Skocz do zawartości

E39 528 Stuki w silniku po czyszczeniu przepustnicy FILMIK


michal064

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,potrzebuję pomocy :( Otóż dzisiaj zabrałem sie za czyszczenie przepustnicy gdyż zawieszały mi się trochę obroty i wolno schodzily,myślałem że może to pomóc. Gdy wszystko zlożyłem i próbowałem odpalić auto,odpalił ale od razu zgasł,po odłączeniu przpływomierza samochód "chodzi" ale bardzo nierówno i z okolic kolektora(najbardziej słyszalne) dochodzą dźwięki jakby prażonego popcornu... Poradzcie co to może byc,co można zepsuć przy czyszczeiu przepustnicy........ Bardzo proszę o pomoc.

http://w141.wrzuta.pl/film/aWUG8AP17hI/vid_20140208_144023

Edytowane przez michal064
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jak masz nieszczelność, to będą błędy w silniku, sondy, przepływka, wypadanie zapłonów.

Do tego nierówna praca, gaśnięcie.

Liwóś dobrze mówi, szukaj przy podciśnieniu, coś masz nie podłączone, albo pęknięte, i ciągnie lewe powietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy jak leżałeś na silniku to nie wypiąłeś gdzieś podciśnienia? Może przy serwo? Ja kiedyś też tak zrobiłem i nie widziałem nawet kiedy. Nie ma podciśnienia i takie cyrki się dzieją. Moim zdaniem jest to jeden z grubszych przewodów gdzie jest duży ubytek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Wystarczy że masz rozszczelniony kolektor, lub odpięty inny przewód, i podciśnienie znika.

Kup sobie zmywacz do tarcz hamulcowych, i popsikaj na odpalonym silniku po dolocie, kolektor, węże itp, jak silnik zacznie zmieniać obroty, to tu gdzie psikasz jest nieszczelność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podobne akcje miałem u siebie tylko w... alfie romeo 145... Po czyszczeniu przepływomierza...

 

Do wymiany miałem przepływomierz + kolektor ssący, bo przez takie strzelanie go rozsadziło :/ na Twoim miejscu najpierw sprawdziłbym kolektor. Jak cały wymieniaj przepływkę. Jak nie to kolektor + przepływka = trochę siana do wydania...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy,a teraz takie pytanie? Czy można jechać samochodem w takim stanie jakim jest teraz np 100 km? Bo mechanik z mojego rodzinnego miasta nie może tego ogarnąć i chce podjechać do speca od bmw ale oddalonego o 100 km. Podpowiedzcie,bo laweta mi sie nie usmiecha :/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do alfy to jeździłem tak z tym coś koło miesiąca, jedyne co zauważyłem to po rozgrzaniu silnika (była jesień) silnik mniej strzelał tylko nie miał mocy (łapał lewe powietrze z pękniętego odcinka zaraz przy mocowaniu kolektora).

 

Nie masz jakiegoś mechaniora w okolicy co by Ci zdjął dolot i sprawdził?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.