Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Kolejny bezsensowny temat jakiegos dzieciaka, jak ktoś chce poważnie zrobić swapa to czyta na forach a nie pisze glupie pytania i liczy, ze mu ktos wszystko od A do Z powie, najlepiej jeszcze z wyliczeniem co do złotówki.

Jak byś nie zauważył nic nie pytałem o koszty.Druga sprawa widać Twój poziom inteligencji jeżeli obrażasz osobę której nawet nie znasz.Co do ,,dzieciaka'' to szukaj gdzie indziej.Kolejna rzecz jest taka że napisałem tu żeby poznać opinię innych osób a nie dowiedzieć się i zaspokoić swoją ciekawość ,a tak na koniec to ta,,szlifiera'' ostro Cie zabolała,jeżeli tak wzburzyłeś :0

Opublikowano
a ta szlifiera to bylo do mnie? Jakoś mnie to obeszło bokiem ale skoro tak uważasz, że 330i to "szlifiera" to chyba nigdy nie jezdziles autem z 3litrowym motorem tylko swoją popierdółką w Dieselku :) Spróbuj 5.0 V10 TDI z VW wrzucić albo 6.0 V12 TDI z Audi :)
Opublikowano
a ta szlifiera to bylo do mnie? Jakoś mnie to obeszło bokiem ale skoro tak uważasz, że 330i to "szlifiera" to chyba nigdy nie jezdziles autem z 3litrowym motorem tylko swoją popierdółką w Dieselku :) Spróbuj 5.0 V10 TDI z VW wrzucić albo 6.0 V12 TDI z Audi :)

Może i ,,popierdółka'' ale kupiona za ,,swoje'' nie preferuję takiego czegoś jak ty ,,tato ma tato da'' a co do tych aut to jeżeli myślisz im większy tym lepszy to powodzenia w życiu^^.A po za tym VW i Audi hmm bez komentarza w do datku v największa porażka jaka może być.A jeżeli myślisz ze nie jeździłem nigdy z silnikiem 3.0 to Cie zasmucę bo Toyota Land Cruiser 05.rok 3 litrowy dizel 150km skrzynia automatyczna wąchał byś ,,smród'' dizla ;) a druga Toyotka land cruiser tylko że w wersji pick-up. rok 01. 4.2 r6 bez doładowania.Tymi samochodami zostawiałem w tyle nie jednego Vw czy audi. Miałem też styczność z v6 w a6 c4 bez komentarza ;) pompa padła wałek się wytarł automat ,ciekła'' jak z starego traktora i teee spalanie ;0 .Wiec nie oceniaj kogoś kogo nie znasz bo to że przeczytałeś cały ,,internet'' o swoim 3.0 to nie robi z Ciebie wszechwiedzącego.

Opublikowano
Chłopcze ja mam 33 lata mój ojciec od 3 lat nie żyje, zacząłem na siebie zarabiać jak miałem 18 lat. Skończyłem w tym momencie z Tobą rozmowę. Życzę powodzenia w swapach i lataniu bokiem po ulicy.
Opublikowano

Panowie spokojnie, po co te nerwy?...

Jeżeli kolego i*love*rwd masz pytania i zadajesz je na forum, to niestety musisz liczyć się z różnymi odpowiedziami, nieraz nie do końca poważnymi i rzeczowymi, co nie upoważnia Cię do obrażania innych. Pomijając latanie bokami po mieście, czy "szybkie pokonywanie odległości w mieście", co na tym forum nie jest zbyt pochwalane...

Opublikowano
witam,jezeli interesuje Ciebie taki projekt to powiem tyle,mija sie to z celem,przerobiłem temat v8 w e-30 włożyłem kupe kasy sprzedałem za grosze (auto całkowicie nie do wykorzystania do miejskiej jazdy,tylko na tor) koszty włozenia v8 z 3.0l w e-30 z wydechem cały z kwasa kosztowały mnie 9500 zł ,i to było bardzo tanio z 4.0(koszt silnika) wyszło by 12000 zł.Auto było ciężkie z przodu traciło trakcje okropnie,nie mówiąc o hamowaniu z 200 do 0 (auto nurkuje) to akurat do zniwelowania twardym zawiasem. W e-36, e-46 koszty bedą jeszcze większe ze wzgledu na maglownice przez którą aby silnik v8 nie wystawał trzeba miske olejową przerabiać.Generalnie nie warto lepiej kupić oryginalną m3 i po kłopocie( mowię poważnie) zresztą po jakimś czasie sam to tego wniosku doszedłem.mój koszt włozenia w e-30 v8 i zakup czesci,samo auto,felgi,środek auta przerzucił grubo ponada 20000 zł. Teraz wiem ze dołozyłbym 10000 i kupił e-36 m3 3.2l i rozkład masy 50/50 czyni,ze tym autem sie jezdzi z przyjemnością.Zbierając wszystko do kupy na twoim miejscu kupiłbym m3 e-46 dostepne juz za 45tyś i dał sobie spokój z przeróbkami.mocy Ci nie braknie :) i jest wszystko tak jak inżynierowie zaprojektowali,tyle w temacie.A prawidłowy serwis 4.0d bedzie kosztowny i porównywalny z m3
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wsadź silnik od M5 albo od corvetty, chłopaki z torunia do e30 wsadzają to do e46 też wejdzie

 

Teraz na sprzedaż jest wystawione w necie e46 własnie ze SWAPEM na S62 (M5 e39).

 

Powaznie wracajac do tematu: wrzuc 3.0d z e60 jeśli Cię na to stac i zależy Ci na niskim spalaniu. Jesli spalanie nie jest najwazniejsze a chcesz zaznac przyjemnosci z jazdy: to M54 albo S52.... czy cos innego z serii S...

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.