Skocz do zawartości

Chcę kupić F10/11 porady,opinie, porównania.


Kirył

Rekomendowane odpowiedzi

Nie zgadzam sie całkowicie z tezą ze 2.0d + xdrive to kiepskie połączenie. Dla mnie prawie 200KM nawet przy ciężarze samochodu 1700 kg pozwala sprawnie i dynamicznie poruszać sie po mieście + trasa.

Jedynym wyjątkiem kiedy poleciłbym większy silnik to przypadek kiedy robi sie 95% tras i człowiek strasznie szybko jeździ - czyli prędkość przelotowa to okolice 200km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zgadzam sie całkowicie z tezą ze 2.0d + xdrive to kiepskie połączenie. Dla mnie prawie 200KM nawet przy ciężarze samochodu 1700 kg pozwala sprawnie i dynamicznie poruszać sie po mieście + trasa.

Jedynym wyjątkiem kiedy poleciłbym większy silnik to przypadek kiedy robi sie 95% tras i człowiek strasznie szybko jeździ - czyli prędkość przelotowa to okolice 200km/h.

Popieram chodź nie mam xdrive

Tapniete LG F60
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zgadzam sie całkowicie z tezą ze 2.0d + xdrive to kiepskie połączenie. Dla mnie prawie 200KM nawet przy ciężarze samochodu 1700 kg pozwala sprawnie i dynamicznie poruszać sie po mieście + trasa.

Jedynym wyjątkiem kiedy poleciłbym większy silnik to przypadek kiedy robi sie 95% tras i człowiek strasznie szybko jeździ - czyli prędkość przelotowa to okolice 200km/h.

 

 

:roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zgadzam sie całkowicie z tezą ze 2.0d + xdrive to kiepskie połączenie. Dla mnie prawie 200KM nawet przy ciężarze samochodu 1700 kg pozwala sprawnie i dynamicznie poruszać sie po mieście + trasa.

Jedynym wyjątkiem kiedy poleciłbym większy silnik to przypadek kiedy robi sie 95% tras i człowiek strasznie szybko jeździ - czyli prędkość przelotowa to okolice 200km/h.

Popieram chodź nie mam xdrive

 

 

A jeździłeś taką wersją? Bo ja tak i jak dla mnie X Drive ja strasznie muli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna dyskusja.... To normalne, że dla jednego 550i zamula i tylko M5, a dla drugiego Corolla 1.6 to istna petarda...

Zgadzam sie z kolega, po 3ch latach jazdy mam wrażenie ze to moje 550xi cos tam jedzie, ale raczej bez fajerwerkow... Ciezko sie bedzie przesiąść do wolniejszego auta :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna dyskusja.... To normalne, że dla jednego 550i zamula i tylko M5, a dla drugiego Corolla 1.6 to istna petarda...

Zgadzam sie z kolega, po 3ch latach jazdy mam wrażenie ze to moje 550xi cos tam jedzie, ale raczej bez fajerwerkow... Ciezko sie bedzie przesiąść do wolniejszego auta :oops:

 

I jak tu żyć Panie jak tu żyć, ewidentnie czas udać się po M5 albo coś zupełnie egzotycznego :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

zawsze mówię w takiej sytuacji - przejedź się, zobaczysz czy ci pasuje...

sam się przesiadłem do kosiarki, ale z pełną świadomością, wiedząc do czego ma to auto służyć. Coś za coś... mała pojemność = małe spalanie, 8 litrów E10 w mieście nie jest źle... diesel 2.0 palił mi podobnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chce kupić jako osoba fizyczna i oczywiście chodzi mi żeby wyszło jak najtaniej.

Zastanawiam się właśnie nad PS, ale widzę że ceny w DE są dość korzystne w sytuacji kupna auta do 2-ch litrów. Myślę cały czas nad benzyną, ale używanych jest bardzo mało, niestety.

 

A może mi ktoś powiedzieć jak te diesle się zachowują przy jazdach na b.krótkich odcinkach, miasto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

kupujesz netto to w Polsce musisz najpierw doliczyć vat potem resztę opłat, kupujesz w niemczech z VAT (Mwst) to w polsce tylko opłaty.

VAT w PL 23% w DE 19%

Poza tym nie chcą sprzedawcy bez zabezpieczenia sprzedać netto, bo mają nie miłe doświadczenia... Teoretycznie można w DE kupić brutto zapłacić VAT a potem dochodzić zwrotu tylko po co, nie opłaca się zazwyczaj i jest bardzo ryzykowne... czytałem że czasem ludzie nie odzyskują wszystkiego.

 

Uwaga, tak można kupić auto które nie jest zgodnie z wytyczną autem nowym, czyli jest autem używanym.

W przypadku auta nowego (W myśl art. 2 ust. 10 ustawy o VAT nowym środkiem transportu jest pojazd lądowy przeznaczony do transportu osób lub towarów, napędzany silnikiem o pojemności skokowej większej niż 48 centymetrów sześciennych lub o mocy większej niż 7,2 kilowatów, jeżeli przejechał nie więcej niż 6000 kilometrów lub od momentu dopuszczenia go do użytku upłynęło nie więcej niż 6 miesięcy) i tak musisz zapłacić VAT w Polsce... Ale tak jak wyżej napisałem można kupić netto w DE również na osobę fizyczną od komisu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zachęcam do sprawdzenia tego auta 528i xDrive w Gdyni, w super stanie :

 

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-528i-xdrive-245-km-gwarancja-bmw-do-lipca-2017-faktura-vat-ID6yfkiN.html

 

Jezdzilem niedawno kilkoma nowszymi 520 D I 525 D i po zrobieniu kilku tysięcy km jestem szczerze zdziwiony że 528 daje tak dużo wiekszą radość z jazdy. Auto na gwarancji do 30 Lipca 2017 ( do 200 tys km / obecnie 97 800 ) z waznym service inclusive plus do 07'16

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... W tej cenie można spokojnie kupić 530i :)

 

To ja poproszę o jedno z polskiego salonu, nie bite, w dobrym stanie w wersji z xdrive, niskim przebiegiem, fotelami komfortowymi czy innymi bajerami. Za taką cenę to będzie promocja :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... W tej cenie można spokojnie kupić 530i :)

 

To ja poproszę o jedno z polskiego salonu, nie bite, w dobrym stanie w wersji z xdrive, niskim przebiegiem, fotelami komfortowymi czy innymi bajerami. Za taką cenę to będzie promocja :D

 

z ciekawości sprawdziłem autoscouta - w 530i można przebierać w tej cenie (535 też znajdziesz) :) w każdym razie każde auto ma gdzieś tam swojego kupca, więc pewnie i kolega sprzeda :)

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupujesz netto to w Polsce musisz najpierw doliczyć vat potem resztę opłat, kupujesz w niemczech z VAT (Mwst) to w polsce tylko opłaty.

VAT w PL 23% w DE 19%

Poza tym nie chcą sprzedawcy bez zabezpieczenia sprzedać netto, bo mają nie miłe doświadczenia... Teoretycznie można w DE kupić brutto zapłacić VAT a potem dochodzić zwrotu tylko po co, nie opłaca się zazwyczaj i jest bardzo ryzykowne... czytałem że czasem ludzie nie odzyskują wszystkiego.

 

Uwaga, tak można kupić auto które nie jest zgodnie z wytyczną autem nowym, czyli jest autem używanym.

W przypadku auta nowego (W myśl art. 2 ust. 10 ustawy o VAT nowym środkiem transportu jest pojazd lądowy przeznaczony do transportu osób lub towarów, napędzany silnikiem o pojemności skokowej większej niż 48 centymetrów sześciennych lub o mocy większej niż 7,2 kilowatów, jeżeli przejechał nie więcej niż 6000 kilometrów lub od momentu dopuszczenia go do użytku upłynęło nie więcej niż 6 miesięcy) i tak musisz zapłacić VAT w Polsce... Ale tak jak wyżej napisałem można kupić netto w DE również na osobę fizyczną od komisu.

Czy to znaczy, że jeżeli kupiłem auto poniżej 6-ciu miesięcy będę musiał zapłacić VAT w Polsce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Czy to znaczy, że jeżeli kupiłem auto poniżej 6-ciu miesięcy będę musiał zapłacić VAT w Polsce?

Jeżeli od daty pierwszej rejestracji minęło mniej niż 6 miesięcy to tak.

pozdrawiam

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.