Skocz do zawartości

318i Brak Mocy do 3.5k obrotów


kamciass

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Mam mały problem ze swoją Bunią. BMW E36 1.8 1991r :cry2:

Wszystko zaczeło się jak wyjołem akumulator do ładowania. na wszystkich biegach, pedał gazu w podłodze nie mam mocy, zarówno na gazie jak i na benzynie. Po przekroczeniu 3,5k/4k obrotów zaczynają się pojawiać konie i można odczuć skok mocy. Jest to troche uciązliwe przy wyprzedzaniu, bo zbiera sie mułowato a w połowie zaczyna przyspieszać. :mad2:

Ostatnio wymieniłem wisko i przewody wysokiego napięcia. jutro wymieniam świece i sonde lambda. czy coś z tego moze przeszkadzać ????

U mechanika też nie dowiedziałem sie niczego nowego, jedynie ze moze to być przez sondę, bo nie daje sygnału i mieszanka moze byc zle ustawiona.

Macie jakieś pomysły jak mi pomódz ? :cry2: :cry2: :cry2: :cry2:

Edytowane przez kamciass
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam podobny problem auto dopiero zaczyna przyspieszać od ok 3k obr, tylko są nie raz objawy pracy na trzech cylindrach i tylko do tych obrotów. Obstawiam układ zapłonowy zastanawiam się nad kupnem kopułki i palca. Myślę że sonda nie ma wpływu na to u mnie spalanie wynosi ok.12l gazu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sondę i tak musiałem wymienić bo nie dawała sygnału pod komputerem. Właśnie odstawiłem Bunie do wymiany sondy i świec. W sumie tez jak jadę można odczuć jak by nie zadziałał jeden z cylindrów ale to bardzo rzadko i słabo odczuwalne. Wczoraj szwagier mnie wystraszył ze możne jeszcze być problem z uszczelką pod głowicą i nie ma ciśnienia. Zaczynam się czuć bezsilny. :mad2: :mad2: :mad2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sprawdzałem ciśnienia ale po wymianie świec i sondy wszystko się poprawiło :lol: . Nie mogę do końca stwierdzić czy na leprze bo mam jeszcze chłodnice do wymiany. Na pewno jest lepiej niż było. :norty:

 

Co do tematu Poprawiony i sorry za tamtego posta :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na przwodzie zapłonowym od 4 cyindra powinien znajdowac sie impulsator. w nim również mozna doszukiwać sie winy. również mam m40 1.8i. i wymieniam co sie da: palec,kopułka przewody,świece, 3przepływomierz, filtr powietrza. Auto trochę sie uspokoiło po wymianie świec i przewodów,bez tego impulsatora auto pracowało b.nierówno.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.