Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Mam problem z palącymi się kontrolkami ABS na początku wyskoczył błąd czujnika TL wymieniłem na oryginał.

 

Po wymianie niby kontrolki zgasły ale ABS sam się zaczyna wzbudzać poniżej 40 km/h i wywala takie błędy:

 

14 ventilrelais Fehler

error frequency: 255

 

6 Drehzahlfuehler vorne rechts

error frequency: 251

 

Prośba o pomoc w tłumaczeniu Dzięki.

Opublikowano
Pierwszy to błąd przekaźnika wentyla, drugi komunikat błąd licznika obrotów koła prawego przedniego. Nie orientuję się aż tak dokładnie, ale niektóre bmw chyba szczególnie z rynku usa mają w wentylach czujniki ciśnienia i na tej podstawie liczą prędkość obrotową koła. Szukaj w tym kierunku.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Watpie zeby czujnik cisnienia kola liczyl obroty kola. To co z zapasowym jak sie nie kreci :D

 

Lozysko kola moze miec luzy (prawdopodobne)

Zabrudzony czujnil obrotow lub miejsce ktore mierzy (dziala na zasadzie magnetycznej) (-||-)

Zle wbudowany/uszkodzony czujnik obrotow (-||-)

Pekniety kabel i brak polaczenia miedzy modulem sterujacym i czujnikiem (raczej odpada)

Zla wersja oprogramowania (-||-)

 

Spadek cisnienia w ukladzie hamulcowym

Zle cisnienie kol tez moze byc przyczyna

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Watpie zeby czujnik cisnienia kola liczyl obroty kola. To co z zapasowym jak sie nie kreci :D

 

Lozysko kola moze miec luzy (prawdopodobne)

Zabrudzony czujnil obrotow lub miejsce ktore mierzy (dziala na zasadzie magnetycznej) (-||-)

Zle wbudowany/uszkodzony czujnik obrotow (-||-)

Pekniety kabel i brak polaczenia miedzy modulem sterujacym i czujnikiem (raczej odpada)

Zla wersja oprogramowania (-||-)

 

Spadek cisnienia w ukladzie hamulcowym

Zle cisnienie kol tez moze byc przyczyna

 

Dzięki za pomoc ...

dorzuce jeszcze kilka faktów...podczas wymiany czujnika TL mechanik jeszcze wymieniał piastę PP ( łożysko było dosyć mocno słychać)

Następnie już sam wymieniłem jeszcze piastę PL ( bo tak samo wyło )

 

i właśnie po tych operacjach kontrolki zgasły, błędy wykasowałem ale mam właśnie to dziwne wzbudzanie się abs poniżej 40km/h ...

czyli z waszych informacji muszę zacząć poszukiwania od koła PP i sprawdzenia czujnika, pisaty czy czasem nie ma zabrudzeń itd...

zobaczymy co z tego wyniknie..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.