Skocz do zawartości

BMW e46 320D kombi WBAAP710X0PN44369


Rekomendowane odpowiedzi

Automatyczn skrzynia biegow - Automatic Transmission - AT

To może jakiś forumowicz ją sprzedaje albo ktoś się zarejestrował żeby ją sprzedać.

W każdym razie jak nie jesteś wielkim fanem At w małych pojemnościach to odpuść sobie lepiej, no i brak xenonów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem. Odniosłem wrażenie, że odradzasz AT z uwagi na awaryjność. Jeździłem przez 3 mce Mercem C 2004r. w sedanie 1.8 benzyna 143KM Kompressor z AT i świetnie wspominam:) tutaj wrażenia byłyby podobne? Czy to zupełnie inna skrzynia?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze bardziej nie jedzie, przeciąga i jeszcze bardziej słychać gang 4g diesla.

Mimo całej rewelacyjności skrzyń at w bmw - jechałem ostatnio x3 2011r 2.0d właśnie w at, ale tym nowym z małą wajchą - no pięknie ale do czasu zmiany biegów, jak powoli to ujdzie ale jak depniesz to można szybę ohafcić.

Ale to moje odczucia, pewnie zaraz się odezwą obrońcy skrzyń at, ale prawda jest taka że właścicieli at w e46 jest znikomy %.

Ktoś powie, że odpada dwumas i sprzęgło ale skrzynie też trzeba serwisować.

Sprawdź dokładniej na forum, jak cie ta skrzynia interesuje bo od któregoś roku szły już lepsze skrzynie, po oznaczeniach dojdziesz zf ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja akurat tez jestem zwolennikiem AT w dużych pojemnosciach ale w e46 330i wole ręczna skrzynie

Nie wyobrażam sobie jeżdżenia w m3 w manualu .

AT fajnie jezdzi np w e46 330d 204 ps .

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy poza tym, co już zostało napisane, czy któryś z kolegów wyrazi jeszcze jakieś spostrzeżenia? Sprzedający proponuje 19tys., wiele rzeczy wymienionych na nowe (wypisane w treści oferty). Te purchle mnie nieco zniechęciły, bo jestem estetą:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xenon. Pełno potem pytań o dołożenie ori xenonu, ale po liście potrzebnych rzeczy, ich kosztu 90% odpuszcza albo kończy z HiDem, za który się każdemu takiemu oślepiającemu na drodze należy potłuczenie każdego szklanego/plastikowego elementu karoserii.

Chyba, że w to wbijasz i nie zapragniesz po czasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma najmniejszego znaczenia ile lat ma samochód. Przejdź 10 niemieckich podwórek i na każdym, gdzie będzie stała 10-letnia bmka na żadnej nie znajdziesz grama rdzy, później przejdź 10 tureckich podwórek, a w każdej bumci dłoń wsadzisz w próg. Rocznik auta nie ma żadnego znaczenia. Widziałeś na ulicy 10letnie Volvo, chociażby S60tkę, gdzie właziłaby ruda? Niedawno sprzedaliśmy Volvo S40 z 2001r., bez grama korozji, żaden element nigdy nie lakierowany ponownie. Czemu w Polsce każda E-klasa jest zgnita, a w Niemczech na taryfach jeździ tego masa i nigdy nie zauważyłem choćby rdzawki? Na każdym bitym ulepie zawsze wyłazi ruda. Oczywiscie są samochody, gdzie wina leży po stronie producenta, jak chociażby Mazdy 6stki. Nie ważne, czy przed, czy po lifcie, gniją w oczach. U nas panuje błędne przekonanie, że liczy się rocznik, co jest jedną wielką bzdurą, liczy się konkretny egzemplarz auta.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
liczy się konkretny egzemplarz auta.

czyli na jedno wychodzi z tym co napisałem.

jako że omawialiśmy ten konkretny, który ma purchle (a nie volvo czy mietka) więc wynika z tego że się nie liczy i kończymy temat.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, to auto zdecydowanie odpada. Sprzedawałem niedawno passata B4, 94r., facet przyjechał z miernikiem, przepuszczał przez ścieżkę, ze sobą miał mechaniora. Auto o wartości 5tys. zł. Dziwne? Wcale nie! Słusznie, że ktoś szanuje swoje pieniądze. Ja 20tys. nie zapłacę za samochód, żeby później dołożyć 1,5tys. lakiernikowi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korozja pojawia sie prżez przednie Nadkola i z tylu przez głupie haki ktore trzymają zderzak i na tylnej klapie gdzie jest tablica rejestracyjna jeżeli ktos to juz kiedyś zrobił i dobrze zabezpieczył mamy spokój na lata jeżeli ktos to zrobił w stodole i za pół darmo to musimy to po zimie. zrobic a koszt moze sięgać 2 tys zł .
Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...
Sorka że odgrzewam kotleta ale może jest tu jakiś obecny właściciel tego samochodu, auto było sprowadzone przeze mnie w 2011 z Niemiec z przebiegiem 195tyś km, w stanie idealnym, dałem za nią wtedy 6.5tyś euro, przez pierwsze 30tyś km w aucie były tylko wymieniane rzeczy eksploatacyjne, bardzo zadbane i z oryginalnym lakierem w 90%, kawałek nadkola tylnego i kawałek klapy były lakierowane, klapa z powodu wgniecenia małego, a rant tylnego błotnika z powodu malutkiego bąbla który wychodził, reszta w oryginalne no i zaczynały pęcherze na błotnikach wychodzić..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.