Skocz do zawartości

Jaki silnik do e90?


suchatowka

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

 

wybieram się jutro po to auto

 

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-salon-pl-aso-automat-skory-ID4paRou.html#e0b0a8b299

 

czy może mi ktoś doradzić na co zwrócić uwagę? Jakieś uwagi odnośnie specyfikacji auta? Zależy mi na automatycznej skrzyni.

 

Czy jest warta swojej ceny?

 

pozdrawiam.

 

Polift na xenonie, w automacie, grzane sportowe dupy, 2x PDC, z przebiegiem 100 tyś za 45 tyś? (bo pewnie za tyle do oddania) Trochę to naciągane, pomimo tego, że to początkowy wypust.

ja za moją benzynę w manualu wziełem mniej niż 45tys, a był po liftem na xenonie w skórce z polskiego salonu a i tak krzyczeli że drrrodo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wiesz, osobiście uważam, że manualna skrzynia biegów mogła być tego powodem. Wiem, że nie powinienem oczekiwać cudów od auta serii 3, ale ten typ skrzyni biegów odejmuję pojazdowi resztki komfortu. Myślę, że nie bez powodu w luksusowych autach skrzynia manualna jest rzadkością. Dlatego może cena wydawała się droga w Twoim wypadku. Tutaj myślę, że tragedii nie ma :)

Pozdrawiam,

 

jeśli uraziłem zwolenników manuala to przepraszam, ta wypowiedź nie ma tego na celu.

 

edit: Jacek - w którą stronę naciagane? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja chciałem automat, w trasie bajka, lecz chyba po ledwie dwóch miesiącach marze o powrocie do manuala...

 

to ciekawe, 16 lat temu przestalem ostatecznie jezdzic manualem i nie widze zadnego powodu aby wrocic... jak mnie bieze to sobie zmieniam lewarkiem 2 minuty) a jak by mnie korcilo to bym sobie dolozyl manetki..

 

Ale dlaczego na trasie jest bajka ? ja akurat to w miescie najbardziej lubie automat (z drugiej strony nie scigam sie). w miescie na swiatlach jestem zawsze 20 metro przed innymi, spokojnie sobie moge wybrac pas, nikt nie zmieni biegow szybciej, w trybie S to juz w ogole a ze sprintboosterem to po prostu apoteoza. Jak pamietam co musialem robic w R5turbo aby miec porownywalna dynamike to mnie ciarki przechodza... Nie wspomne o bezpieczenstwu... 2 czynosci mniej to o tyle wiecej uwagi skupionej na drodze...

 

 

Serio te pol litra spalania sobie odpuszcze i te bardzo teoretyczne pol sekundy przyspieszania rownierz...

Ja rozumiem ludzie do zadan typu wyscigi drift itd maja skrzynie biegow normalne ale do jazdy codziennej ??? Przy okazji aby jezdzic manualem to trzeba naprawde umiec jezdzic a jak patrzysz na statystyke wypadkow w polsce to raczej kierowscy w polsce powinni poswiecic swoja energie na nauke prowadzenia pojazdu i przepisow drogowoch a nie na wciskanie pedalu aby zmienic bieg :worried: nie po glowie :worried: nie po glowie !

 

Nie uslyszalem nigdy celujacego argumentu na rzecz manuala. glowne to :

- tanszy w eksploatacji i mniej awaryjny : dobry automat jak ZF w BMW E9x lub F30 sa niezawodne jezeli przestrzega sie wymiany oleju a wymiana oleju w automacie to koszt 0,01 zl/na kilometr. Ile razy wymienisz olej i sprzeglo w skrzyni manual w 100 tys km. Naod 16 lat zaden mechanik mi nie powiedzial ze spraeglo sie slizga, ze wysprzeglik sie zapiekl, ze cos mi harczy bo lala wrzuca biegi bez uzywania sprzegla i raz na 30 jej nie do konca wychodzilo... moge miec radar aktywny, hamuje na trasie przy 90 km/h dwa razy szybciej (albo dwa razy skrociej i to doslownie) niz gosc z manualem w sytuacji awaryjnej

- manual szybciej zmienia biegi... : ok nastepny... :lol:

- mam lepsze przyspieszenie : nie na nowych a w E9X tylko teoretycznie jezeli je zmieniasz zawsze dokladnie w dobrym momencie i raczej bez sprzeglowo... czyli raczej raz na 50 razy...

 

zona podpowiada ze to frajda zmieniac biegi... ok, nie umiem moze juz jej odczuc a samochod jest dla mnie rodzaju zenskiego a wiec trzymanie ciagle drazka mi sie zle kojarzy. :norty:

 

jezeli przypadkiem ktos nie zrozumial to byl napisane z poczuciem humoru ale wkleje kilka smileyow na wszelki wypâdek :nana: :nana: :nana:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja chciałem automat, w trasie bajka, lecz chyba po ledwie dwóch miesiącach marze o powrocie do manuala...

 

to ciekawe, 16 lat temu przestalem ostatecznie jezdzic manualem i nie widze zadnego powodu aby wrocic... jak mnie bieze to sobie zmieniam lewarkiem 2 minuty) a jak by mnie korcilo to bym sobie dolozyl manetki..

 

Ale dlaczego na trasie jest bajka ? ja akurat to w miescie najbardziej lubie automat (z drugiej strony nie scigam sie). w miescie na swiatlach jestem zawsze 20 metro przed innymi, spokojnie sobie moge wybrac pas, nikt nie zmieni biegow szybciej, w trybie S to juz w ogole a ze sprintboosterem to po prostu apoteoza. Jak pamietam co musialem robic w R5turbo aby miec porownywalna dynamike to mnie ciarki przechodza... Nie wspomne o bezpieczenstwu... 2 czynosci mniej to o tyle wiecej uwagi skupionej na drodze...

 

 

Serio te pol litra spalania sobie odpuszcze i te bardzo teoretyczne pol sekundy przyspieszania rownierz...

Ja rozumiem ludzie do zadan typu wyscigi drift itd maja skrzynie biegow normalne ale do jazdy codziennej ??? Przy okazji aby jezdzic manualem to trzeba naprawde umiec jezdzic a jak patrzysz na statystyke wypadkow w polsce to raczej kierowscy w polsce powinni poswiecic swoja energie na nauke prowadzenia pojazdu i przepisow drogowoch a nie na wciskanie pedalu aby zmienic bieg :worried: nie po glowie :worried: nie po glowie !

 

Nie uslyszalem nigdy celujacego argumentu na rzecz manuala. glowne to :

- tanszy w eksploatacji i mniej awaryjny : dobry automat jak ZF w BMW E9x lub F30 sa niezawodne jezeli przestrzega sie wymiany oleju a wymiana oleju w automacie to koszt 0,01 zl/na kilometr. Ile razy wymienisz olej i sprzeglo w skrzyni manual w 100 tys km. Naod 16 lat zaden mechanik mi nie powiedzial ze spraeglo sie slizga, ze wysprzeglik sie zapiekl, ze cos mi harczy bo lala wrzuca biegi bez uzywania sprzegla i raz na 30 jej nie do konca wychodzilo... moge miec radar aktywny, hamuje na trasie przy 90 km/h dwa razy szybciej (albo dwa razy skrociej i to doslownie) niz gosc z manualem w sytuacji awaryjnej

- manual szybciej zmienia biegi... : ok nastepny... :lol:

- mam lepsze przyspieszenie : nie na nowych a w E9X tylko teoretycznie jezeli je zmieniasz zawsze dokladnie w dobrym momencie i raczej bez sprzeglowo... czyli raczej raz na 50 razy...

 

zona podpowiada ze to frajda zmieniac biegi... ok, nie umiem moze juz jej odczuc a samochod jest dla mnie rodzaju zenskiego a wiec trzymanie ciagle drazka mi sie zle kojarzy. :norty:

 

jezeli przypadkiem ktos nie zrozumial to byl napisane z poczuciem humoru ale wkleje kilka smileyow na wszelki wypâdek :nana: :nana: :nana:

 

 

Rivasi bajka w trasie bo mam luzik i płynę po trasie :D natomiast brakuje mi decyzji kiedy mogę sobie zmienić biegi, wiem ze mam tryb DS ale to nie to samo.

Nawet jak wsiadam do Laguny swojej kobiety to jakoś przyjemnie jest z manualem :P

 

wszystko ma swoje plusy i minusy. W korku wole na pewno automat i przydała by się funkcja aktywnego tempomatu wtedy to była by dopiero bajka :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem lepiej 143KM. Moze ciut wiecej z nim problemów ale sporo mniej pali (jak jest sprawny)

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taka sama roznica jak 15cm a 17 cm :P hehehehheheheh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Padające cewki, ale na to jest akcja serwisowa, dwa to katalizator i sonda nox. Poza tym spalanie w mieszanym poniżej 8l i do przodu :) Troszkę mocy mało, ale jak ktoś nie potrzebuje wyprzedzać tira za tirem to silnik jest OK.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Padające cewki, ale na to jest akcja serwisowa, dwa to katalizator i sonda nox. Poza tym spalanie w mieszanym poniżej 8l i do przodu :) Troszkę mocy mało, ale jak ktoś nie potrzebuje wyprzedzać tira za tirem to silnik jest OK.

 

hmm dla każdego rocznika jest akcja serwisowa? pomaga? a z tym katalizatorem i sondą cóż takiego? Przymierzam się do zmiany auta, rezygnująć z diesla na koszt benzyny bo uwazałem że benzyna jest bez awaryjna ale widzę tu że [BAD], że chyba to nie jest zbyt dobry pomysł;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, ale tak bardziej serio. WIem, ze juz wiele zostalo powiedziane w tym temacie, ale jak wyglada ta waryjnosc w E90 150KM? Nie jestem milonerem, ale wiadomo licze się z typowymi kosztami eksploacyjnym, malo tego, bedac posiadaczem Fabii, w ciagu roku wydalem blisko 1.5 tys na naprawy.. No i czy z budzetem 31k pakować się?
Gdyby Bóg lubił przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, ale tak bardziej serio. WIem, ze juz wiele zostalo powiedziane w tym temacie, ale jak wyglada ta waryjnosc w E90 150KM? Nie jestem milonerem, ale wiadomo licze się z typowymi kosztami eksploacyjnym, malo tego, bedac posiadaczem Fabii, w ciagu roku wydalem blisko 1.5 tys na naprawy.. No i czy z budzetem 31k pakować się?

 

Szczerze nie. Jezeli chcesz prawidlowo eksploatowac samochod to BMw jest drogie. NA poczatek generalnie do kazdego musisz wydac 5 tys a do wyzszych modeli tak 7/8 a jak padniesz na mine to jest kanal.

 

Rocznie licz sie z kosztem samej eksploatacji czyli plyny, filtry rzedu 1300 zl o naprawach nie wspomne.

Tak dla przykladu komplet orginalnych amorkow to koszt 1800 zl przod tyl i wymieniasz co 80/100 tys.

 

pozdrawiam,

ignacy

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadzam się z kolegą Rivasi, u mnie niby nic się nie zepsuło odpukać a wydałem w pół roku kilka tyś. no chyba że chcesz mieć BMW na kołpakach 15', lać najtańsze oleje i chińskie zamienniki części to pewnie więcej jak w fabii nie wydasz, ale nie powtarzając kolegi wyżej BMW jednak jest dość drogie w utrzymaniu mimo to nie zniechęcam do zakupu wręcz przeciwnie :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, ale tak bardziej serio. WIem, ze juz wiele zostalo powiedziane w tym temacie, ale jak wyglada ta waryjnosc w E90 150KM? Nie jestem milonerem, ale wiadomo licze się z typowymi kosztami eksploacyjnym, malo tego, bedac posiadaczem Fabii, w ciagu roku wydalem blisko 1.5 tys na naprawy.. No i czy z budzetem 31k pakować się?

 

Szczerze nie. Jezeli chcesz prawidlowo eksploatowac samochod to BMw jest drogie. NA poczatek generalnie do kazdego musisz wydac 5 tys a do wyzszych modeli tak 7/8 a jak padniesz na mine to jest kanal.

 

Rocznie licz sie z kosztem samej eksploatacji czyli plyny, filtry rzedu 1300 zl o naprawach nie wspomne.

Tak dla przykladu komplet orginalnych amorkow to koszt 1800 zl przod tyl i wymieniasz co 80/100 tys.

 

pozdrawiam,

ignacy

 

 

Nie wiem skąd ty te ceny bierzesz?!

Jakie 5 jakie 7czy 8 tyś.zł?Na co?!!!!!

 

Koszt eksploatacji 1300zł :duh: co ty wymieniasz???

 

Ps. amorki możesz kupić np.Kayaby i 1000zł masz w kieszeni!!!Według mnie nie są gorsze od oryginału!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli się kupuje auto żeby stało to nie ma się co przejmować ani spalaniem ani usterkami.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ile jeździsz mało ma do rzeczy!

Najwyżej częściej wymienisz olej, klocki czy opony...

 

Kupując auto patrz na stan!!!!Nie kupuj wyjeżdżonego śmietnik to nie będziesz później :cry2:

 

Ja osobiście zaraz po zakupie wymieniłem łacznik stabilizatora-100zł a w ciągu pół roku eksploatacji końcówkę prawą+zbieżność, oleje i filtry powiedzmy 500zł!

 

aha jeszcze głośnik pod siedzeniem bo trzeszczał...

 

jak dla mnie takie kwoty jak 5-8tyś.zł to kosmos...

 

Ps. chętnie bym na zimę założył 15'' na kołpaku ale niestety minimum 17 :nienie:

Edytowane przez spinacz2100
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolegom, jestem przekonany na 99 procent, że masz zapuszczone auto. Cudów nie ma.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.