Skocz do zawartości

e 61 520d problem z odpalaniem


xxx.jakub

Rekomendowane odpowiedzi

Witam was. Przyszly mrozy i pojawil sie delikatny problem z odpalaniem. Auto po dluzsm odstaniu odpala mi za 2 trazem....po odpaleniu chodzi chwilke i gasnie...jakby pakiwa nie dostawalo....jak juz ''rechnie'' to oki...potem id strzala....pojawilo sie to jak byly mrozy po ponad -10....jak cieplej problemu nie ma...aku sprawny, sterownik swiec naprawiony o rogera...co to moze byc?? Ropka zamarza?? Filtr tez wymienilem...wczoraj dolalem do paliwa srodek na czyszenie wteyskiwaczy....macuie pomysl??

 

Dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może być i ropka ,zlej z pół litra tego co masz w baku i postaw na mrozie lub do zamrażarki z regulacją i termometrem do środka na -15 i się okaże ,ale równie dobrze może być od słabego ciśnienia na tłokach ,dużo może być przyczyn filtr paliwa na zime wymieniałeś ? może być zbyt niskie ciśnienie w układzie CR może pompa CR już nie domaga dużo rzeczy wychodzi właśnie przy dużych mrozach dlatego powiadają ze diesla najlepiej kupować w mrozy -20st :) jeśli będzie palił na dotyk to jest ok :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wymieniłeś filtr paliwa to nabijales go na taka czarna walcowata plastikowa puszkę to wlasnie podgrzewacz ale pokazało by blad

 

nie koniecznie musi pokazać blad na świecach jeśli działają nieprawidłowo i ja bym od tego zaczal;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca tak jest ale narazie nie doszukuj sie nie wiadomo czego na ciepłym pali dobrze i tego sie trzymaj oznacza to ze problem jest w ogrzaniu komory spalania gdy jest zimno zmieniłeś sterownik to zmień świece nie jest to ogromny wydatek i nie wymienia sie tego często i wszystko bedzie jasne :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie sprawdzalwm....a co to ma wspolnego z odpalaniem przy wiwkszym mrozie?? Tak pali idealnie tylko jak bylo -10.... jakby to byly wtryski to chyba bylby zawsze eoblem niezaleznu od temp....??!!

Jak by nie miało nic wspólnego to bym nie pisał- wtrysk, wtryski mogą nie wystarczająco rozpylać paliwo ( lać ) czego efekty ujawniają się zwłaszcza w niskich temp.Objawy podobne jak przy niesprawnym układzie podgrzewania świec. Świece żarowe można sprawdzić czy mają przejście omomierzem a dokładniej podłączając pod źródło prądu ok. 5V i sprawdzić jaki i czy wszystkie pobierają prąd o tej samej wartości , jak dobrze pamiętam ok 7-8 A.Żeby nie uszkodzić świec nie zasilać wyższym napięciem niż 5V !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Mialem e46 2004r lci i tez byly swiece na 5v......wracqjac do tematu,.....problem rozwiazany....ani swiece, ani wtryski....DPF....naprawde...pocisnalem na naszej drodze 180 i nagle mega dym za mna....co sie okazalo zapchany byl i sie wypalil(spalil)....jade wymijam...wstyd...kupa dymu....przwpalilo sie i jakby prbylo 20 km:-)....jak do tego doszlo???!!!!dodam auto 292kkm....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.