Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Powiem tak szukałem na forum odp wiekszosc znalazlem ale zaduzo czasu juz mi to pochłoneło .

I dlatego postanowiłem wymienic kilka problemow ktore mnie trapią :

 

Co oznacza piknięcie głośniczka , czasami (okolo 3-5 razy juz tak miałem) jade sobie i nagle słysze pik 1 sygnał (podczas wyłanczania auta słychać bodajze zawsze 3 takie pikniecia)

 

Co do chłodzenia wyczytałem ze chyba all ok ale napiszcie czy wiatrak zawsze chodzi tzn : czy po odpaleniu tez sie kręci .

 

Coś co mnie najbardziej trapi to to ze czsami jak pojezdze np 20min-1h zatrzymam sie np: na doslownie 1 min wracam do auta odpalam a on zaczyna falować obroty spadają jak nie depne do konca to zgasnie nagle chyci zaczyna wyc popuszcze znowu go dusi znowu depne i jest ok , o co moze chodzic ??? .

 

 

No i ostatnio jak bardzo stopniowo dodaje mu gazu (pedał gazu ,only benzyna) to czuje drgania miedzy 2-3 tyś obrotów jak depne to przestaje ale to raczej tylko wrazenie bo poprostu drgania sie robią znacznie szybsze jak myslicie moze to być powod paska klinowego ? czy sprzegło śliza , jakie koszta ? , pasek wiem ze idzie w miare tanio wymienic i sie zastanawiam bo sprawdzalem i idzie palcem go wygiąć o wiecej niz te 5mm wiec chyba lepiej wymienic niz naciągnąć ( a moze narazie sprobować naciągnąć ?)

 

I ostatnie pytanko szyberdach mi sie otwiera w jedną strone całkiem a jak chce go uniesc w gore to sie unosi tył a ta spodnia warstwa co sie wsówa , wsówa sie tylko do połowy chyba owinna sie cała wsunąć prawda ?

 

Z góry bardzo dziękuje wszystkim którzy odpowiedza na pytanie oraz tym ktorzy by chcieli odpowiedziec ale niepotrafią . Oraz dziekuje za wyrozumiałość i poświęcenie mi czasu , Spędziłem juz na tym forum szukając odp okolo 3 dni .

Opublikowano
jak chodzi o szyberdach to wg mnie tak ma byc u mnie sie tak samo otwiera w jedną strone do końca a w drugą tak o 1/3 sie wsówa. Co do reszty to nie wiem
Opublikowano

Witam

Jesli chodzi o silnik ,to masz tzw. falujace obroty.

 

Wybierz w opcji szukaj ,bo to temat morze i zostal juz gruntownie opisany.

pozdrawiam

Opublikowano

Co do tego gaśniecie to moze i falujące obroty ale wszedzie pisza ze im na światłach faluje itp a mi tylko jak zgasze , na ogol jak depne i go zostawie ale czasem po spokojnej jezdzie tez zdaza mi sie to tak raz na okolo 2 tygodnie .

 

Teraz bede probowal leciutko naciągnąć pasek klinowy moze mi ktos napisac jak to zrobic najlepiej foto :D (chyba dam sobie rade ale zawsze lepiej byc pewnym tego co sie robi )

 

Dzieki za odpowiedzi

Opublikowano

czysciles moze sliniczek krokowy? bo ztego co pamietam to on tez jest odpowiedzialny za falowanie obrotow

 

Również stawiałbym na silniczek, raczej nie powinno być związku z paskiem. Przy luźnym pasku pali się kontrolka na desce, a przede wszystkim słychac pisk podczas poślizgu na kole pasowym.

Nie znam się zbytnio na benzynie, ale czy jest u ciebie cos jeszcze oprócz silniczka krokowego co (elektrycznie) miałoby znaczacy wpływ na napięcie w instalacji :jawdrop: , moze masz jakies objawy np. uciekania prądu, które wcześniej zwalałes na karb zimy?

 

No i ostatnio jak bardzo stopniowo dodaje mu gazu (pedał gazu ,only benzyna) to czuje drgania miedzy 2-3 tyś obrotów jak depne to przestaje ale to raczej tylko wrazenie bo poprostu drgania sie robią znacznie szybsze jak myslicie moze to być powod paska klinowego ?

hm..raczej mogą to byc objawy uszkodzenia poduszki pod silnikiem :duh: , która nie tłumi dobrze drgań z pewnego zakresu, czasmi są to pierwsze objawy wyrobienia się poduszki, ale koszt jej naprawy chyba nie jest za duży...no ale jak wspomniałem, nie miałem od dłuższego czasu "przyjemności" z benzyna, wiec chyba się nie pogniewasz jesli nietrafnie zdiagnozowałem? :doh:

Wszystkie samochody są prawie jak BMW... prawie robi wielką różnicę:))


Więcej mocy:

http://img61.imageshack.us/img61/1872/doladowanie3kk.jpg

Opublikowano
błehe przypuszczenia miałem co do paska ale głupi byłem :D bo pasek niema nic do napędu wsumie troszke luźnawy jest ale to niepowinno miec wplywu na drgania . Wsumie z tego co pamietam to chyba jak sie zostawie go na 2,5 tyś obrotow to drga i drga nie tylko podczas przyspieszania, jak myslicie moze sprzeglo sie ślizga ?, bo wlasnie mam takie wrazenie ze sie ślizga coś .
Opublikowano
Spoko jesli chodzi o drgania na miedzy 2-3 tyś :D problemu nima zrestartowalem kompa i chula pięknie :D . Teraz powiedzcie mi czy da sie wyregulować drzwi bo dzisiaj normalnie tragedia myslalem ze klamke urwe , jak sie popchnie to lajtowo sie otwierają . Da sie jakos cownąć ten bolec ??? co zamek go lapie i 3ma ? . nawet uszczelke wyjolem i nadal cos przeszkadza i ciezko sie otwieraja wiec ten bolec by przydalo sie jakos przesunąć albo zamek .
Opublikowano
...Da sie jakos cownąć ten bolec ??? co zamek go lapie i 3ma ? . nawet uszczelke wyjolem i nadal cos przeszkadza i ciezko sie otwieraja wiec ten bolec by przydalo sie jakos przesunąć albo zamek .

jesli masz na myśli ten na słupku to da się. Torx 40-ka żeby odkręcić śruby i przesunąć "bolec"

Opublikowano
u mnie tak bylo z drzwiami kierowcy.wystaczylo dobrze wyczyscic zamek w drzwiach bo po latach jest masa syfu i przesmarowac.teraz otwieraja sie leciutko...
Opublikowano
z drganiam jednak znowu sie pomyliłem przyczyna nie tkwi w kompie bo wczoraj znowu zaczol dragc no i dalem mu restarta nadal drgal no i na jałowym tez drga , przyczyna według mnie w 99% tkwi w wiatraku bo zauwazyem ze nie mam 2 łopatek i to w taki sposob ze niemam mam niemam czyli praktycznie obok siebie , wiecie gdzie dalo by sie tanio kupic taki wiatrak na allegro ceny sie wachają od 60 do 180zł i tam chyba kupie ,ale moze podacie lepsza propozycje :D :) . jak jest zimno to nie drga wiec to musi byc wiatrak . Taki badziewik a normalnie auto z tymi drganiami fatalnie sie zbiera i wogole .
Opublikowano
z drganiam jednak znowu sie pomyliłem przyczyna nie tkwi w kompie bo wczoraj znowu zaczol dragc no i dalem mu restarta nadal drgal no i na jałowym tez drga , przyczyna według mnie w 99% tkwi w wiatraku bo zauwazyem ze nie mam 2 łopatek i to w taki sposob ze niemam mam niemam czyli praktycznie obok siebie , wiecie gdzie dalo by sie tanio kupic taki wiatrak na allegro ceny sie wachają od 60 do 180zł i tam chyba kupie ,ale moze podacie lepsza propozycje :D :) . jak jest zimno to nie drga wiec to musi byc wiatrak . Taki badziewik a normalnie auto z tymi drganiami fatalnie sie zbiera i wogole .

 

Bo jak zresetowałeś to było dobrze zanim nie złapał znowu tych samych błędów,teraz najlepiej pojedz i odczytaj błędy i będziesz wiedział.

 

Ja myślę że sonda niedomaga.

Opublikowano

nie nie to na bank wiatrak bo jak jest zimno to nie trzesie mi autem teraz sciaglem obudowe jak bedzie cieplo odpale bedzie trząsło wykrece wiatrak i pewnie przestanie :) . wsumie wystarczy tylko 4 śróbki odkręcic więc lajt .

 

 

AAAAAAAA wlasnie moze ktoś zrobić fote albo jakoś mądrze wyjaśnić którą śróbke trza odkręcic by olej sie zlał .

Opublikowano
...którą śróbke trza odkręcic by olej sie zlał .

w M40 korek spustowy jest z boku miski olejowej, w innych chyba podobnie. Klucz nasadowy 17 lub 19

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.