Skocz do zawartości

N42 Silnik ciezko sie wkreca po 5 min pracy - naprawione !!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

 

Z gory dziekuje za wszystkie podpowiedzi I czas spedzony nad moim problemem.

 

Problemem byl walek ecentryczny od valvetronica, prawdopodobnie ktos uzywal zlego oleju albo wada fabryczna :(

 

Problem pojawial sie tylko w momencie jak do roboty bral sie valvetronic, w momencie tym dzwigienka zaworowa kantowala sie na waleczku I na jednym cylindrze nie bylo cisnienia, problem pojawial sie tylko podczas pracy I jak mierzylem cisnienie wszytsko bylo ok poniwaz bylo to tylko krecenie rozrusznikiem I valvetronic poprostu nie sterowal silnikiem.Dopiero doszlem do tego jak podlaczylem silnik ad valvetronica I sam nim sterowalem to zauwazyelm przy pomiarach cisnienia ze czasmi go poprostu niema :( Po dlugich nocach w garazu rozebralem wszystko jeszcze raz I po centymetrze ogladalem kazda czesc, I dopiero udalo sie zlokalizowac problem jak wszystkie czesci umylem w rozpusczalniku, I po wyschnieciu powstal nalot na ktorym zauwazylem problem :)

 

Wiec na koniec: Mam nowe sprezyny, samoregulatory ,nowy silnik od valvetronica i satsfakcje ze sie udalo :)

 

Teraz glowica od N42 dlamnie nie bedzie miala zadnych tajemnic :)

 

Jeszcze raz pozdrawiam I dziekuje za pomoc

Edytowane przez Listonosz

Zobacz moje Bmw http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=122339


http://img651.imageshack.us/img651/2404/bmw3r.jpg

Opublikowano
Problemem byl walek ecentryczny od valvetronica

 

 

co to i gdzie jest ten wałek ecentryczny?? :)

 

Czy przypadkiem nie rozchodzi się o wałek mimośrodowy?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.