Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Siema,moze ktoś mi pomoze w sprawie trykania pedalu hamulca,dodam ze wymieniłem modul ABS,w tylnim prawym kole wymieniłem czujnik ABS wstawiłem czujnik Boscha i nadal pedał tryka.Moze ktoś mi pomoze co mam dalej z tym robic? Edytowane przez MARTIN36
Opublikowano (edytowane)
ale caly czas wyskakuje mi ASC i ABS i na kompie wyskakuje czujnik ABS prawe tylne kolo a wymieniłem go,czy tarcz na to maja wplyw Edytowane przez MARTIN36
Opublikowano
Nie,krzywe tarcze powodują bicie kierownicy+'skakanie' pedału hamulca podczas hamowania,w mniejszym lub większym stopniu.A świecące sie kontrolki to inna sprawa,jeżeli czujnik jest wymieniony i jest sprawny to problem jest albo w instalacji albo w tarczy z której czyta czujnik,nie wiem czy czyta z łożyska czy z szalki niech ktoś wie wypowie kto wie.
Opublikowano
Jeżeli czujnik jest włożony do końca to inaczej nie można go źle zamontować,możesz jeszcze przesmarować wtyczkę wazeliną techniczna,jeżeli masz możliwość podłączenia sie pod kompa abs to zobacz sygnał w tego czujnika
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Widzę że kolega jeszcze nie wie że e39 jest uparte i czujniki ABS toleruję tylko oryginalne, czyli VDO Siemens?

Czujnik czyta z łożyska.

Opublikowano
Czytaj to co ci napisałem wcześniej,tyrkanie to jedna sprawa a awaria abs to druga sprawa,jedno i drugie nie ma ze sobą nic wspólnego.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na swoim przykładnie wiem, że 2 czujniki boscha nowe robiły taki sam efekt jak u ciebie, na siemensie problem ustąpił.

Gwarancji nikt ci nie da, bo równie dobrze możesz mieć uwaloną koronkę magnetyczną na łożysku, albo sam sterownik.

Jak nie chcesz kupować nowego czujnika, to zamień je stronami, i patrz czy problem się przeniesie na inne koło.

Zamieniać możesz tylko stronami prawa lewa, tył i przód ma inne czujniki.

Swoją droga, to popraw tytuł tematu, bo zaraz poleci do kosza za niegodność z regulaminem.

 

Liwóś, jak jest zły odczyt z czujnika ABS, a na zamiennikach nie wyłapuje każdego ząbka na pierścieniu, to sterownik odbiera to jako zblokowane koło, przez co "odpuszcza" zawór w pompie na tym kole, żeby odzyskać przyczepność, stąd tyrka pedał hamulca.

Opublikowano
Jestem nowy a wiedz nie zbyt lapie to wszystko ale już zmieniam temat ,a na dodatek jak mi się wlancza kontrolka ABS I ASC WTEDY PEDAL NIE TRYKA a wiedz lilus czy jak Ci tam dzięki za rade,pozdrawiam Shadow
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To tak żeby się moderator nie przyczepił powinno być np "520i pedał hamulca tryka", wtedy jest okej :wink:

Tu przeczytaj, dowiesz się jak tytułować tematy: viewtopic.php?f=72&t=117890

 

Jak po zapaleniu kontrolek ABS trykanie cichnie, to wina elektroniki, czyli typowo abs.

Więc tutaj ogarnij czujnik, nawet żeby sprawna używka siemensa, i powinno być git. :wink:

Opublikowano
oki,tylko jak się zapala ABS I ASC to trykanie ginie ale i absu nie ma,jutro postaram się z lewego na prawy przelozyc czujnik jeśli to pomoze to będzie oki dodam ze sterownik wymienilem
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To działaj, daj znać czy pomogło, bo mimo wszystko stawiam flachę sam sobie że wymiana tego boscha na siemensa pomoże :mrgreen:
Opublikowano
Czasami może też być padnięty sterownik, jak w moim przypadku. Jak nie uda Ci się zamienić czujników miejscami z racji ich "zasiedzenia", to podjedz do jakiegoś elektronika, żeby sprawdził skąd nie ma sygnału, z czujnika czy ze sterownika. U mnie to sprawdzenie trwało 10 minut i diagnoza była natychmiastowa i trafna w 100 %.
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.