Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Patrząc na to co wysłałeś to najlepszą opcją jest ten BEHR za 124zł, NISSENS też ok ale 6zł róznicy to wolałbym BEHRa :cool2:

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano
A co masz za beemke bo 525 to nic nie mówi.

KLIMATYZACJA SAMOCHODOWA, THERMO KING, CARRIER

DIAGNOSTYKA BMW, VAG tel. 500 236 866

Opublikowano
Patrząc na to co wysłałeś to najlepszą opcją jest ten BEHR za 124zł, NISSENS też ok ale 6zł róznicy to wolałbym BEHRa :cool2:

Powiem Ci że nie koniecznie. Ja chciałem na czescidobmw kupić chłodnicę to właśnie BEHR-a mi odradzili i zaproponowali żebym kupił nissensa bo nie ma na to tyle reklamacji.

Co prawda BEHR robił układ chłodzenia i klimy na pierwszy montaż, ale jak widać jakość na niektóre elementy spadła. Warto tam właśnie zapytać którą firmę bardziej polecają.

Opublikowano

Tak jak napisalem. JA wolałbym Behra, to co weźmie kolega to tylko jego decyzja którą wyciągnie na podstawie opinii innych.

Co do jakości to wszędzie jest słabsza, z pewnego źródła wiem że porządne firmy typu Lemforder zaczynają produkcję w Azji i że zdarza sie, że w tej samej firmie robione są produkty z które jeden zapłaci 100zł a drugi 20 a jakość jest niestety dokładnie taka sama.

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano

JA też wolałem Behra dopóki nie porozmawiałem z ludźmi co na co dzień sprzedają części. Myślałem, że jak behr idzie na pierwszy montaż to będzie najlepszy po za OEM.

 

Dlatego warto zadzwonić i się zapytać.

Opublikowano
Głupie pytanie, ale kiedy należy wymienić osuszacz i co to daje? Ja u siebie tylko odgrzybiam, i wymieniam filtr, chłodziwo i olej. Czy należy do wymian okresowych również wymiana osuszacza? Czy da się zdiagnozować jego działanie, stopień zużycia itp.? Dzięki, pozdrawiam wszystkich. :D
Nic nie stuka nic nie puka...
Opublikowano

Ciekawe jak wymieniasz olej i po co wymieniasz czynnik?

 

Zuzyty a własciwie zapchany filtr łatwo rozpoznac, poprostu zaczyna sie pocic lub wrecz zamarzac jego obudowa a to dlatego ze jest na linii cieczowej układu a jak jest zapchany to czynnik sie w nim rozpreza powodujac zalodzenie.

Uzasadnione wymiany sa wtedy gdy była nieszczelnosc i zachodzi podejzenie ze w filtrze moze byc woda z powietrza lub nie wiemy jak długo układ był rozszczelniony .

KLIMATYZACJA SAMOCHODOWA, THERMO KING, CARRIER

DIAGNOSTYKA BMW, VAG tel. 500 236 866

Opublikowano
Dzięki za odp. Czynnik uzupełniam i olej wymieniam przez podłączenie do tego kombajnu, który mają już prawie w każdym warsztacie. U mnie klima jak na razie działa bez zarzutu, więc rozumiem z wypowiedzi kolegi, że osuszacza nie muszę ruszać?
Nic nie stuka nic nie puka...
Opublikowano
Tym kombajnem od klimy nie wyciagniesz z układu oleju, to sa bzdury które powtarzaja urzytkownicy tych maszynek a usłyszeli je od tych co je sprzedaja.

KLIMATYZACJA SAMOCHODOWA, THERMO KING, CARRIER

DIAGNOSTYKA BMW, VAG tel. 500 236 866

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Nie masz racji z kombajnem.Te maszyny które posiadają dwa pojemniki na stary,wyciągniety olej a poniże jest nowy,którego dawkowanie ustawiasz,Odciągają olej co widać na pojemniku.Widać jak olej z Twojego układu wpływa do zbiorniczka.To skąd on się bierze??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.