Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Wczoraj posczas powrotu z wycieczki autko dziwnie zaczęło się zachowywać. Jadąc silnik jakgdyby zaczął przerywać, dopiero przy przełączeniu kickdown-u redukował i ciągną choć ze znacznie zmniejszoną mocą. Postanowiłem zatrzymać się i sprbować wyłączyć i uruchomić silnik ponownie. Jak go zgasiłem tak już nie chciał zapalić. Po jakimś czasie rozrusznik zaczął kręcić ale silnik nie zaskoczył. Następnie po przekrecenu kluczyka brakowało np. kontrolki ładowania a cała reszta była "przygasła - żarząca się". Po jakimś czasie i kolejnej próbie silnik zaskoczył, przejechałem jakieś 3 km i zgasł pokazując komunikat motorprograme - coś tam, nie zdążyłem zapisać. Wróciłem do domu na "sznurku". Od wczoraj nic się nie poprawiło. Masa na silniku jest, napięcie dochodzi. Dzisiaj nawet nie pokazuje stanu paliwa oraz czasami szaleje temperatura, brak też kontrolki ładowania. Gdzie szukać przyczyny??

Opublikowano
aha przypomniało mi się jak, jechałem te 3 km migała kontrolka ładowania, po czym zapaliła się a silnik zgasł. Dzisiaj ksenony też się nie zapalają. Podłączone zewnętrzne źródło zasilania :///
Opublikowano

A takie pytanie pomocnicze - "Wróciłem do domu na "sznurku".

Ile km ciągnęli Cię na tym sznurku i z jaka prędkością?

Podpowiem, że automatu w zasadzie nie można holować - jeśli już to z minimalna prędkością i na bardzo małe dystanse. Ja za taką niewiedzę zapłaciłem 1800zł - remont konwertera.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.