Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam na INPIE mam błąd 4496 rail-pressure plausibility od czego zacząć
Opublikowano
tak powyżej 3500 obr tryb awaryjny i wyskakuje einspritzanlage trzeba kika razy zgasić auto potem wraca do normy tak poza tym pali na dotyk chodzi równiutko i cicho nic nie trzęsie
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A ciśnienie na pompie progowej jakie masz?

Prawidłowe trzyma się blisko 4 bar.

Opublikowano
Ciśnienie na jałowym 3 ,7 jak wcisne gaz spada do 3,2 3,3 jak pod blokiem zrobić test przelewowy :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jak wcisne gaz spada do 3,2 3,3

 

Wciskasz podczas jazdy, czy tak na postoju?

To się sprawdza podczas jazdy.

Opublikowano

test zrobiłem i jest ok wszędzie prawie tyle samo paliwa silnik był ciepły test ok 3 min

myślę że moze to być wina jakiegoś czujnika na pompie albo na listwie co o tym sądzicie

Opublikowano

3.2 w pełnym bucie mało.

Powinno spaść minimum do 3.5.

 

Pokaż jakie wartości wyskoczyły w INPIE przy tym błędzie.

Interesujące jest ciśnienie rail i przy jakich obrotach

Opublikowano

nie wiem jak dodać zdjęcie przepisze dane

 

4496 Rail-pressure plausibility

 

error frequency :1

logistic counter :40

 

engine speed - 3946,05 1/min

fuel pre supply pressure - 3,14 bar

einspritzmenge - 43,01 m m^3

Rpc rail pressure 1060,24 bar

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.