Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Sympatyczny agregat targasz pod maską :cool2: Zapytam - jak oceniasz to audio z głośnikami Hi-Fi ? Warto dopłacić, a może jednak pokusić się o Harmanna ?
Opublikowano (edytowane)

Audiofilem specjalnym nie jestem, ja czytając opinie na forum wziąłem "zestaw hi-fi" (czy jak to się tam nazywa zamiast zwykłego), ponoć między standardem a tym jest spora różnica, a pomiędzy moim na H-K już taka nie, na własnej skórze nie miałem okazji sprawdzić, coś tam gra

wiem że to porównanie wiele nie powie, ale jeżdżę chwilowo też audi s8 z '99 i tam jest jakis jakieś audio chyba Bose z jakimiś ładnymi znaczkami na głośnikach i dla mnie - człowieka któremu słoń na ucho nadepnał - różnica jest OGROMNA, zwykły pop z radia brzmi super. z tego wnoszę że ten zestaw hi-fi prof w jedynce jest mocno sredni

 

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez kauzyperda
Opublikowano
7,7 do setki. Nie ma co marudzic :P

 

Kurcze, myślałem że mniej

Touareg ma zdaje się w papierach 7,6 s do setki

ale jednak wrażenie z oddawania mocy zupełnie inne

 

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka

  • 3 tygodnie później...
  • 5 tygodni później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

 

A Twoje 125d ma ile?

 

W papierach stoi, że 6,5 ma manual, a automat 6,3 s do 100

Z launch control rzeczywiście przyśpiesza dziarsko

 

6.3 to z LC prawdopodobnie, bez ok 1s. więcej.

Wnioski na podstawie pomiarów x1 25d z www.autowizja.pl

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Sekundę więcej to ja robiłem 120d przed chipem na manualu, także to realny wynik ;)
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Czołem!

 

W październiku minęły równo 3 lata, tuż przed tą datą stuknęła psychologiczna granica 100 tys. i nadal nic się specjalnego nie dzieje, średnie spalanie z dystansu to 8,13...

 

https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/600258.html

 

Ogóle podsumowanie po 3 latach: cały czas bardzo lubię to auto; jest wprawdzie małe i dość ciasne (co doskwiera tylko się jak się jedzie z kimś), ale "Freude am Fahren" jest cały czas :P

 

Powoli kiełkuje we mnie myśl o zmianie, ale nie bardzo na razie mam pomysł na co - człowiek chciałby tyle rzeczy w jednym aucie połączyć...

 

Oczywiście się zgapiłem i równej liczby 100 tys. nie złapałem :?

 

 

http://s1.tufotki.pl/2016/12/21/7m9NV-CgmHB7.jpg?v=2

  • 11 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Świetnie masz to auto.

Paradoks tej 1er polega na tym, że w zasadzie nie ma alternatywy w tej klasie.

Lepsze osiągi już tylko turbo benzyna oferuje, połączenie lepszego spalania i osiągów chyba nie występuje.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Świetnie masz to auto.

Paradoks tej 1er polega na tym, że w zasadzie nie ma alternatywy w tej klasie.

Lepsze osiągi już tylko turbo benzyna oferuje, połączenie lepszego spalania i osiągów chyba nie występuje.

 

Dzięki - znakomite podsumowanie bo 100% prawdziwe (jak nie masz nic przeciw to użyję w "normalnym" ogłoszeniu, które będę niedługo wystawiał ;-)

Szczerze przyznam, że żal się żegnać z jedynką :roll:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Świetnie masz to auto.

Paradoks tej 1er polega na tym, że w zasadzie nie ma alternatywy w tej klasie.

Lepsze osiągi już tylko turbo benzyna oferuje, połączenie lepszego spalania i osiągów chyba nie występuje.

 

Dzięki - znakomite podsumowanie bo 100% prawdziwe (jak nie masz nic przeciw to użyję w "normalnym" ogłoszeniu, które będę niedługo wystawiał ;-)

Szczerze przyznam, że żal się żegnać z jedynką :roll:

 

Na pewno żal, ale lepiej teraz, gdy jej wartość jest jeszcze sensowna, niż potem jak zaczną się koszty dodatkowe :wink:

Twoja 1er po programie i ewentualnie Wagnerze, dla bezpieczeństwa w lecie, bez problemu pogoni 35d, przy spalaniu nadal na poziomie 2.0d.

Powodzenia w sprzedaży!

Świadomy klient weźmie w ciemno!

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.