Skocz do zawartości

Jaki silnik do e90?


suchatowka

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

tzn wiesz ja nie szukam na sile automatu tylko manuala ale jak sie trafi automat to wezme. ciesze sie ze az 6 biegowy automat jest i dziala tak szybko...zawsze jezdzilem benzynowymi autami i jak teraz mam rav4 w dieslu to nigdy wiecej benzyny.charakterystyka momentu obrotowego od samego dolu jak ciagnie to jest super uczucie.jesli rajcuje sie 136km w dieslu obecnie to co dopiero bmw 163km i moze drobny chip na 180 bo lubie rowne liczby:)

 

Po pierwsze w automacie jest inne odczucie przyspieszania bardziej płynne (mniej wbija w fotel) niż w manualu.

Po drugie automat w e90 jest mega wolny nie mam porównania jak jest w F30 może poprawili inna skrzynia ale w E90 nie polecałbym tego automatu a już na pewno nie mówił że jest szybki... są to moje subiektywne odczucia najlepiej jak się przejedziesz najlepiej w mieście i sam ocenisz, jedyny plus automatu to start ze świateł ;)

Po trzecie skrzynia manualna też nie jest na plus działa hmmm bardziej jak sportowa trzeba się do tego przyzwyczaić najlepiej jak nie miałeś styczności też wybrać się na przejażdzkę ;)

Po czwarte przyspieszenie nie jest tak odczuwalne jak w rav4 auto jest naprawdę dobrze wyciszone i po prostu nie czuć prędkości co innego jak patrzysz na licznik ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn wiesz ja nie szukam na sile automatu tylko manuala ale jak sie trafi automat to wezme. ciesze sie ze az 6 biegowy automat jest i dziala tak szybko...zawsze jezdzilem benzynowymi autami i jak teraz mam rav4 w dieslu to nigdy wiecej benzyny.charakterystyka momentu obrotowego od samego dolu jak ciagnie to jest super uczucie.jesli rajcuje sie 136km w dieslu obecnie to co dopiero bmw 163km i moze drobny chip na 180 bo lubie rowne liczby:)

 

Po pierwsze w automacie jest inne odczucie przyspieszania bardziej płynne (mniej wbija w fotel) niż w manualu.

Po drugie automat w e90 jest mega wolny nie mam porównania jak jest w F30 może poprawili inna skrzynia ale w E90 nie polecałbym tego automatu a już na pewno nie mówił że jest szybki... są to moje subiektywne odczucia najlepiej jak się przejedziesz najlepiej w mieście i sam ocenisz, jedyny plus automatu to start ze świateł ;)

Po trzecie skrzynia manualna też nie jest na plus działa hmmm bardziej jak sportowa trzeba się do tego przyzwyczaić najlepiej jak nie miałeś styczności też wybrać się na przejażdzkę ;)

Po czwarte przyspieszenie nie jest tak odczuwalne jak w rav4 auto jest naprawdę dobrze wyciszone i po prostu nie czuć prędkości co innego jak patrzysz na licznik ;)

a co to znaczy, ze "dziala jak sportowa" ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, znalazłem w Niemczech ofertę BMW e90 z benzynowym dwulitrowym silnikiem(318). W ogłoszeniu jest napisane że samochód bierze litr oleju na 1000 km. Cena samochodu jest atrakcyjna lecz biorę pod uwagę też konieczny remont. Opłaca się pakować w takie coś? To będzie poważna usterka?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/bmw-320d-e91-jasne-skory-m-pakiet-navi-i6146641677.html

 

Witam, ktoś może go oglądał? Co możecie o nim powiedzieć? Warto jechać go oglądać/kupić?

 

 

wizualnie ładna, podokładany lifting, m-pakiet zew. tyle że na lampach ktoś przyoszczędził -szkoda, po liczbie wyświetleń wnoszę że kilku śmiałków już było oglądać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, chce dziś obejrzeć te dwa auta

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-2-0-d-177-km-delikatnia-uszkodzona-bogate-wyposazenie-ID6ymLUF.html

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-2-0d-navi-skora-bananowa-maly-przebieg-ID6ylXvz.html

jeździłem do tej pory Audi i moje pytanie który motor lepszy 150 czy 177 pod względem bezawaryjności ?

jest różnica przebiegu natomiast obie serwisowane do końca fv itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie tak przegladam oferty i sie zastanawiam nad jedna rzecza.czy za 30 tys zl lepiej kupic e90 z 2.0d bo mocniejszych w tej kwocie nie ma czy e60 ze 2 lata starsze ale z silnikiem 3.0d? Z tego co poczytalem to e60 to wieksze ryzyko jest jesli chodzi o awarie ? Jak myslicie? poczytalem sporo tematow na tema e90 vs e60 ale zastanawiam sie czy za 30tys to szroty sa e60 czy cos da sie znalezc ladnego z 3.0d:)?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak kupisz e60 3.0d do 30tyś to płacz i lament będzie nic więcej, utrzymanie takiego samochodu w stanie takim jak się należy kosztuje kilka tyś rocznie , nie wybiegam tu do naprawdę przykładających się do instrukcji serwisowych bo tacy wydają rocznie nawet okolice 8tyś zł cytat jednego z moderatorów, jak nie stać Cię na pakiet startowy ok. 10 tyś to szukaj e90 niezbyt wyposażonej a będzie bezpieczniej, relatywnie E60 są tańsze od e90 porównując rocznikowo oczywiście słabe egz. bo na mobile ładne e60 kosztuje od 15 tyś e
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady ile dał byś za te auto z linku http://olx.pl/oferta/bmw-seria-5-123-000-serwis-czarna-limuzyna-CID5-IDfkCGF.html#a54fe310ed Bo ja z tym wypasem i to że ma 12 lat więcej jak te 31tyś. jak sobie ceni z opłatami bym nie dał. Oczywiście że silnik i blacha ok .

 

Piszesz że utrzymanie takiego auta to ~8 tyś rocznie może i tak ale jak kręcą przebiegi na poziomie 35 tyś km rocznie. Ja jak robię rocznie ~9 tyś to utrzymanie nie będzie mnie kosztować 8 tyś. zł bo niby co się ma sypać przy tych przebiegach jak kupisz zadbany egzemplarz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

posiedź poczytaj ile co kosztuje , zadbany egzemplarz nie kosztuje 30 tyś zł, za tyle kupisz zjechanego diesla z przebiegiem 500 tyś. km, w nie długim czasie będziesz szukał wtrysków, walczył z dpf, regenerował turbo itp. takie jest moje zdanie a jak uważasz inaczej to kup i obyś miał rację i będziesz lał olej tylko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

330d /530d zima, krótkie dystanse to 10 - 13 litrów (auto garażowane)

 

Żeby dać pogląd ile kosztuje utrzymanie 330d (po przejechaniu 150 tys km można coś już powiedzieć :8) ) kupiłem jak auto miało 25tys km, teraz jest 175 tys km

Rocznie na naprawy, przeglądy, opony wydaję 8000złotych + paliwo + ubezpieczenie

 

Ale w odróżnieniu od niektórych posiadaczy, o samochód dbam, żeby był idealny:

- cieknący kolektor wymiana 2600 zł - a nie jakieś zaślepki

- tarcze hamulcowe tylko oryginały - 2 tarcze na przód do E93 330d to 1300zł

- zawieszenie robię jak luzy, a nie gdy już puka

 

Generalnie samochód bezawaryjny, ale zaniedbane egzemplarze generują olbrzymie koszty.

 

Dla porównania ojciec przejechał 200 tys km E60 530d, utrzymanie jest droższe niż E90 - mniej trwałe i droższe zawieszenie w naprawach.

 

Kup zaniedbanego kapcia od handlarza,

Szybkie sumowanie:

hamulce 2000zł,

amortyzatory np Sachs 3000zł,

ze 2 opony 18''. 1200zł,

skrzynia biegów olej + miska 1600,

kolektor 2600,

coś w zawieszeniu np gumy wózka z tyłu 1400,

olej filtry 1000,

jakieś połamana osłona podwozia 500,

 

Wydałeś jakieś 13 tys złotych i masz w miarę sprawne auto. Wystarczy jeszcze cieknące turbo +4000 zł, jakiś lejący wtrysk, czasami EGR szwankuje.

Kupiłeś E60 za 30-35 tys od handlarza, to dorzuć do ceny auta 15 -20 tys złotych, to powiesz że jeździsz BMW, a nie jego imitacją.

 

Pisałem to marcu.

Teraz w E60 doszło przewody elastyczne hamulców. Wyjdzie jakieś)800 zł. 2 wahacze przód z robotą 1500zł. Tuleja wahacza H tył pójdzie jakieś 1000. Samochód o nowości u pierwszego właściciela. Przebieg 240 tys. i 10 lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wychodzi na to że ale te bmki się jeb...ą mam leona i przez 40 tyś. km włożyłem w niego może ze 2 tyś nie licząc wymiany filtrów opon i oleju bo to przecież norma.

 

Ty patrzysz z perspektywy że zrobiłeś 150tyś to dużo i ma prawo się wyeksploatować ale jak ja kupię w miarę dobrym stanie robię małe przebiegi przez 4 lata 40 tyś. to mało więc nie psuję się tak często pojeżdże i sprzedaję dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Nie sprzeda handlarz zadbanego auta. Zużyte zawieszenie nie stuka, ale się kiepsko prowadzi. Ale przyzwyczaisz się i nic nie zrobisz. Wycieki olejesz, najwyżej dolejesz oleju. Falownie obrotów też odpuścisz.

 

Właśnie sobie przypomniałem.

Po 240 tys będzie robiony konwerter, koszt jakieś 3500zł. Można z tym jeździć, ale będą falowac obroty. Jest masa usterek, które nie powodują wzywania lawety. Ale ich nieusuwanie powoduje, że jeździsz rozklekotanym szrotem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki Panowie. Tego bede sie trzymal czyli e90:) z tego co widzialem to jakas masakra jest w silnikach n47 po 2007 z rozrzadem,jak obejrzalem wymiane na Youtube i koszta to chyba lepiej starszy egzemplarz ale m47 bo tak prawde mowiac chce tym autem pojedzic ze 3-4 lata wiec rozrzad nawet jak nowy to bd do wymiany a szkoda mi kasy na blad konstrukcyjny inzynierow.jak sadzicie?:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to nie wiedzialem ze taka byla:) a da sie to wymienic raz a porzadnie jakos poprawic fabryke? czy nie ma szans? no i czy sprawdzajac w ASO pokaze komp czy mial przeprowadzona akcje serwisowa zwiazana z rozrzadem?:)

a powiedzcie mi n47 a m47 to spalanie maja takie samo tak?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak było robione na gwarancji to będzie taka adnotacja, da się zrobić trzeba kupić nowy łańcuch, napinacz i zrobić ale to spore koszta z tego co kojarzę ok 3-4 tyś zależy gdzie, N47 spala w granicach litra mniej, oczywiście to wartość przybliżona ale różnica jest
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy ktoś mógłby się wypowiedzieć na temat tego bmw: http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-2-0-d-duza-navi-alu-18-skora-niski-przebieg-m-pakiet-ID6ymFRJ.html#bc1e0fdb7f

 

Zastanawia mnie niski przebieg, można jakoś sprawdzić czy nie był kręcony? Za wszelkie informacje będę bardzo wdzięczny. I czy ta wersję 150km można jakoś sensowne zczipować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przebieg możesz sprawdzić na 2 sposoby

 

Sposób 1: https://historiapojazdu.gov.pl ale nie zawsze się dowiesz

Sposób 2: ASO ale też nie zawsze dziala, chyba, że auto było od nowości serwisowane tylko w aso.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy ktoś mógłby się wypowiedzieć na temat tego bmw: http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-2-0-d-duza-navi-alu-18-skora-niski-przebieg-m-pakiet-ID6ymFRJ.html#bc1e0fdb7f

 

Zastanawia mnie niski przebieg, można jakoś sprawdzić czy nie był kręcony? Za wszelkie informacje będę bardzo wdzięczny. I czy ta wersję 150km można jakoś sensowne zczipować?

 

Auto grzebane i to mocno, Mpakiet jakiś taki nie kompletny, siedzenia ze standardu do tego coś wysoko stoi, lampy z tyłu obklejone folią, ksenon moim zdaniem nieoryginalny, podłokietnik mam wrażenie że nie było dzielonych w przedlifcie, te 150 km to wersja z ograniczeniem tanio można zrobić 163km. Oczywiście jak zdobędziesz VIN to wszystko to na górze można wyjaśnić.

Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się dowiedziałem auto miało robione przód i część boku. Mam dostać zdjęcia, jak źle to wyglądało. To może być moje pierwsze auto stąd pytanie - czy to już je ewentualnie dyskwalifikuje?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.