Skocz do zawartości

BMW e46 2.0 - 150km czy 2.2 -170 KM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak w temacie. Chodzi mi o kwestie:

-który jest mniej awaryjny

-który będzie mniej palił

-który jest bardziej dynamiczny

 

Który z nich wybrać ? :)

Opublikowano

temat rzeka

 

napisz jak masz zamiar użytkować auto, jakie robisz przebiegi, na jakich dystansach masz zamiar jeździć itp jest to o tyle wazne ze diesla szkoda zamulać po miescie czy robiąc dziennie 3km stop 3km stop...

 

jesli przebiegi są spore i duzo latasz w trasie to diesel będzie ok, tyle ze w dieslu (zalezy jak kupisz) masz więcej elementów ktore mogą napsuć krwi

robisz delikatnego chipa i auto fajnie lata ;) do tego pali smiesznie mało

 

w benzynie napewno dzwiek lepszy, 6garów :norty: łatwiej trafić na zadbany egz

 

takie tematy to jak kij w mrowisko ;p

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
Tak jak w temacie. Chodzi mi o kwestie:

-który jest mniej awaryjny

-który będzie mniej palił

-który jest bardziej dynamiczny

 

Który z nich wybrać ? :)

- starszy silnik jest mniej awaryjny i tańszy w eksploatacji czyli ten 150KM

- 2.0 i 2.2 ma znikomą różnicę w spalaniu raczej na korzyść 2.2 bo ma większą moc i moment obrotowy. Ale dopiero przy 2.5 albo 3.0 widać różnicę szczególnie w mieście. W trasie jeden i drugi będzie na podobnym poziomie.

 

- ten mocniejszy to raczej normalne przy tym samym modelu.

Opublikowano

Pojazd nie dla mnie, bo jak się przyjrzycie to zobaczycie że mam M54 B25, to jest fura dla kolegi, bo się zastanawia. Wiem, że napewno chce Coupe i na pewno ma być to benzyna i jest kwestia tylko pomiędzy tymi dwoma silnikami tzn. 2.0 lub 2.2.

Ja osobiście uważam, że 2.2 będzie lepszy, ale nie znam się na tych konkretnie silnikach dlatego się Was pytam o zdanie :)

Opublikowano

Puzon tu nie chodziło o diesla tylko starego 320i Tak mi się wydaje.

 

Silniki M54 też czasami mają problemy z poborem oleju. Czyli te nowsze.

To już kolega sam chyba musi zadecydować. W jednym jest jeden vanos w drugim dwa.

Opublikowano

Pobór oleju więcej trochę elektroniki, dwa vanosy są minusem przy naprawie ale zaletą przy eksploatacji bo auto bardziej żwawe,

 

Ja osobiście brał bym 2,2 a nawet i większą benzynę i patrzył głównie na stan auta. Trzeba pamiętać, że 2,0 było montowane w starszych modelach e46 i to też jest wadą. Starsze e46 też mają swoje bolączki które można znaleźć na forum.

A 2,2 M54 jest moim zdaniem ostatnim wytrzymałym benzynowym silnikiem. Te wszystkie małe 4 cylindrowe silniki co były w poliftach i w e90 to trochę już zabaweczki które mają dużo wad fabrycznych.

Opublikowano
nie zastanawiaj sie bier silnik 2.2 on nie ma az tyle elektroniki dobry silnik i trudno spotykany w coupe po lifcie . a naprawy przy tym silniku nie sa tak drogie co np: n42b20

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.