Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
No i mam nową łamigłówkę, w końcu wykryłem świerszcza, siedzi w moście na prędkości od 40km/h zaczyna podzwaniać-drapać. Autko ma 100tyś i czuję się zaskoczony trwałością :cry2: . W pierwszej chwili myślę wymieniam, ale koszt mostu w ASO (na wymianę) 6700zł i robocizna i pewnie olej. A to już 25% ceny ubezpieczeniowej auta, przy odsprzedaży nikt tego nie doceni. Na allego są po pare stówek, na oko strach się bać. Czy ktoś to regeneruje lub jak kupić, może gdzie coś w miarę solidnego.
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Naprawa zakończana pomyślnie, łożysko w dyfrze wymienione i jest cicho. Już się zastanawiam co następne klęknie. W końcu podobno te auta jeżdżą w miarę poprawnie tylko 5 lat, a potem czas na zmiany. Jak na klasę premium to nie wiem czy premium, a jeśli już to premia dla producenta za podbijanie sprzedaży. :twisted:
Opublikowano
Naprawa zakończana pomyślnie, łożysko w dyfrze wymienione i jest cicho. Już się zastanawiam co następne klęknie. W końcu podobno te auta jeżdżą w miarę poprawnie tylko 5 lat, a potem czas na zmiany. Jak na klasę premium to nie wiem czy premium, a jeśli już to premia dla producenta za podbijanie sprzedaży. :twisted:

 

Które łożysko wymieniałaś i skąd miałeś części? Napisz coś więcej może kogoś zainteresuje sposób naprawy inaczej temat zaśmieca jedynie forum.

Opublikowano

1. Łożysko z wałka atakującego wymienione z ogłoszenia allegro cena ok 1400, sprawnie i szybko. Jest gwarancja i na razie spokój. Za kilka dni, po testach z obciążeniem napiszę więcej szczegółów, od objawów do finału.

2. E90 dostał syn :D , ja zmieniłem markę :D , choć już miałem zamiar zmienić tylko dział w forum. Ten dyfer mnie przestraszył.

Jestem na forum bo maszyna w rodzinie, jest poczciwa i wygodna ale nie mówcie mi że to solidny wyrób. Zresztą to forum żyje z problemów użytkowników :mrgreen: , a postów sporo. Na szczęście posty są pomocne i sporo zaoszczędziłem tutaj czasu i pieniędzy.

Opublikowano
1. Łożysko z wałka atakującego wymienione z ogłoszenia allegro cena ok 1400, sprawnie i szybko. Jest gwarancja i na razie spokój. Za kilka dni, po testach z obciążeniem napiszę więcej szczegółów, od objawów do finału.

 

Hmm. jedno łożysko Cię kosztowało 1400 zł... coś sporo skora za 1600 zł można kupić taki oto zestawik: http://allegro.pl/zestaw-lozysk-dyferencjal-dyfer-mostu-bmw-e87-e90-i4207793474.html

Opublikowano

Dodatkowa informacja cenowa: 1400zł naprawa dyfra, ja tam nie zaglądałem. Wymienione łożysko było kulkowe jest stożkowe. Przy okazji były wżery na satelitach (?) nie wiem skąd. Wymieniono satelity. Czy wilgoć może jakoś włazić do środka? A może się ukruszyły małe fragmenty.

Za robociznę zapłaciłem 250zł, czyli wyjęcie i włożenie dyfra, i szacunek auto umyte i odkurzone. Wygląda prawie jak nówka. Uwaga to nie było ASO.

Opłata dodatkowa czyli przesyłka pocztexem 50zł. Tyle.

Co do diagnozy to był mały dylemat bo nie chciałem wierzyć że to most. Diagnoza trwała rok i 20tyś km. Cały czas coś podzwaniało nie wiadomo skąd. Na forum w końcu ktoś napisał że tak szumią łożyska przy kołach. Auto poszło na podnośnik i heca koła są OK. Pojechałem na wymianę oleju, a tam od słowa do słowa mechanik mówi sprawdzimy i wyszło most czyli dyfer. Dalej poszło gładko jak widać :D . Jestem pod wrażeniem bo był to pierwszy serwis poza ASO, a bardziej profesjonalny niż ASO. Kompletny przegląd olejowy z filtrami, a potem naprawa. Olej MOTUL dali (nie pamiętam specyfikacji ale odpowiedni), silnik po przejechaniu 500km jest jakby cichszy. Najśmieszniejsze jest to że firma przez płot ma ASO BMW i VW+AUDI, a zobaczyłem, że nie tylko ja w klasie premium tam zajechałem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.