Skocz do zawartości

BMW 523i M52 dziwne objawy po wymianie przepustnicy


Lyysyy

Rekomendowane odpowiedzi

witam dodam jeszcze raz ten sam temat bo nic się nie dowiedziałem z wcześniejszego. A więc po wymianie przepustnicy, przepływomierza, krokowca auto dziwnie się zachowuje. Na benzynie jest słabszy a na Gazie jest ok. co znaczy słabszy czyli nie wkręca się tak jak powinien. występuje też dziwne szarpanie podczas jazdy na benzynie jak i na gazie. auto jak się już wkręci na obroty jest ok. pompka paliwa jest sprawna. auto na biegu jałowym zachowuje się idealnie nie ma żadnych falowań. kolega mi mówił że trzeba podpiąć pod kompa i zrobić adaptacje przepustnicy. czy mogą być takie objawy gdy się tej adaptacji nie zrobiło>?? proszę o pomoc. dziękuje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

W tym silniku nie robisz żadnej adaptacji przepustnicy.

Ale jak byś podłączył pod kompa to może byś sprawdził działanie czujnika położenia przepustnicy.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E R R O R M E M O R Y R E P O R T -------------------------------------

Date: 04/15/14 06:44:49 ECU: KOMBI39 JobStatus: OKAY Variant: KOMBI39-------------------------------------------------------------

RESULT: 5 errors in error memory !-------------------------------------------------------------

131 Tacho A

Error frequency : 160

Kurzschluss gegen Masse Fehler momentan vorhanden sporadischer Fehler-------------------------------------------------------------

191 IKE-EEPROM-Fehler, Codierung fehlerhaft/unvollstaendig

Error frequency : 0

ungueltiger Arbeitsbereich sporadischer Fehler-------------------------------------------------------------

140 Klemme R

Error frequency : 211

Leitungsunterbrechung Fehler momentan vorhanden sporadischer Fehler-------------------------------------------------------------

195 Signal TD (Drehzahl)

Error frequency : 0

ungueltiger Arbeitsbereich sporadischer Fehler-------------------------------------------------------------

199 Tank-Hebelgeber_1

Error frequency : 0

Kurzschluss gegen U-Batt sporadischer Fehler =============================================================

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E R R O R M E M O R Y R E P O R T -------------------------------------

Date: 04/15/14 06:36:44 ECU: MS410DS3 JobStatus: OKAY Variant: MS410DS3-------------------------------------------------------------

RESULT: 1 errors in error memory !-------------------------------------------------------------

52 Abgasklappe

Error frequency : 0 Logistic counter: 0

Motordrehzahl 0.00 1/min Last 130.73 mg/Hub Motortemperatur -35.30 Grad C Batteriespannung 18.67 Volt

Unterbrechung Fehler momentan nicht vorhanden statischer Fehler ==================================================

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przetłumacze Ci na polski,może w czymś pomogę:

BŁĄD PAMIĘCI RAPORT -------------------------------------

Data : 15.04.14 06:44:49 ECU : KOMBI39 Praca status: OKAY Variant : ----------------------------- KOMBI39 --------------------------------

WYNIK : 5 błędy w pamięci błędów ------------------------------------------ ! -------------------

131 Prędkościomierz

Częstotliwość błędów : 160

Zwarcie do masy DTC obecnie dostępne błędy sporadyczne ------------------------------------------ -------------------

191 błędy IKE-EEPROM , kodowanie uszkodzony / niekompletny

Częstotliwość błędu : 0

nieważnych Workspace błędy sporadyczne ---------------------------------------------- ---------------

140 Terminal R

Częstotliwość błędów : 211

Linia czynna błędów dostępne obecnie błędy sporadyczne -------------------------------------------- -----------------

195 sygnał TD (prędkość )

Częstotliwość błędu : 0

nieważnych Workspace błędy sporadyczne ---------------------------------------------- ---------------

199 Zbiornik Hebelgeber_1

Częstotliwość błędu : 0

Zwarcie do U- Batt sporadycznych błędów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...i c.d.

BŁĄD PAMIĘCI RAPORT -------------------------------------

Data: 15.04.14 06:36:44 ECU: MS410DS3 Praca status: OKAY Variant: ----------------------------- MS410DS3 --------------------------------

WYNIK: 1 błędy w pamięci błędów ------------------------------------------! -------------------

52 Klapa spalin

Częstotliwość błędu: 0 counter logistyczne: 0

Prędkość obrotowa silnika 1/min 00:00 Ostatnie temperatura 130,73 mg / suwowy silnik napięcia -35,30 stopni C Bateria 18,67 V

Błąd przerwa nie jest obecnie dostępny błąd statyczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ogólnie te błędy to kupa śmieci.

Trzeba je skasować i sprawdzić czy się nie pojawiają?

 

Większość to błedy sporadyczne i pewnie dawno nieaktywne.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a więc tak błędy które nie mogę usunąć.

16 pulsweitenmoduliertes ausgangssignal schalter klimakompressor

215 ASC/MSC signalkombination unplausible- dodam że świeci się ABS,ASC ale to pewnie któryś z czujników.

Interesuje mnie błąd nr. 16 co może być uszkodzone??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
U mnie jest to samo, wyskakują identyczne błędy co u Ciebie, a samochód nie ma mocy, na luzie kręci max do 4500 obrotów. Doszedłeś już może co może być tego przyczyną?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.