublikowano
acha jeszcze jedno ile tak standardowo kosztuje wymiana tych gum bo jak sie orientuje sama cześc kosztuje plus minu około 50zł ale ciekawi mnie ile biora mechanicy bo jak miałem wymieniac tuleje tylnego wachacza czy jakos tak to powiedzieli mi ze dojscie jest beznadziejne i ze sama robocizna 200zł!!!!!
Opublikowano
Czytałem gdzieś tu na forum, że ok 100 czy jakoś tak... Jutro na kanale muszę sprawdzić, to wam napiszę czy to to.. narka
Człowiek jest jak BMW przy wyprzedzaniu.... szybko odchodzi :D
Opublikowano

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CB11&mospid=47441&btnr=33_1004&hg=33&fg=30

 

jeśli są stuki to tylko pozycja 4

 

wymiana ok. 10-15 min - dobrze jest sprawdzić kąty pochylenia koła bo może później mieć tendencje do podcinania z tyłu i bazdzo ciężko jest opanować auto staje się jakkby nerwowe

TS SERWIS diagnostyka i elektronika samochodowa


tel. 607 890 658

Opublikowano
witam - u mnie były podobne stuki w tylnim zawieszeniu jak sie okazało po oglądnieciu pękła mi sprężyna i po wymianie wszytsko w normie - pozdrawiam
Opublikowano

Sprężyna jest w porządku. Dziś sam wjechałem u znajomego na kanał i podniosłem autko lewarkiem. Kopnąłem koło od przodu i wahacz trochę chodził tył-przód. I jak pod górkę gaz-hamulec, to faktycznie stuka, tak samo przy zmianie biegu, gdy wcisnę sprzęgło po przygazówie. Tak więc na 100% guma wahacza. Na wszelki wypadek wymienię też w drugim kole..

Dzięki wam za podpowiedzi... :cool2: :dance:

Człowiek jest jak BMW przy wyprzedzaniu.... szybko odchodzi :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.