Skocz do zawartości

N47 Sprezyna przepustnicy, jak ja uszczelnic


speed1211

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Przy przepustnicy od strony sprezyny odpowiadajacej za zamykanie klapki

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=PX31&mospid=50468&btnr=11_4101&hg=11&fg=40&lang=pl

kapie mi troche cos czarnego i syfi pod maska. Nie jest zle ale nie lubie jak mi cos sie brudzi, dlatego mam pytanie:

 

- jest tam jakas uczelka

- mozna tą część wymienic

- macie jakis pomysl zeby to naprawic/uszczelnic

 

Poniewaz z jednego problemu zrobily sie dwa. W katalogu jest zupelnie inna budowa przepustnicy. Nie wiem jaka uszczelka tam wchodzi a w katalogu nie jest nic opisane :? (moja przepustnica http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-BMW-E81-E87-118d-120d-N47D20-Throttle-Body-13547804373-/190866107570 )

 

http://i1033.photobucket.com/albums/a419/speed1211/Mobile%20Uploads/IMG_20140301_164128_zps3fmgvgod.jpg

 

http://i1033.photobucket.com/albums/a419/speed1211/Mobile%20Uploads/IMG_20140301_164121_zpsysvaj1kg.jpg

 

http://i1033.photobucket.com/albums/a419/speed1211/Mobile%20Uploads/IMG_20140301_164837_zpsvkj78y4n.jpg

Edytowane przez speed1211

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Cos w tym katalogu jest nie tak, ja nie mam tam zadnej wtyczki tylko wlasnie ta sprezyne ktora odpowiada za zamykanie klapki. W katalogu stoi wtyczka???

Pod wtyczka sa wypisane czesci tylko w polaczeniu z:

 

Jack SLK 2.8 ELA

1,0-2,5MM² /SN 4 sztuki 12521433216

Uszczelnienie przewodu pojedynczego

0,25-1,0MM² 4 sztuki 12521748973

 

Czy to mimowszystko ktoras z tych czesci i czemu sa tam napisane 4 sztuki???

Z tym Jack SLK to wogole nic nie moge zaczac, nie wiem co to jest.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Zmienilem temat bo doszedl drugi problem ze zle opisana przepustnica na realoem.

Bede wdzieczny za kazdy pomysl jak dojsc do odpowiedniego o-ringu :mrgreen:

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Przepustnica jest jednak dobrze opisana w BMW powiedzieli ze to tylko przykladowy schemat i zbudowana jest z jednej czesci :shock:

Trzeba bedzie rozkrecic i dokladnie sprawdzic co tam siedzi bo nie wieze ze nie da sie tam nic wymienic :mrgreen:

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie rozkręcisz i nic nie wymienisz.Cieknie ci tam bo turbo puszcza zbyt dużo oleju do dolotu.

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Dzieki ze to piszesz bo na sobote sie juz szykowalem :mrgreen:

 

To jest jakis zly znak? Nie znam sie jeszcze na turbo bo to moje pierwsze.

 

Ostatnio robilem rozne odcinki (miasto, autostrada 150km/h 250km, i 200km/h 40km) wiec nie wiem przy jakiej exploatacji za duzo bieze oleju czy to normalne przy troche szalonym stylu jazdy?

 

Wczesniej nie zauwazylem zadnych wyciekow przy klapie ale teraz bede to obserwowac.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...

Mam ten sam problem co autor tematu. Cieknie po sprężynce i zalewa cały silnik. Wczoraj przy wymianie oleju zobaczyłem, że olej zbiera się na misce olejowej i kabie po spustowej śrubie.

Ma ktoś rozwiązanie na uszczelnienie przepustnicy jakimś oringiem?

Czy turbina jest do wymiany bo puszcza za dużo oleju i to nic nie da?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są regenerowane przepustnice za 300 zł jeżeli się odda starą. Może coś to pomoże.

Wczoraj odkręciłem rury od przepustnicy do intercoolera i wylało się trochę oleju. Z połączenia turbiny z intercoolerem też wycieka olej i kapie na osłony.

Czyli to oznacza że koniec z turbiną?

Regeneruje się te turbiny czy kupuje tylko nowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Turbiny można regenerować, ale lepiej nie robić po taniości.

Sprawdź odmę, była wymieniana?



Tu masz o regeneracji turbo dobre info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odma nie była wymieniana ale z tego co ludzie pisali to tam się nic nie dzieje bo jest tylko sprężynka i membrana. Kiedyś próbowałem otworzyć ale te zatrzaski pękały i dałem sobie spokój

Znalazłem taką jak dokładnie u mnie

https://allegro.pl/oferta/zawor-odma-silnika-bmw-e87-120d-123d-118d-2-0d-n47-9814534226


Oglądałem filmik o turbo już dawno i bardzo dobrze opisuje co i jak :D

Ale z tymi turbinami od N47 jest problem z ustawieniem nastawnika bo jest elektroniczny i widziałem posty w których pisali że po regeneracji różne cyrki wychodziły, turbo przeładowało albo nie było mocy i pisali że najlepiej nową kupić 2000 zł :duh: około można nabyć

Można spróbować zregenerować w dobrym warsztacie i od razu DPF wyczyścić bo też się zapycha i możliwe że to od przedostającego się oleju do komory spalania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj wymieniłem odmę i teraz będę obserwował czy olej dalej idzie w dolot.

Stara guma była z 2009 r czyli od nowości a powinno się ją wymieniać co 60 000 km lub 3 lata ( tak pisało w opisie odmy) , była już o wiele sztywniejsza od nowej i trochę zdeformowana. Przez to pewnie dobrze nie dolegała i puszczała olej koło tej zatyczki. Sprężynka też była bardziej zgnieciona niż nowa.

Przepustnice i węże od dolotu wyczyściłem też z oleju i na razie jest sucho przy tej sprężynce ale jak dotąd zrobiłem nie wiele km (50)


Kupiłem tą za 113 zł

https://allegro.pl/oferta/odpowierznik-skrzyni-korbowej-vaico-bmw-x3-e83-9317239885?utm_source=notification&utm_medium=buyerCart&utm_campaign=transaction-notifications-buyercart&snapshot=MjAyMC0xMC0yNFQxMDo0MjoyNi42ODBaO2J1eWVyO2MzMGZhYzRlMjNiOGJhZWFjYzRmZTE0YjRjZGFhMzI3OGIwMmQ3N2Y3ZDRmYjBmZWZlOTdjMjhiNjdiMzBjMTI%3D

f500690e830a8239.jpg

000eedaaf96b7f88.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

No to czekam na wyniki :D

Ciekawy jestem czy pomoże. Też bym wymienił chociaż u mnie jest bez zmian od 10 lat. Cały czas się lekko poci

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.