Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

ostatnio mam ciągłe problemy z nierówna pracą silnika, zacznę od tego iż, jakieś 2 miesiące temu jechałem autkiem do domu wieczorem i auto mi zgasło gdy poziom paliwa spadł do 15L ropy... laptop INPA i słabe ciśnienie pompy progowej, dolałem paliwa - pompa zaczęła pracować 3,8-4mbar i OK odpaliła bunia - czyli pompa w baku poszła sie j...

pompa progowa dwuletnia oryginał

 

Natomiast mniej więcej od tego czasu gdy jeżdze na wolniejszych obrotach z niższą prędkością po mieście (jak auto się już zagrzeje) odczuwam nie równą pracę silnika, auto poszarpuje, gdy dojeżdzam do świateł silnikiem tak potrafi zarzucić, że dodaje gazu z obawy aby nie zgasł na światłach

 

 

INPA zero błędów

filtr paliwa zmieniony dwa tygodnie temu MANNa

korekcje wtrysków OK

(rok temu wymieniałem czujnik ciśnienia paliwa [chyba, ponieważ już nie pamiętam - objawy był takie, że jak auto nabrało temperatury nie chciało odpalać na ciepłym, zamontowałem używkę]

 

w baku mam ok 40l paliwa czy to za mało i dlatego tak poszarpuje??

z drugiej strony objawy takie są dopiero gdy auto nabierze jakiejś temperatury.......

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam. Ja miałem u siebie identycznie. NA zimnym silniku nic sie nie działo, dopiero kiedy się zagrzał szarpało nim niemiłosiernie. I właśnie kiedy jechałem na delikatym gazie. Z początku też myślałem o pompach i wtryskach. Nawet na INPIE pokazywało, że wszystko wyżej wymienione mam padnięte, póżniej nie pokazywało nic, a szarpanie nie ustawało. I co się okazało? Z tyłu kolektora dolotowego jest wtyczka z czujnikiem (już nie pamiętam od czego). Ciężko tam wsadzić ręke ale przy małej gimnastyce dasz radę (najlepiej od strony filtra paliwa). U mnie ta wtyczka była nie do końca wpięta (po wizycie auta u mechanika). Wpiołem ją jak trzeba i wszystko ustało i nie dzieje się nic do dzisiaj. Najlepiej ją wypnij całkiem i sprawdź jeszcze przewody, czy nie są gdzieś uszkodzone. Powinno Ci się udać bez ściągania kolektora. Znajomy miał lekko obluzowany jeden pin od tej wtyczki i działo mu się to samo z silnikiem. Jeżeli to nie wtyczka to sprawdziłbym ten w/w czujnik.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.