Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Niedawno pisałem, że mój X nie chciał odpalić na stacji paliw. Po odczekaniu 6min odpalił tak jak powinien. Od tamtej pory odpala i jeździ bez problemu. Na INPIE wyskoczył błąd 4B90 rail pressure monitoring at engine-start. Poczytałem i wyszło, że e53 ma wstępną pompkę podprogową. Gdzie ona się znajduje i czy na pewno ona jest temu winna ? Po skasowaniu błędu kolejny raz już się nie pojawia.

I

wg historii błędów to: 5k km temu był błąd 4390 (1246) boost air temperature sensor, oraz błąd Imobilaiser EWS ( bez podania km), 4B22 Electric Fan,41f1 electric Fan. Wszystkie błędy usunięte. Auto odpala i jeździ prawidłowo. Więcej już się błędy nie wyświetliły.

II

Co do ew wentylatora chłodnicy to jak go sprawdzić czy działa ? Temp wody po wymianie termostatu zawsze na sztorc. Auto się nie grzeje.

Edytowane przez 1Tomasz
Opublikowano

Witam.

Pompkę masz pod lewym progiem, trzeba sciągnąc plastiki. Wentylator możesz uruchomic INPA. Nie podłączaj na krótko bo spalisz jest sterowany małym prądem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.