Skocz do zawartości

E61 530xd rozładowuje aku po otwarciu.


biba24

Rekomendowane odpowiedzi

Batalii ciąg dalszy. Wymieniłem moduł na sprawny, prąd po otwarciu auta pilotem mam w okolicy 18A po paru minutach spada do 4A, jak wkładam pilota w matkę znowu rośnie do 18A. ten wynik już mnie cieszy. Natomiast wymiana sterownika świec przyniosła też negatywny skutek a mianowicie auto mi ciężej pali. W sterowniku silnika mam zapisane trzy błędy które po skasowaniu natychmiast wracają. 4203 załączanie świec żarowych, 4A27- inteligentny czujnik akumulatora, 4A07-CAN komunikacja alternator- BSD. W poniedziałek mam wolny będę szukał dalej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Batalii ciąg dalszy. Wymieniłem moduł na sprawny, prąd po otwarciu auta pilotem mam w okolicy 18A po paru minutach spada do 4A, jak wkładam pilota w matkę znowu rośnie do 18A. ten wynik już mnie cieszy. Natomiast wymiana sterownika świec przyniosła też negatywny skutek a mianowicie auto mi ciężej pali. W sterowniku silnika mam zapisane trzy błędy które po skasowaniu natychmiast wracają. 4203 załączanie świec żarowych, 4A27- inteligentny czujnik akumulatora, 4A07-CAN komunikacja alternator- BSD. W poniedziałek mam wolny będę szukał dalej.

Jeżeli świece na starym sterowniku były tak długo załączane,męczone, to mogły się przepalić . Sprawdziłeś wszystkie świece omomierzem ?

Jeżeli świece są ok. To jak masz możliwość, dojście,( wiem, nie jest to łatwe ), to sprawdź czy przed odpaleniem zimnego silnika sterownik załącza świece. W obecnych,dodatnich temp., na moment powinno pojawić się na nich napięcie.

Nie wiem, ale czy dwa pozostałe błędy nie mają coś wspólnego z inteligentną klemą minusową ?

Ja bym jeszcze sprawdził te 18A. Czy po przebudzeniu jest teraz ok i nie załącza już świeć .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej miałeś te błędy ?

Miałem błąd 4203 załączanie świec żarowych, 4A07-CAN komunikacja alternator- BSD. Problem polegał na siorbaniu aku po otwarciu pilotem nie podczas uśpienia. Ibs nic wcześniej nie pokazywał. Dzisiaj nie wytrzymałem poszedłem na chwile do garażu, świece nie grzeją wcale ale gdy odepnę wtykę z ich sterownika to prąd mam max 8A ( mierzony na minusowej klemie Amperomiarką z bocznikiem), auto budzi sie ale pod maską cisza. Wykluczam sterownik oraz jego zasilanie. Teraz nie wiem od czego zacząć, nie wiem czy ten cały IBS nie robi mi tego syfu, stwierdza sobie ze ma mazało U i I w aku i nie załącza mi świeczek. Na czym polega komunikacja CAN alternatora i jak jest realizowana?? Skoro alternator w sobie nie ma terminatora CAN. Pomału odechciewa mi się tego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Chyba coś ok. 0,7-0,8 Oma . Dokładna wartość, nigdy nie była mi do niczego potrzebna i tak na jaj podstawie ( bardzo małą rezystancja ) nie dowiemy się w jakiej kondycji są świece. Wychwycenie różnicy rezystancji, w tak małej rezystancji jako ma świeca, na której podstawie można by ocenić świece, używając nawet dokładnego miernika jest praktycznie niemożliwe i pozbawione sensu. Omomierzem możemy sprawdzić jedynie czy ma przerwą czy nie. Jak sprawdzić dokładniej świece, pisałem wcześniej .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem zasilaczem ale niestety mam tylko 5A. wychodzi mi na to że świeca nr 2i 3 do wymiany. Pomału dochodzę prawdy w tym aucie. Było dłubane wcześniej. Czujnik temperatury sprawny. Musze zaopatrzyć się w Dis-a bo inpa pokazuje suche fakty, nie jest dobrym wyznacznikiem, wczoraj testowałem AutoComa i o wiele więcej się dowiedziałem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po BSD w Twoim aucie komunikuje się sterownik świec . Klema minusowa, alternator. Twój problem to błąd komunikacji. Coś przywiera magistralę. Z doświadczenia wiem że w 90% winny jest alternator. Odłącz wtyczkę alternatora wtedy zniknie błąd sterownika i klemy.

Pozdrawiam Krzysiek

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 5 lat później...
No to się podłącze pod temat, auto miałem u mechanika wymiana właśnei sterownika świec i świec i kilka innych. Myślałem że długo stało i stąd problem. Potem dłuższa trasa itp było ok. Auto było sprzątane były otwarte drzwi i po 30 min komunikat że aku rozładowuje i skasowana godzina. Doładowałem aku prostownikiem i jest na razie ok. Mam obecnie lub miałem problem z kolumna kierownica elektryk który się zacinał i ciężko chodził. Rozebrałem spód i przesmarowałem ten główny wałek tam gdzie był smar i jest na razie ok. Możliwe że to to dawało takie obciążenie i aku padał?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.