Skocz do zawartości

piotr_00

Zarejestrowani
  • Postów

    95
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 520i 12V M20
    E39 528 24V M52
    E39 530i M54 TOURING
  • Lokalizacja
    OTWOCK

Osiągnięcia piotr_00

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Czyli rozumiem wgranie pliku przez disa?? Lub wymiana sterownika poduszek te same nr ??
  2. Witam Mam problem z błędem poduszki drzwi pl, musiałem się dostać do mechanizmu szyb-elektr. i odpiąłem poduszkę boczną. Po złożeniu wszystkiego, wyskoczyły dwa błędy: 5 Zuendkreis ZK4 / Seitenairbag vorne links 240 interner steuergerätefehler Wszystko sprawdzone wtyczki na miejscu od poduszki itd...inpa na chwile kasuje błedy ale za chwile wracają.. Ma ktoś jakiś pomysł jaka jest przyczyna?? Będę wdzięczny za podpowiedź..
  3. Cos więcej możesz powiedzieć..na temat tego bledu pompy?? Myślałem ze któryś czujnik walnął..ale chyba bardziej wydaje mi się sterownik abs ten w obudowie czarnej..
  4. Witam Prośba o przetłumaczenie błędów ...zapala mi się raz na jakiś czas kontrolka Abs oraz DSC 115 druck sensor einstreuung oraz drugi 105 Bremslichtschalter Plausibilität Szukałem ale nic konkretnego nie znalazłem na temat tych błędów... Z góry dzięki za pomoc..
  5. Witam Chciałem się połączyć z ncs-expres ale niestety brak połączenia z ecu wywala taki bład niezależnie co wybiore ews itd.. https://zapodaj.net/afea249107705.jpg.html Dodam że chciałem się połączyć kablem którego używałem do zmiany mapy paliwowej przez galletto więc powinien działać.. Proszę o pomoc ...
  6. Wiec moje propozycje od czego zacząć: Sprawdzić wszystkie nieszczelności,disa,gumy do przepustnicy itd( odnośnie równej pracy) Następnie w kwestii spalania oleju sprawdzić kompresje na cylindrach jezeli nie ma odchylek pomiędzy cylindrami i jest w normie, Sprawdzić, czy olej nie jest przepalany przez wadliwa odne. Jezeli masz czarny okopocony wydech to oznacza ze przepala. Mam m54b30 i tez borykałem sie z problemem spalania oleju. Posprawdzałem wszystko powyższe kompresja byla ok. Wiec wywaliłem calkowicie odme i zastosowałem zawór pcv. Operacja w/g kolegi beckey z e46 i problem calkowicie ustąpił. Przejechałem obecnie około 5tys. Km i brak ubytku oleju. I oczywiście zmień olej na 5w30 lub 40 nie wiem skąd pomysl zalania go minerałem.
  7. piotr_00

    BMW E39 M54B30 + KOMPRESOR

    Witam Mam zapytanie czy ktoś zderzył się z takim tematem lub ma namiary na osobę która taką modyfikację robiła i jest w stanie coś więcej powiedzieć względem eksploatacji?? znalazłem takie ogłoszenie - link itd...cena w miarę normalna...podejrzewam że z montażem bym sobie poradził.. tylko pytanie ile km można uzyskać z takiego zestawu http://garage.k64.pl/kompresorkite46m54m52.html
  8. obszerny opis wraz ze zdięciami...zrobiłem dokładnie to samo tylko zamiast kolanek mosiężnych wstawiłem trójniki z LPG metalowe viewtopic.php?f=69&t=115900&start=525
  9. Witam Pisze do wszystkich uzytkownikow silnikow m54 ktorym juz znudzilo sie ciagle dolewanie oleju. Ja juz dochodzilem do 1litra na 1000km. Znalazlem na forum ciekawy temat na forum kolegi beckey ktory pozbyl sie calkowicie odmy a zamiast tego wstawil zawor pcv. Sluchajcie zrobilem ta operacje ponad tydzien temu i przejechalem okolo 600km. Jaki jest efekt? Zerowe zuzycie oleju. Takze z czystym sumieniem polecam wszystkim ta operacje. Najciekawsze jest to ze jak zdjolem wszystkie te przewody od odmy widac ze odma kompletnie sobie nie radzila z odseparowaniem oleju tylko puszczala go do kolektora. Co za tym idzie byl poprostu przepalany razem z mieszanka. Druga rzecz co mi sie od razu rzucila w oczy to koncowka tlumika zawsze byla czarna a teraz jest czysta. Takze reasumujac..brawo dla kolegi beckey ktory wpadl na tajki pomysl.
  10. Czyli mam rozumiec 10.2 bara? Cos chyba malo..
  11. Witam Prośba o podanie jakie powinno być prawidłowe ciśnienie na tłokach ( kompresja ) silnik m54b30 chce sobie zmierzyć i chciałbym wiedzieć jakie jest prawidłowe. Dzieki za odp.
  12. Sprawdz zawor disa tam jest uszczelka ktora czesto przepuszcza i z tad pojawiaja sie bledy mieszanki itd. =nierowna praca,przygasanie..uszczelka kosztuje 9zl..wymiana banalna
  13. Temat do zamknięcia, przekaźnik byl zwalony wymieniłem i wszystko gra..dzieki za podpowiedź..
  14. Bezpiecznik nr 49 w prawym schowku chyba właśnie jest odpowiedzialny za kompresor...
  15. Witam mam problem z nivo nagle przestał działać kompresor.wywala mi na inpie blad 8 regelzeit heben i pali caly czas bezpiecznik ten 30A w prawym schowku w bagażniku.Narazie tylnie zawieszenie trzyma poziom.mam zamiar jutro podpiąć kompresor na krótko i sprawdź czy działa. Mam prośbę moze juz ktos przerabial taka sytuacje i może mnie jakos naprowadzić co sprawdzić w pierwszej kolejności..będę wdzięczny za pomoc..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.