Skocz do zawartości

330xd Pomóżcie...


aresag

Rekomendowane odpowiedzi

Napisz w ktorych minutach przyspieszasz opor 3 czy 4 bieg bo 20 minut ogladac nikomu nie bedzie sie chcialo calosci

 

Wysyłane z mojego GT-I9195 za pomocą Tapatalk 2

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już mam nowy filmik ...na innym programie nie obcinany, od razu mówię że akcja rozpoczyna się ok 1min a kończy trochę po 2 min. Zaczynałem od delikatnego dodawania gazu na 3 biegu i doszedłem do odcięcia aż sam przełączył na 4 bieg i ciśnienie na szynie było mniej więcej takie jakie chciał. Zaraz potem dałem mu podłogę i po 2-3 sek już był błąd. Ciśnie nie szynie wskoczyło na 1340 bar podczas gdy komputer chciał 665 praktycznie od razu wskoczył błąd i tryb awaryjny. Więc już powoli zawęża się krąg podejrzanych. Albo regulator na pompie również który kupiłem też jest uwalony (chociaż na moich oczach był wykręcany z pompy z anglika) albo są niedrożne przelewy albo jest coś nie tak z tym ogranicznikiem ciśnienia (oem 13537787538) Co obstawiacie ? I w tym miejscu chciałbym podziękować Rogerowi (Krzysiu Nysa), który telefonicznie mnie nawigował. To są też jego typy... tylko nie wiem od czego zacząć ... czy tym razem od razu kupić nowy regulator hmmm tanie to to nie jest...

Filmik nagrany w Ashampoo Snap, polecam zajmuje bardzo mało a jakość chyba wystarczająca. (1-2min z grosikami)...później już różne głupoty sie ponaciskało bo trudno to podczas jazdy jednej osobie ogarnąć. Błąd od razu skasowałem ale znowu to samo dde na liczniku i ursus pod maską. Spieszyłem się bo bateria padała a nie chciałem stracić nagrania.

 

https://www.youtube.com/watch?v=8kcQuOQMSQs&feature=youtu.be

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy sprawdzaliśmy dziś przewody i są drożne później wyjęliśmy ogranicznik ciśnienia (oem 13537787538) i niestety nie działa, przepuszcza w obie strony. Bo krótkim zabiegu czyszczenia i dmuchania sprężonym powietrzem zaczął działać ale po przejażdżce po chwili znowu błąd, wyjęliśmy go jeszcze raz i znowu puszcza w obie strony. Po ponownym czyszczeniu znowu zaczął działać, ale generalnie jest do wymiany. Tylko takie pytanie czy uszkodzenie tego zawora faktycznie może skutkować takim błędem ? Czy wymienię (~500zł) i dalej będzie [BAD] ... Może ktoś potwierdzić że ten zaworek Pierburga robił komuś taki błąd ? Bo nie ukrywam że budżet już zdrowo pod krechą :/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena masakryczna ale używek też jak na lekarstwo... ale wydaje się że jest winowajcą bo po cały m czyszczeniu na 3 próby (gaz w podłodze) błąd wywala raz a nie jak wcześniej za każdym razem. Mam nadzieje że wymienię i rozdział będzie zamknięty ... Może na jutro mi to sprowadzą z centrali ...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie... niestety kolejne rozczarowanie. Ogranicznik ciśnienia może i był uszkodzony ale na pewno nie był winowajcą... po wymianie na nowy dalej ten sam błąd. :mad2: Już wymiękam. Może miałem pecha i trafiłem w uszkodzony regulator ciśnienia na pompie... Póki co się nie przekonam bo nie ma już kasy, zgadywanie jest bardzo kosztowne :/ ale jakbyście mieli jeszcze jakieś pomysły.... Edytowane przez aresag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to kibel :duh: .

Jeżeli faktycznie jest tak, że ciśnienie na szynie tak skacze, to w zasadzie zostaje regulator na pompie.I to jest chyba najbardziej prawdopodobne.

 

Możliwy jest jeszcze czujnik ciśnienia na railu mimo wszystko. Dajmy na to, że jest uszkodzony i w pewnym momencie podaje bardzo duże, błędne odczyty pomimo prawidłowego ciśnienia. W tym momencie zawór na pompie ucina ciśnienie i samochód przechodzi w tryb awaryjny. Mało prawdopodobne, ale czy możliwe??

 

Takie zagwozdki są ciężkie do zdiagnozowania bez dawcy części na podmianę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Kolego zrób test przelewowy, to nic nie kosztuje, jak wtrysk/wtryski dają na przelew to będzie spadek ciśnienia.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, nie że wie lepiej... robiłem dawno test przelewowy tylko jakoś umknęło i nie wpisałem (już po pierwszej sugestii). Menzury napełniały się równiusieńko, wtryski były nawet na teście w lokalnym serwisie boschowskim i poza tym że 3 były na granicy możliwości jeżeli chodzi o wolne obroty to pozostałe testy przeszły bez problemów.

Jedynie kwestia tego czy nie zaczyna któryś lać jak jest naprawdę rozgrzany, bo test przelewowy był robiony nazwijmy na ciepłym ale nie świeżo po trasie...

Powiedzcie czy jest jeszcze jakiś wyznacznik ile tego paliwa w jakim czasie się powinno "przelewać" ?? Bo napełniały się dosyć szybko...

 

Jutro jeszcze wymienię sam o-ring na zaworku na nowy i zrobię jeszcze raz test przelewowy na gorącym, a jak to dalej nie pomoże to już sam nie wiem... nowy zawór chyba...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm, kurcze - coś może być z pompą CR, nie rozszczelniła Ci się.

 

Nie żebym nie pisał... :)

Jak doszedłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem używkę. Pisałem emaila do użytkownika którego wątek został przytoczony na początku bo miał praktycznie identyczne problemy i objawy. W końcu dostałem odpowiedź że problem usunął wymieniając pompę. Na odczytach jakoś specjalnie nic nie rzutowało żeby była padnięta bo niby ciśnienie dawała ok. Jak ją wybudowałem to już widziałem różnicę w oporze obrotu moją a używką, którą kupiłem. Moją dało się pokręcić praktycznie 2 palcami a tamta używka stawiała spory opór. Tak czy owak od 2 dni mimo starań błędu nie ma, więc myślę że się udało. Dałem 250zł za używkę z której wcześniej kupowałem sam zawór reg. ale że miałem później kupiony nowy to oczywiście założona nówka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, autko śmiga ale sporadycznie wpada na wolnych obrotach w spore wibracje, jakby chciało przerywać... co to może być? Podejrzewam części które wcześniej podmieniałem... czujnik obrotów wałka, czujnik ciśnienia na szynie (ew sama wtyczka) - tu zakładałem używki. Dobrze kombinuję ? Strasznie to denerwujące bo jak wpada w te drgania i chciałbym ruszać to szarpie (nie rusza płynnie). Jak dobrze pamiętam po jeździe testowej miał w pamięci błąd rough idle speed controller (czy jakoś tak), skasowałem i go nie było ale być może jest to z tym związane.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.