Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Stary numer w e9x. Siada blokada kierownicy, generalnie jak parkukesz to staraj sie zostawiac kola wyprostowane, to alarm nie bedzie powracal :wink:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Raczej watpliwe. Ta blokada to zamek , mozna powiedziec, ze podobna zasada jak ten w domofonie :evil: .

Po prostu radze nie zostaiwac auta na skreconych kolach i sie nie przejmowac ,bo naprawa jest b.droga. Nowa kolumna chyba 2,5k a do tego montarz :mad2:

Sa magicy co moga ci jakos obejsc ten zamek, ale nie wiem gdzie. :mrgreen:

Za pukanie nie jest to raczej odpowiedzialne, po prostu silni,czek elektryczny siada i nie ma sily odciagnac bolcow blokujacych kolumne.

A najlepsze jest to, ze w VW group to samo , kolumny padaja przy ok 180kkm :duh: , padaka jakas te nowe auta.

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
Dzisiaj zauwazylem ze nie zawsze blokuje (zatrzask) mi kierownice po zamknięciu samochodu. Pokrecilem kierownica i zablokowało a potem wyskoczył błąd :

 

Działa normalnie no ale może ma to związek z pukaniem?

 

http://i.imgur.com/VhXKNie.jpg

 

 

Wymień sztyce, koszt 150-200 zł używka w dobrym stanie

ja też miałem ten problem i żadne programowanie nie pomogło, a naprawdę nie potrzeba wymieniać całej kolumny za 2000 zł tylko jeden element

każdy tylko mechanik mówił, że wymiana kolumny, kupa kasy, ja zdałem się na sam siebie i kupiłem używaną i wymienili mi w serwie za 100 zł i po kłopocie

a tak naprawdę ulegają uszkodzeniu silniczki elektryczne w tym elemencie, ze starości oraz są tam plastikowe elementy, które się zużywają

taki właśnie element:

 

http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/22/68ll.jpg

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Sprawne amortyzatory też potrafią stukać jeśli mają wadę fabryczną.

Dokładnie, mi ostatnio w firmówce wymieniali amory po 60 tys bo jeden stukał.

Na przeglądzie diagnosta tego nie wykryje.

Opublikowano

Dzisiaj zaczęło mi pukac juz cały czas podczas jazdy i to dość intensywnie, jutro wstawiam samochód znów do mechanika, sprawdzi amortyzatory bo teraz właśnie wydaje mi sie ze to z nich dobiega ten hałas...

 

Wymień sztyce, koszt 150-200 zł używka w dobrym stanie

ja też miałem ten problem i żadne programowanie nie pomogło, a naprawdę nie potrzeba wymieniać całej kolumny za 2000 zł tylko jeden element

każdy tylko mechanik mówił, że wymiana kolumny, kupa kasy, ja zdałem się na sam siebie i kupiłem używaną i wymienili mi w serwie za 100 zł i po kłopocie

a tak naprawdę ulegają uszkodzeniu silniczki elektryczne w tym elemencie, ze starości oraz są tam plastikowe elementy, które się zużywają

taki właśnie element:

 

 

Dzięki za podpowiedz, właśnie pamietalem ze cos robiles u siebie z kolumna i zbieralem sie do zadawania pytań :D

SPRZEDAM : komplet zderzaków ori e92 (barberarot metallic)


Moje e92 : http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=214546

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

niech zgadne... szum przy predkosciach od 60 w gore w tylnej czesci samochodu? jesli tak to ja mialem to samo i wlasnie mi to naprawili, okazalo sie, ze lozyska w moscie sie zjechaly i trzeba je bylo wymienic. Niestety lozyska oryginalne so firmy KOYO robione tylko na zamowienie BMW i nie da sie ich dostac przez zwyklego smiertelnika. Znalazlem jednak firme ktora w polsce te lozyska sprowadza od jakiejs niemieckiej firmy ktora ma do nich dostep.

 

zamowilem, przyszly i mi wymienili i jest gitara. moj most mial przejechanych 100.000 km i niestety czesty to jest problem e90 318i.

 

jakby ktos potrzebowal namiary to piszcie to chetnie wrzuce.

Opublikowano
niech zgadne... szum przy predkosciach od 60 w gore w tylnej czesci samochodu? jesli tak to ja mialem to samo i wlasnie mi to naprawili, okazalo sie, ze lozyska w moscie sie zjechaly i trzeba je bylo wymienic. Niestety lozyska oryginalne so firmy KOYO robione tylko na zamowienie BMW i nie da sie ich dostac przez zwyklego smiertelnika. Znalazlem jednak firme ktora w polsce te lozyska sprowadza od jakiejs niemieckiej firmy ktora ma do nich dostep.

 

zamowilem, przyszly i mi wymienili i jest gitara. moj most mial przejechanych 100.000 km i niestety czesty to jest problem e90 318i.

 

jakby ktos potrzebowal namiary to piszcie to chetnie wrzuce.

 

Pochwal się kolego.

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam,

Panowie jako, że temat rozpocząłem więc czuje, że jestem odpowiedzialny też za jego zakończenie. W dniu dzisiejszym wymieniłem komplet amortyzatorów. Dość- długo się z tym wstrzymywałem bo zawsze po wizycie na stacji diagnostycznej wyjeżdżałem z wynikami tłumienia na poziomie 70% więc tak naprawdę żaden z diagnostów nie stwierdził problemów z amortyzatorami. Teraz żałuję, że tak długi z tym czekałem. Po wyjeździe od mechanika z samochodu mi się wychodzić nie chcę i tylko bym jeździł. W końcu rozwiązałem problem głuchych stuków i w końcu jazda sprawia mi przyjemność,a zawieszenie odpowiednio "przyjmuje" ciosy poprzecznych nierówności, których mam naprawdę sporo po drodze do pracy.

Pozdrawiam obserwujących i dzięki za wszelkie wypowiedzi.

Opublikowano
Mozesz sie podzielic z nami, jakiej firmy kupiles amorki?
Raz BMW, zawsze BMW.
Opublikowano
Mozesz sie podzielic z nami, jakiej firmy kupiles amorki?

 

Oczywiście. Wybór padł na SACHS, zresztą po konsultacjach z innymi użytkownikami forum :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.