Skocz do zawartości

Jaki silnik do e90?


suchatowka

Rekomendowane odpowiedzi

K8v8M rozumiem że kupiłeś nowe bmw? Ludzi z twoim podejściem jest bardzo mało. Mam kolegów gdzie ich rodzice mają spore pieniądze i np nowe auto jak im sie znudzi to albo daja rodzinie albo ktoś z rodziny kupuje

. Ojciec kolegi sprzedawał passata 2009 cc 1,8 tsi z przebiegiem 88000km to jak powiedziałem że biore po tygodniu od ręki to już sprzedane synowi brata... Ja swoje volvo sprzedałem koledze z pracy od ręki, znajomy który miał pewne auto sprzedał w pracy itd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam.

 

A co sądzicie o tej:

 

http://allegro.pl/bmw-320xd-177km-2009r-m-pakiet-lift-129tys-km-navi-i4994591922.html

 

Nie za Tania jak na takie wyposażenie I M pak? - kierownica nie powinna być inna?

 

Ma wszystko co chciałbym mieć w moim nastepnym autku.

 

Poradzcie coś ..

 

To auto już trochę wisi, ktoś już o nie pytał wcześniej.

M-pak ( zderzaki ) jest dołożony, inaczej miałaby też m-pakietowe fotele, kierownicę i inne dodatki.

Jakoś wątpię w bezwypadkowość bo żeby przy takiej cenie zarobić to musiał wyjątkowo tanio kupić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Weryfikując na szybko wszystko się zgadza, wewnętrzny m-pakiet (brak podstopnicy - ale ona chyba nie była zawsze), nawet felgi w VIN-ie są dokładnie takie jak na aucie.

Auto z polskiego salonu, więc można podjechać na dokładną weryfikację do ASO i sprawdzić.

 

Z VIN się zgadza, tyle że to nie M-Pakiet tylko 2 emkowe dodatki - no ale M-pakiet brzmi lepiej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisze tutaj, bo bardziej skłaniam się ku E92.

 

W najbliższym czasie chcę zmienić auto. Miałem 320i e46. Teraz zastanawiam się nad E91/92 oraz E60/61. Raczej skłaniam się ku wersji Touring. Choć E92 kusi.

E46 bardzo mi odpowiadała pod względem komfortu i prowadzenia. Miałem sportowe dostosowanie podwozia. Obecnie szukam czegoś podobnego. Również chciałbym mieć w nowym aucie takie zwieszenie.

Oba auta raczej z początku produkcji. W przypadku E91 silnik 330i lub 335i. W przypadku E61 545i. Z wyposażenia zależy mi na: fotelach sportsizte - podgrzewane i pompowane, ksenony, nawigacja, multifunkcja, sportowe dostosowanie podwozia.

 

Diesla raczej odrzucam, bo rocznie robie do 20 tys km. Natomiast rozważam LPG.

 

Nie chcę auta które będzie jak ponton, a tego sie boje w przypadku E61. Choć sportowe zawieszenie może to ograniczyć. Również kusi V8. A przypadku E91 pewnie zdecydowałbym sie na 330i, bo jakoś obawiam się 335i. Dlatego tutaj pytanie do osób które miały okazje używać oba modele trochę dłużej niz kilka godzin. Które auto bardziej powinno wbić się w moje oczekiwania? Czy E6X buja się i czuć, że to raczej komfortowe auto i nie bardzo sie nadaję do szybkiej jazdy po zakrętach?

 

Kolejna sprawa to cena obu modeli z początku produkcji z wymienionymi silnikami oraz wyposażeniem. Jakich kwot się spodziewać?

Sporo osób twierdzi, że bezawaryjność starych modeli już się skończyła. Jak to jest w przypadku E60/E90? Nie warto już się pchać w te modele? Zastanawiam się też nad E46 330i. Choć chciałbym coś innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może współczesne bmw wymaga ciut więcej staranności w serwisie by było bezawaryjne, być może nie. Ja uważam że na awaryjność nowych modeli nie ma co narzekać a jeżdżę niby tymi najbardziej awaryjnymi.

Co do porównania w zakresie e60/e90 to uważam że różnica jest bardzo duża. Szczególnie we wrażeniu wielkości auta. Pamiętam jak po kilku tysiącach km w E60 przesiadlem się z powrotem do e90 to miałem wrażenie, że to super małe, kompaktowe auto.

O samym prowadzeniu nie będę się wypowiadał, bo jak słusznie zauważasz bardzo duże różnice wprowadza zawieszenie. Także rodzaj układu kierowniczego, wspomagania etc. W e90 było sporo opcji i kombinacji. Generalnie e60 jest bardzo wygodnym autem w trasy, e90 jest bardziej uniwersalny, kompaktowy i daje więcej radochy z jazdy.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam

Podłączę się z pytaniem o taką ofertę: http://otomoto.pl/bmw-320-e90-C35512602.html

Co myślicie o tej E91?

 

sprawdź najpierw czy nie ma przeszlości wypadkowej, jak ktoś wcześniej pisał samochody ze Szwajcarii są drogie

ps. wg mnie coś bylo grzebane z przodem (lewy bok)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam

Podłączę się z pytaniem o taką ofertę: http://otomoto.pl/bmw-320-e90-C35512602.html

Co myślicie o tej E91?

 

sprawdź najpierw czy nie ma przeszlości wypadkowej, jak ktoś wcześniej pisał samochody ze Szwajcarii są drogie

ps. wg mnie coś bylo grzebane z przodem (lewy bok)

 

Wystarczy spojrzeć na cenę... Ale kto wie moze to super okazja bo Szwajcar wygrał w lotto i oddal za darmo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie bądźcie takimi pesymistami. Wiem, że nie ma okazji. Może warto.

Nie wierz w cuda... Wejdz na mobile.de i porównaj ceny. Zgadzam sie z przedmowca ze juz na zdjęciach widac ze maska nie zgrywa sie z blotnikiem....

Ale jedz obejrzec, ale założe sie (o ile szukasz na prawde dobrego egzemplarza oraz potrafisz ocenić stan auta) ze szybko zdasz sobie sprawę ze dobre sztuki sa dużo droższe i rzadko sie pojawiają!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomjab jak już na zdjęciu widać to na miejscu będzie dużo gorzej... Ja bym odpuścił. adrianCB masz racje obejrzy parę szrotów w tej cenie i dołoży 4-5 tyś i coś sensownego znajdzie. Dobre sztuki z 2006 roku chodzą za 33-34 tyś i też trzeba się naszukać...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może współczesne bmw wymaga ciut więcej staranności w serwisie by było bezawaryjne, być może nie. Ja uważam że na awaryjność nowych modeli nie ma co narzekać a jeżdżę niby tymi najbardziej awaryjnymi.

Co do porównania w zakresie e60/e90 to uważam że różnica jest bardzo duża. Szczególnie we wrażeniu wielkości auta. Pamiętam jak po kilku tysiącach km w E60 przesiadlem się z powrotem do e90 to miałem wrażenie, że to super małe, kompaktowe auto.

O samym prowadzeniu nie będę się wypowiadał, bo jak słusznie zauważasz bardzo duże różnice wprowadza zawieszenie. Także rodzaj układu kierowniczego, wspomagania etc. W e90 było sporo opcji i kombinacji. Generalnie e60 jest bardzo wygodnym autem w trasy, e90 jest bardziej uniwersalny, kompaktowy i daje więcej radochy z jazdy.

 

 

Wydaje mi się, że seria 3 bardziej będzie mi odpowiadać. Tylko interesują mnie silniki R6. Coupe raczej odrzucę, bo są znacznie droższe. Wydaje mi się, że za sensowny egz. spełniający moje wymagania i z początku produkcji trzeba dać ponad 60tyś. Natomiast Touring powinno trafić się do 50tyś. Chciałbym benzynę plus LPG. Tylko tam nie ma wnęki na koło, więc to znacznie komplikuje sprawę. Natomiast do diesla nie mogę się przekonać. Tym bardziej, że robię rocznie do 20tyś km. Niestety w wersji Touring spora część to diesle. ;/

Choć to V8 bardzo mnie kusi. Tylko boje się tego pontonu. A z gazem nie będzie problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli lpg to tylko starsze silniki bez wtrysku bezpośredniego. Można wyciąć miejsce na zbiornik

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli lpg to tylko starsze silniki bez wtrysku bezpośredniego. Można wyciąć miejsce na zbiornik

 

 

Rozważam 330i 258KM oraz 325i. LPG raczej chcę uniknąć. Zastanawia mnie kwota w której można wyrwać dobry egzemplarz. 325i touring, który wydaje mi się ok, stoi za 37tyś. 330i z 2007 za 52tyś. Też wydaje się, że jest ok. Różnica 15tyś.

 

Mam jeszcze pytania dotyczące nawigacji oraz automatu.

Czy nawigacja przed liftem naprawdę jest do bani? Słyszałem opinie, że jeśli w aucie ma być ta przedliftowa to lepiej sobie ją darować, albo wymieniać na tą nowszą.

Nigdy nie jeździłem automatem. Nadaję się do dość dynamicznej jazdy, nie działa zbyt wolno? Słyszałem, że te starsze automaty w BMW nie były zbyt udane pod tym względem. Czy z takim automatem można w zimie (w lecie szkoda auta) poćwiczyć wyjście z kontrolowanych poślizgów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli 330i, to tylko 272KM (poprzednik ma poważne problemy z silnikiem - poszukaj na forum).

Automat jest fajny zwłaszcza w mocniejszych autach. Dziś zrobiłem 500km w E61 525 LCI, i powiem że auto fajne na autostrady. Automat też super.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a co powiecie o tej http://otomoto.pl/bmw-320-e90-full-opcja-idealna-zobacz-C34845786.html

jutro dzwonię po vin i nie chciał bym robić kolejne 300km na darmo jak tydzień temu.

Mam VIN na szybko wygląda to dobrze tak mi się wydaje a Wam Panowie :?:

 

 

Daten für die Fahrgestellnummer: WBAPP51000A867489

Modellbezeichnung 320d EfficientDynamics Edition

Ausführung Europa

Typschlüssel PP51

E-Code E90 (MUE)

Karosserie Limousine

Lenkung links

Türen 4

Motor N47D20O1 - 2,00l (120kW)

Antrieb Heckantrieb

Getriebe manuell

Außenfarbe Black Sapphire Metallic (475)

Innenraum Stoff Vertex/beige (EBB4)

Produktionsdatum 13.07.2010

Werk München

Code Serienausstattung Standard Equipment

S240A Lenkrad Leder Airbag Leather steering wheel

S249A Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel

S321A Exterieurumfänge in Wagenfarbe Exterior parts in vehicle color

S520A Nebelscheinwerfer Fog lights

S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer

Code Sonderausstattung Optional Equipment

S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles

S1CBA CO2 Umfang CO2 package

S1CCA Auto Start Stop Funktion Auto start/stop function

S1CDA Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration

S230A Zusatzumfang EU-spezifisch Extra package, EU-specific

S258A Bereifung mit Notlaufeigenschaften Tire with run-flat functionality

S2BWA BMW LM Rad Doppelspeiche 268 BMW LA wheel, dual spoke 268

S2PAA Radschraubensicherung Lug bolt retainer

S302A Alarmanlage Alarm system

 

Code Sonderausstattung Optional Equipment

S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering

S346A Chrome Line Exterieur Chrome Line exterieur

S418A Gepäckraumpaket Luggage compartment package

S441A Raucherpaket Smoker package

S465A Durchladesystem Through-loading system

S470A Isofix-System Isofix-System

S493A Ablagenpaket Storage compartment package

S4AEA Armauflage vorn verschiebbar Armrest front, retractable

S4ATA Interieurleisten hochglänzend schwarz Interior trim finishers black high-gloss

S502A Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system

S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC)

S521A Regensensor Rain sensor

S522A Xenon-Licht Xenon Light

S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning

S540A Geschwindigkeitsregelung Cruise control

S563A Lichtpaket Light package

S609A Navigationssystem Professional Navigation system Professional

S614A Internet Vorbereitung Internet, preparations

S615A Erweiterte BMW Online Information Expanded BMW Online Information

S616A BMW Online BMW Online

S620A Spracheingabe Voice control

S633A Vorbereitung Handy Business Preparation, mobile phone, Business

S698A Area-Code 2 für DVD Area-Code 2 for DVD

S6AAA BMW TeleServices BMW TeleServices

S6ABA Steuerung Teleservices Control for Teleservices

S6FLA USB-/Audio-Schnittstelle USB/Audio interface

S6NFA Musik-Schnittstelle für Smartphone Music interface for Smartphone

S845A Akustische Gurtwarnung Acoustic belt warning

S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe

S868A Sprachversion niederländisch Language version, Dutch

S877A Entfall Überkreuzbedienung Delete cross-pattern operation

S886A Bordliteratur holländisch On-board vehicle literature Dutch

 

Code Sonderausstattung Optional Equipment

S8S2A Codierung Alarmsignal Coding alarm signal

S8S3A Automatische Verriegelung beim Anfahren Automatic locking when driving off

S8SCA Freischaltung Telematik länderspez. Telematics access request,country-spec.

S8SPA Steuerung COP Control unit COP

 

Po rozmowie telefonicznej gość wydaje się rzeczowy,poinformował mnie że auto miało malowany tylni błotnik i zgadza się na wizytę w serwisie.

Auto od Niemca polizyngowe z pełną dokumentacją.

Edytowane przez geniusz79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a co powiecie o tej http://otomoto.pl/bmw-320-e90-full-opcja-idealna-zobacz-C34845786.html

jutro dzwonię po vin i nie chciał bym robić kolejne 300km na darmo jak tydzień temu.

najpierw zadzwon po VIN i zobacz czy sie wszystko zgadza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

A co powiecie o tej?

http://otomoto.pl/bmw-320-piekna-na-gwarancji-C35630350.html

Próbowałem dzwonić po VIN I wiecej szczegółów ale telefon wyłączony.. :roll:

 

Sprowadzona z Niemiec, opłacona. Cena? Auto raz w ciągu pół roku robi 20 tyś, raz w ciągu roku 10 tyś ? no fucking way :) W Niemczech kosztowała maks 10 tyś euro, jeżeli 49 000 to cena przy której po opłatach zarobi swoje socjalne 2000 - 3000.

 

Najtańsze E90 w bardzo podobnej konfiguracji. Różnica w cenie mówi sama za siebie :

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-320d-dpf-efficent-dynamics-m-paket-xenon-navi-dortmund/202506980.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=28&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=10&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2011-01-01&maxFirstRegistrationDate=2012-12-31&minPrice=6000&ambitCountry=DE&features=XENON_HEADLIGHTS&features=NAVIGATION_SYSTEM&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=150000&categories=Limousine&noec=1

 

Chcąc kupić taką sztukę w premium selection, trzeba dać minimum 20 000 Euro :) takie są realia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

A co powiecie o tej?

http://otomoto.pl/bmw-320-piekna-na-gwarancji-C35630350.html

Próbowałem dzwonić po VIN I wiecej szczegółów ale telefon wyłączony.. :roll:

 

Tu masz swoje auto za 18.900euro

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:-9JAuE_hQ3MJ:angebote.autoscout24.de/BMW-320-d-Edition-Sport-M-SPORTPAKET-NAVI-XENON-GLASD-Diesel-Schwarz-264151648+&cd=1&hl=pl&ct=clnk&gl=pl&client=opera

 

Więc jakim cudem jest za 49tys w PL nie wiem, pewnie to cena netto

Edytowane przez Bronx_l
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

A co powiecie o tej?

http://otomoto.pl/bmw-320-piekna-na-gwarancji-C35630350.html

Próbowałem dzwonić po VIN I wiecej szczegółów ale telefon wyłączony.. :roll:

 

Tu masz swoje auto za 18.900euro

http://www.ooyyo.com/alemania/c=CDA31D7114D28568111BFE6FBB741053CBBB1D7955D18676931FE36E9C64/6890772192650366806.html/

 

Więc jakim cudem jest za 49tys w PL nie wiem, pewnie to cena netto

 

Być może jakaś ściema "na zaliczkę"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi się tak wydaje - tego auta nie ma na pewno w PL, jak zadzwonisz to sie okaże że właśnie się sprzedało -ale załatwią Ci inne lepsze w podobnej cenie.

 

Generalnie nie ma możliwości kupić porządnej e90 z tego roku w takiej cenie - a juz o M pakiecie możesz zapomnieć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.