Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jest rozbieralne, ale nie da się go już złożyć :mrgreen:

Cichy, nie wiem z jakiego dokładnie e36 były te serwa, ale gość miał ich kilka, i jak patrzyłem, to wizualnie i po numerach wszystko się zgadzało. :?

2 lata temu zapłaciłem za niego niewiele więcej jak 50pln.

Opublikowano
Tak jeszcze a propo tego chlupania wody to chyba nie zawsze je słychać jak zaleje serwo, u mnie jak zalało nic nie słyszałem podczas wciskania hamulca. Pedał był drewniany tak w przedziale prędkości 0-30km/h, szybciej było ok.

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tu proszę moja walka z hamulcami, lektura dla smentusa.

viewtopic.php?f=72&t=193839

Jak spojrzysz na datę postów, to zauważysz, że nawet jak autko stoi w ciepłym garażu, to i tak serwo może paść. Różnica w serwach jest tylko uzależniona od skrzyń biegów, manual ma małe serwo, automat ma duże, podwójne. Jak zauważysz pomagali mi Ci sami koledzy, co i Tobie :D Jeszcze raz wielkie dzięki Koledzy, może mój temat się komuś przyda.

 

PS. Suszarką, to można sobie posuszyć.... żony myszkę. Moje serwo stało 3 godziny przed farelką i to nie pomogło....

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na szczęście jeszcze żony niemam ;)

 

farciarz :D

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

Zalane servo po wyjęciu jest ciężkie od wody lub zamarzniętego lodu.

Po wylaniu całej wody z obu komór (ja mam 2 komorowe servo) i osuszeniu można założyć sprawne servo ponownie do auta.

Jednak trzeba się przygotować na wymianę bo wewnątrz i tak wszystko zardzewieje.Ja wymieniłem po 6 miesiącach.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Musisz, bo do żeby wyjąć serwo trzeba odkręcić pompę hamulcową, a wtedy na pewno układ się zapowietrzy, a nikt o zdrowych zmysłach nie będzie zalewał ponownie tego samego płynu, który po pierwsze kosztuje niewiele, a po drugie jest mocno higroskopijny, i bardzo szybko chłonie wodę z otoczenia.

Zresztą, kolego, jakbyś poczytał dobrze cały temat, wraz z tym wrzuconym linkiem to byś wiedział wszystko.

Opublikowano
Podepnę się pod temat. Moje autko to 520d i mam nieco inny problem. Pedał hamulca od 2 dni wręcz stoi w miejscu (nawet 1cm nie chce się ruszyć). Auto stało 2 dni na mrozie -15. Chlupotania nie było słychać. Dzisiaj jest -4 auto stało odpalone ponad pol godziny i nic. Jaka diagnoza?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak wyżej, zamarznięta woda w serwie.

Wstaw auto do ogrzewanego garażu, powinno puścić.

Od silnika woda w serwie nie rozmarznie.

Ewentualnie możesz jakaś mocną farelką ogrzewać serwo, ale też musisz uważać, żeby nic innego nie uszkodzić.

Płyn hamulcowy nie zamarznie, musiał by być chyba wymieszany 1:1 z wodą żeby tak się stało.

Opublikowano

Nowy płyn nic nie da. Przejrzyj forum sprzed roku jak znajdziesz. Pewnie nie jeden identyczny problem jest co Twój. To się powtarza tak jak w lato brak klimy, jak w zimę brak ciepłego nadmuchu tak i brak wspomagania hamulca.

Serwo do wymiany na 100% :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ludzie, czytajcie ze zrozumieniem :duh:

Jasno wyżej napisałem, że serwo nie ma żadnego połączenia z płynem hamulcowym :mad2:

Jak ci zamarzło serwo, to naprawiasz serwo, a że rozkręcasz pompę hamulcową aby je wyjąć, to logicznym jest że płyn po wszystkim wymienić pasuje, bo i tak czeka was odpowietrzenie. :roll:

Z taką wiedzą i pojęciem o hamulcach, to dla swojego bezpieczeństwa sugeruję oddać auto komuś, kto się na tym zna.

Opublikowano

ok. Proszę objaśnijcie mi czym rożni się serwo o oznaczeniu lsc145 od lsc145t lub lsc145the prócz końcówki??

 

Przed chwilą patrzyłem czy widać chociaż ślad wody w okolicach servo i nie ma tam ani grama wody ani lodu..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie, dostaje się tam wszelkimi nieszczelnościami na serwie, w momencie kiedy serwo jest zanurzone w wodzie.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
A więc tak ,w piątek zabrałem się w końcu za serwo i gdy je wymontowałem to sie okazało że serwo jest prawie jak nowe żadnej rdzy w środku okazało sie że pękł mi wężyk od pompy vacum.Wężyk wymieniłem i wszystko złożyłem wymieniając płyn hamulcowy i odpowietrzałem cały układ ale gdy wciskam pedał to hamulce łapiom dopiero przy końcu . Czy za słabo odpowietrzyłem czy co?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Możliwe że tak, u mnie przy połowie już koła blokuje.

Nie żałuj tej 0,5l płynu, przelej jeszcze raz układ.

Chyba że pompa już taka słaba i puszcza :roll:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Szczerze to nie wiem jak ją sprawdzić, ja swoją dałem do znajomego mechanika, żeby ją sprawdził, po tym jak miałem problemy z zalanym serwem, rozebrał ją, pooglądał, posprawdzał, i stwierdził że jest dobra, i nie ruszać.

W sumie jako tako na hamulce w bmw nigdy nie narzekałem. :cool2:

Opublikowano
No ja tez tylko ze wczesniej jak w automacie hamulec lekko naciskalem to hamowal odrazu a teraz prawie do konca i nie tak plynnie jak powinno .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No ja tez tylko ze wczesniej jak w automacie hamulec lekko naciskalem to hamowal odrazu a teraz prawie do konca i nie tak plynnie jak powinno .

 

No a czy nie masz przypadkiem tak, że jak podpompujesz hamulcem kilka razy podczas hamowania, to pedał robi się twardszy i bierze wcześniej? Jak tak, to nadal masz źle odpowietrzony układ.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

''No a czy nie masz przypadkiem tak, że jak podpompujesz hamulcem kilka razy podczas hamowania, to pedał robi się twardszy i bierze wcześniej? Jak tak, to nadal masz źle odpowietrzony układ.

''

 

No właśnie Krzysztof tak jest właśnie , byłem ostatnio w warsztacie żeby mi ta maszynką odpowietrzyli to gościu mi tak gadał że do tego jakiś bardzo profesjonalny sprzęt jest potrzebny i nie miał akurat wtedy mechaników fachowców do tego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.