Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wczoraj urwalem miske oleju na dolach w drodze. :duh:

problem polega na tym ze strasznie ciezko jest dostac miske do e30 a jeszcze trudniej uszczelke do niej.

 

Podobno w e30 miska jest tak nisko, ze bardzo czesto sie ja urywa.

Dlatego trudno o czesci. :evil:

 

Pytanie: czy mozna zabezpieczyc miske i czy w oryginale byla ona zabezpieczona jakos, bo np w polonezie sa montowane jakies plozy pod miske.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

masz ten gorszy silnik bo m40 a w nim jest miska sporo nizej niz w m20. na stronie www.beemka-klub.pl na forum technicznym masz idealnie opisane jak zrobic oslone. taki badziew jak w polonezach nie przejdzie bo sam kiedys najechakem na kamien zwalony z nasypu kolejowego pod wiaduktem i miska poszla w dziady.

blacha jest dobra ale trzeba pamietac o otworach wentylacyjnych tym bardziej w m20b25 ktore czesciej sie grzeje.koszt takiej oslony nie przekroczy 50 zl.

Opublikowano

mialem taka oslone na sprzedaz - nie nadaje sie jest za krucha i slabo zamocowana - wejdz an forum beemki i tam masz ladna relacje zdjeciowa kolegi HYENOX'a.

 

 

Pozdrawiam

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
no niestety, nie wykombinujesz lepszej. trzeba zrobic naciecia/chlodzenia przy misce bo bedzie ci sie grzala w korkach itd. azfalt w lecie za wysoka temperature wydale.z gory blokuje to silnik a z dolu asfalt.nie peniaj i wkladaj gruba blache z otworami niz cienka blache i zrobiona jak oryginal.
Opublikowano
hmmm blacha byla zbyt ciezka wiec postanowilem wykonac oslone z plyty aluminiowej tez 6 mm

 

zdjecia podesle w przyszlym tygodniu

 

Myslisz ze taka plyta Ci pomoze ?? Na pewno przy nieduzych obtarciach ale przy mocniejszej sile nawet nie poczujesz ze miales oslone....

Przerabialem juz oslony na miske do E30, z tym ze akurat w silniku M20B27 i nie ma nic PEWNEGO. Ja wykombinowalem oslone z plaskownikow przymocowanych do podluznic (bardzo solidnie wykonana) - zdawalo to elegancko egzamin do CZASU, kiedy zahaczylem o kanal (predkosc ok. 40-50km/h) i uszkodzilem podluznice :mad2: auto trzeba bylo prostowac... ehhh same klopoty :duh:

Dalem sobie spokoj z oslonami... Utwardzilem na maxa przod. Po tym zabiegu praktycznie brak komfortu z przodu ale przynajmniej spokoj z nieszczesna miseczka :D Zaznaczam ze E30-tke mialem obnizona-czerwone sprezyny.

Aktualny wlasciciel (bardzo mlody) jezdzi do tej pory...

 

Z kolei w 318i mialem oslonke cos jak Ty planujesz i po ok miesiacu czasu cala byla wygieta... ale przy delikatnej jezdzie zdawala egzamin...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.