Skocz do zawartości

e60 530xi wbanv71080bz49053


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Stoi sobie takie coś:

 

http://allegro.pl/bmw-530xi-272ps-manual-bezwyp-full-opcja-i4104970209.html

 

full opcja to raczej nie jest, najwyżej podstawa jak na '5'

 

Jak wygląda sprawa manuala i napędu na dwie osie, sprzęgło mocno cierpi? Co zakładając, że przebieg jest autentyczny może się wysypać albo czym się przejmować powinien przyszły potencjalny nabywca?

Edytowane przez BaX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ani full opcja ani podstawa :nienie: ładne auto, zmień w nagłówku e90 na e60, czego się bać? Chyba tylko cofniętego przebiegu :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Przebieg do sprawdzenia bo są podobno wszystkie papiery. Z tym wyposażeniem, aż tak kiepsko :?

Dlaczego kiepsko? Ja nie to miałem na myśli , czego Ci tu jeszcze brakuje? Wiem, wiem, komforty, L7, headup itd... tylko gdybyś zamawiał te dodatki w salonie które Ona ma to i tak usiadłbyś w połowie wyliczania kwot dopłaty :mrgreen: Jak dla mnie niczego jej nie brakuje żeby poczuć się w niej jak w serii 5.

 

Numer podwozia WBANV71080BZ49053

Kod typu NV71

Typ 530XI (EUR)

Typoszereg E E60 (MUE)

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik N53

Pojemność skokowa 3.00

Moc 200

Napęd ALLR

Skrzynia biegów MECH

Kolor MONACOBLAU METALLIC (A35)

Tapicerka LEDER DAKOTA/NATURBRAUN (LCNG)

Data prod. 2007-07-05

 

 

 

Wyposażenie

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S203A ALLRADSYSTEM Napęd na cztery koła

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S339A SHADOW LINE Shadow-Line

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego

S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Regulacja prędkości z funkcją hamowania

S591A LM RAEDER STERNSP.124 NOTL.MISCHB. Obr. BMW, st. le. spr. gw. 124

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S612A BMW ASSIST BMW Assist

S616A BMW ONLINE BMW Online

S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosowe

S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Instalacja tel. kom. Business

S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

S6FLA USB-AUDIO-SCHNITTSTELLE Złącze USB-/Audio

P7RPA ADVANTAGE PAKET Pakiet Advantage

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S8S8A LAENDERSPEZ. NAVI ZUST. (FUER ACC) Country-specific navigation control

S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Aktywacja nawigacji charakt. dla kraju

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

 

 

 

Wyposażenie seryjne

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ahh :duh: opacznie zrozumiałem Twoją wypowiedź. Z tego co mi się rzuciło w oczy jako brak "bo większość '5' ma" to elektryczne fotele i szyberdach tyle, że elektryczne fotele miałem w e46 i był to najmniej użyteczny bajer.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ahh :duh: opacznie zrozumiałem Twoją wypowiedź. Z tego co mi się rzuciło w oczy jako brak "bo większość '5' ma" to elektryczne fotele i szyberdach tyle, że elektryczne fotele miałem w e46 i był to najmniej użyteczny bajer.

No więc właśnie... Jeśli jeździsz sam jako jedyny kierowca to el.fotele są średnio potrzebne, szyber ok fajnie jak jest ale i tak wymieniłbym go na muzykę minimum hi-fi :D a tutaj ona jest, uwierz mi że to co Ona ma wystarczy :cool2: Samochód wygląda naprawde ładnie, trudno o taką 530xi/i oczywiście oglądając zdjęcia :wink: Ja bym łaskotał rozrusznik i jechał obadać :8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bax, też miałem kiedyś obsesję, że musi być jak najwięcej wyposażenia, ale dziś stwierdzam że połowa tego co mam w 46 jest po nic. Szyberdach oddałbym za hak, którego nie posiadam :mad2: Elektryczne fotele wraz z grzaniem i telefonem za porządne PDC. Im mniej bajerów tym mniejsze prawdopodobieństwo awarii :cool2: Do tej piątki z ogłoszenia wolałbym automat, ale to jest kwestia subiektywna. Najważniejsze że jest dobry motor pod maską. :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Zent, właśnie dobry motor. Odnoszę wrażenie, że to co produkowało BMW po 2005 roku to same większe lub mniejsze miny bo jak nie klapki, to łańcuchy, głowice, cewki i tak do czego nie grzebniesz to się może posypać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może okaże się tendencyjny ale mi by brakowało przede wszystkim mPaku - bo bez niego e60 mi się nie podoba po prostu.

Komforty koniecznie bo mnie szybko boli kręgosłup ( parę kontuzji + motor ) a logic 7 bo nie chce zakładać nie ori audio a chce możliwie najlepsze, w szyber wbijam, at broń boże, duża navi widziałem jest.

Widzę Zent ma mPak a braki w/g niego - ja ss ani grzanych stołków bym nie oddał - panie lubią, pdc mam, h.kardon jest, hak niepotrzebny, szyber nie ma to nie ma a gdyby był to by był. No niestety to 2.0d g.wno.

Wpadła taka, to wziąłem - teraz doceniam - bo widziałem ja jest jak nie ma połowy z tego.

Fura nie jest zła ogólnie, z ogłoszenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Może okaże się tendencyjny ale mi by brakowało przede wszystkim mPaku - bo bez niego e60 mi się nie podoba po prostu.

 

Mnie też ale podstawa dla mnie to baza czyli same auto które ma być w możliwie najlepszym stanie bo planuje nim pojeździć 5-6 lat. Kompletny nowy m-pakiet można kupić za ~4000zł + lakierowanie. /przynajmniej takie ogłoszenie znalazłem/Nie mam zamiaru włożyć tej kasy w ratowaniu tego co zaniedbał/olał poprzedni właściciel.

 

Tyle, że to akurat auto zaczyna powoli pokazywać swoje prawdziwe oblicze i nie jest już takie nieskazitelne jak w opisie. Zobaczymy co powie sprzedawca który podobno osobiście to auto zakupił i sprowadził.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jak będzie mPak to będzie At albo pet ... ehh.

 

Sorry, uprościłem. Chodziło o coś takiego http://allegro.pl/bmw-5-e60-kompletny-m-pakiet-przod-tyl-oryginalny-i4107452399.html Wiadomo, że to tylko zewnętrzna stylizacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
zent: pamiętasz ile dałeś za swoje z przebiegiem który miałeś? Ja drugi raz nie mam zamiaru robić kiedyś komuś prezentu bo auto miało przy sprzedaży ~150kkm i kupiec łyknął go bez słowa ale zanim ktoś zdecydował się je zobaczyć, a nie truć gitare przez net/telefon musiałem cenę ustawić na śmiesznym poziomie, a i tak było to najdroższe 330Ci z tego rocznika jakie było wystawione w necie w tej chwili. Realnie to auta z przebiegiem ~100kkm z takim silnikiem E60/90 w kraju nie kupie, na jeżdżenie i szukanie "gdzieś" czasu/ochoty nie mam. Próbuję się dostosować do realiów tego po. :duh: rynku gdzie wszyscy nawet Ci w miarę wyglądający normalnie kręcą i kłamią w żywe oczy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zent: pamiętasz ile dałeś za swoje z przebiegiem który miałeś? Ja drugi raz nie mam zamiaru robić kiedyś komuś prezentu bo auto miało przy sprzedaży ~150kkm i kupiec łyknął go bez słowa ale zanim ktoś zdecydował się je zobaczyć, a nie truć gitare przez net/telefon musiałem cenę ustawić na śmiesznym poziomie, a i tak było to najdroższe 330Ci z tego rocznika jakie było wystawione w necie w tej chwili. Realnie to auta z przebiegiem ~100kkm z takim silnikiem E60/90 w kraju nie kupie, na jeżdżenie i szukanie "gdzieś" czasu/ochoty nie mam. Próbuję się dostosować do realiów tego po. :duh: rynku gdzie wszyscy nawet Ci w miarę wyglądający normalnie kręcą i kłamią w żywe oczy.

 

W sumie masz rację. Pamiętam jak zignorowałem w DE 3 letnie e61 530i w m-pakiecie, tylko dlatego, że miała 180 000 km w cenie mojej, wówczas sześcioletniej e46 :mad2: :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adasia Kornackiego nie lubicie????

 

 

...a ja go lubię....poważnie. Może dziwny siakiś jestem.

 

Moje BMW też ma mały przebieg 142 tysie i jak pomyślę ile kombinacji byłoby z nowym autem i że nie ma takiego jakie bym chciał to już mi się odechciewa handlu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.