Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzieki za wskazowke!

 

BLEDY:

 

30E9- nitrogen-oxide catalityc converter, ageing

2A2B- Mixture Control

29CE- Combustion misfires, cylinder 2

 

Jesli chodzi o INPE to dopiero bede mial w nastepnym tyg. wiec wszystko prze demna.

 

Blad katalizatora moze byc powodem lejacego wtrysku.

Jesli po sprawdzeniu wtryskow bedzie ok w co watpie tzn ze katalizator skonczyl zycie lub tez pękł.

 

Wtryski maja 4 lata przejechane 50 tys kilo. koncowka -09

Opublikowano

@Rivasi -

330i - n53b30-O0 w tym silniku nie ma valvetronica.

@Radoslaw -

wg mnie leje wtrysk.

Czy bierze olej?

Czasem duzy nagar na zaworach daje podobne objawy/brak bledow. Sprawdz/wyczysc dolot z nagaru.

N57
Opublikowano

@Scotty - sprawdz sobie jakie masz zasiarczenie Nox-a w inpie oraz czy silnik pracuje w trybie jednorodnym.

 

Czy po wymianie czujnika nox zostala zrobiona adaptacja?

 

Czy robisz krotkie trasy? (2a2b?)

 

W serwisie mozna wymusic wypalanie noxa ale nie zawsze pomaga/ew. dluzsza jazda po autostradzie z obr pow 3500rpm

N57
Opublikowano

Tak bierze olej , najwiecej w trasie. po miescie jakos wolniej ubywa.

 

NIe robilem adaptacji lambdy NOX.

 

Inpe bede mial dopiero za kilka dni z kablem z VIAKENA, mam nadzieje ze bedzie smigac.

 

Tez mi sie wydaje ze wtrysk. na cieplym ma problem z powrotem na 600 obrotow (nie zawsze) i jak sie zatrzymam to wksazowka MPG (spalania) dojdzie czasem do 15 mpg (stojac w miejscu na luzie) i dopiero wraca do zera.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Wyslalem wtryski do sprawdzenia i okazalo sie ze kazdy z nich w jakims procencie leje.

Gosc mi napisal ze niektore sie zawieszaja (weeping) i ze czesc (dripping) brak dokladnego tlumaczenia.

Napisal tez ze sprawdzone byly na cisnieniu 5 barow, przy czym cisnienie dochodzi zwykle do 100 barow. :duh:

Jednym slowem stwierdzil ze najlepiej bedzie wszystkie wymienic :shock:

Tak czy inaczej zamowilem 6 nowych sztuk i zobaczymy co bedzie.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

I problem rozwiazany!!! :cool2:

Wymiana wszystkich wtryskow na nowe i na zimnym nawet nie drgnie. :8)

 

 

pozdrawiam

Opublikowano

Pierwsze info w papierach na temat problemow z wtryskami datowane jest na 86 tys mil (138 tys km)

Info z BMW : Injectors (all) Remove and refit. Nie wiem czy wyczyscili czy je wymienili, mialy koncowke -09

Teraz auto ma 140 tys mil (225 tys km)

 

Jesli BMW wymienilo na nowe tzn ze wtryski wytrzymuja okolo 100 tys kilometrow :duh:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.