Skocz do zawartości

E39 528 Stuki w silniku po czyszczeniu przepustnicy FILMIK


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,potrzebuję pomocy :( Otóż dzisiaj zabrałem sie za czyszczenie przepustnicy gdyż zawieszały mi się trochę obroty i wolno schodzily,myślałem że może to pomóc. Gdy wszystko zlożyłem i próbowałem odpalić auto,odpalił ale od razu zgasł,po odłączeniu przpływomierza samochód "chodzi" ale bardzo nierówno i z okolic kolektora(najbardziej słyszalne) dochodzą dźwięki jakby prażonego popcornu... Poradzcie co to może byc,co można zepsuć przy czyszczeiu przepustnicy........ Bardzo proszę o pomoc.

http://w141.wrzuta.pl/film/aWUG8AP17hI/vid_20140208_144023

Edytowane przez michal064
Opublikowano
Kurde juz rozbierałem kilka razy i patrzyłem,no wszystko wydaje sie byc wporządku. Jeszcze aku mi się rozładował... :/ A ktoś wie może czemu z podpietym przepływomierzem jak odpala to od razu gasnie?
Opublikowano
Dzisiaj poskladalem auto i dalej to samo,tzn bez przeplywomierza chodzi dalje nie rowno i strzela ale juz duzo rzadziej. Zauwazylem rowniez ze mam twardy pedal hamulca i prawie wogole auto nie hamuje,moze to jakis trop...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak masz nieszczelność, to będą błędy w silniku, sondy, przepływka, wypadanie zapłonów.

Do tego nierówna praca, gaśnięcie.

Liwóś dobrze mówi, szukaj przy podciśnieniu, coś masz nie podłączone, albo pęknięte, i ciągnie lewe powietrze.

Opublikowano
Ciekawe czy jak leżałeś na silniku to nie wypiąłeś gdzieś podciśnienia? Może przy serwo? Ja kiedyś też tak zrobiłem i nie widziałem nawet kiedy. Nie ma podciśnienia i takie cyrki się dzieją. Moim zdaniem jest to jeden z grubszych przewodów gdzie jest duży ubytek
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wystarczy że masz rozszczelniony kolektor, lub odpięty inny przewód, i podciśnienie znika.

Kup sobie zmywacz do tarcz hamulcowych, i popsikaj na odpalonym silniku po dolocie, kolektor, węże itp, jak silnik zacznie zmieniać obroty, to tu gdzie psikasz jest nieszczelność.

Opublikowano

podobne akcje miałem u siebie tylko w... alfie romeo 145... Po czyszczeniu przepływomierza...

 

Do wymiany miałem przepływomierz + kolektor ssący, bo przez takie strzelanie go rozsadziło :/ na Twoim miejscu najpierw sprawdziłbym kolektor. Jak cały wymieniaj przepływkę. Jak nie to kolektor + przepływka = trochę siana do wydania...

Opublikowano
Koledzy,a teraz takie pytanie? Czy można jechać samochodem w takim stanie jakim jest teraz np 100 km? Bo mechanik z mojego rodzinnego miasta nie może tego ogarnąć i chce podjechać do speca od bmw ale oddalonego o 100 km. Podpowiedzcie,bo laweta mi sie nie usmiecha :/
Opublikowano

Wracając do alfy to jeździłem tak z tym coś koło miesiąca, jedyne co zauważyłem to po rozgrzaniu silnika (była jesień) silnik mniej strzelał tylko nie miał mocy (łapał lewe powietrze z pękniętego odcinka zaraz przy mocowaniu kolektora).

 

Nie masz jakiegoś mechaniora w okolicy co by Ci zdjął dolot i sprawdził?

Opublikowano
No właśnie samochód jest u mechanika i on nie możne dojść co to jest,dlatego chce wziąć samochód do siebie i zrobić u gościa który się zna na beemkach
Opublikowano
Dzwonilem przed chwila do mechanika i mowi ze zrobione. Faktycznie byla nieszczelnosc ale juz jest wszystko cacy ;) dzieki za wszelka pomoc. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.