Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jeździłem 3d i 2.5d i wkońcu kupiłem 2.5d. Te silnik nie jest za słaby, za mały ponieważ auto jest dynamiczne i ładnie przyśpiesza. Oczywiście silnik 3d jest bardziej dynamiczny, ale nie jest to taka duża różnica jak daje do zrozumienia kolega. Silnik 2.5d naprawdę daje dobrze radę w mieście i na autostradzie.
  • Odpowiedzi 304
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Tu raczej chodzi o poprzednio poruszone zalety większego/mocniejszego silnika. Przy sporej masie zawsze mieć lepiej więcej Nm pod stopą (niekoniecznie podczas ścigania się z autem marki skoda) :wink:
Opublikowano

Mam x5 3d 258 hp i 25d 231 hp. Kompletnie się nie zgadzam, że 25d jest za słaby itp. Silnik jest bardzo dobry a 2xturbo robi swoje. Nie mam żadnego dyskomfortu na trasie i mocy nie brakuje.

Sam jestem zdziwiony, że 2 lity w tak dużym aucie sprawuje się tak dobrze. Najczęściej jeżdżę 3d bo 25 jest żony. Kolega ma skodę superb 20i 280 km i moja x5 3d nie ma szans :)

Opublikowano
Jak można napakować dodatków za +150 tysięcy i zapomnieć o silniki? :wink: będziesz gładził skore na drzwiach jak cię będą skody mijać?

 

na szczęście jest wybór i każdy może wybrać co dla niego najlepsze,

ja też wybrałem pół silnika czyli R4 - władowałem dużo w wyposażenie i wcale nie żałuję

w żaden sposób dopłata prawie 50 tys. tylko za mocniejszy silnik IMO nie jest tego warta

 

a jak mnie mija skoda - nie mam żadnego z tym problemu,

raczej ktoś kto ma taki problem, to faktycznie ma problem, ale nie z samochodem ..............

 

I to chyba najważniejsze - zadowolony użytkownik.

Ja raczej w obozie mocniejszy silnik - mniej dodatków. Pamiętaj, że dużą część z różnicy w cenie za silnik odzyskuje się przy sprzedaży. Z dodatkami bywa różnie, czasem wręcz 'odstraszają' swoją awaryjnością (pneumatyka, nieaktywne pakiety connected i cała reszta elektroniki, nie mówiąc już o dachu). Wszystko i tak zweryfikuje czas, kiedy będzie więcej danych o trwałości tej jednostki w aucie powyżej 2 ton. Mniejszy silnik niestety 'psuje' też trochę rynek dla fanów 3L. Większość podaży to właśnie 2.5d, przez co ceny 3.0d mogą być relatywnie dużo wyższe niż miało to miejsce z E70.

  • 3 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czytałem gdzieś, że w tym roku silnik B47 ma przejść modyfikacje i wersja 25d dostanie dodatkowych koników i niutków. Ktoś znalazł jakieś dane techniczne?


Oryginalny artykuł, który o tym zakomunikował: http://www.bimmertoday.de/2017/11/20/bmw-baukasten-diesel-mehr-infos-zur-tu1-fur-b47-und-b37/

Wygląda na to, że także słabsze wersje (18d i 20d) dostaną 2-gą turbinę ale głównie po to by obniżyć emisję spalin a nie po to by podnieść osiągi!

Niestety artykuł tylko wspomina o 25d nie podając jakie parametry będzie miał te silnik po modyfikacji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.