Skocz do zawartości

Modyfikacje, tuning silnika N20 TwinPower Turbo 2.0


BondE87

Rekomendowane odpowiedzi

Odswieze kotleta

Napisalem do pewnej firmy zajmujacej sie remapem.

Interesuje mnie etap pierwszy jak na razie.

Przebieg mam na dzis 50tys/km

Co sadzicie ?

! Thank you for your enquiry , i have checked the details on your vehicle


Model:


BMW 3 Series


Variant:


320i (N20) 181 bhp


Year:


2013


Fuel:


Petrol


Engine Size:


1997 ccm




We have a vast amount of knowledge on these engines and software development .Tuning is not a problem for us as we have all the tools and hardware needed to be able to complete a high quality and responsive job for yourself and vehicle.


All the work we do is fully custom on the 1200HP Rolling Road We have in-house , we tune each car in a custom fashion meaning the software is created by our-self within our premises.


As much adjustments that need doing are able to be done with us in-house , we cater for Stage 1 all the way to Stage 5 Depending on what you want from your vehicle.


If your car is in good health and passes our tests the power we can improve your vehicle to will be the following below:-





Stage 1 - 280HP and 300 FT IB Torque - £349 for this custom service (NO MODS ARE NEEDED )


Stage 2 - 300HP and 330 FT IB Torque - £429 for this custom service (STAGE 2 MAPPING REQUIRES A DECAT DOWNPIPE)


DECAT DOWNPIPE IS 499GBP FITTED


STAGE 1 AND 2 IMPROVE THE FUEL ECONOMY BY 10% OR MORE ON SENSIBLE DRIVING

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 141
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 3 tygodnie później...
Jeszcze nie „flash-owałem” ,uczynię to w kolejnym tygodniu ,gdyż fizycznie nie mam dostępu do auta . BM3 kupiłem na popularnym serwisie aukcyjnym zwanym Ebay.com za kwotę 575$ . Link z kodem aKtywacyjnym otrzymałem następnego dnia na e-mail a kabel „ enet” kilka dni temu - kabel ten otrzymałem za free przy zakupie BM3 .Planuje zrobić Stage 1 , powinienem mieć około 50hp więcej oraz podobnie Torqu dla paliwa 95 . Gdy nie będę zadowolony zawsze mogę sam wrócić do ustawień początkowych lub pójść za ciosem i zrobić Stage 2 :twisted:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Jeszcze nie „flash-owałem” ,uczynię to w kolejnym tygodniu ,gdyż fizycznie nie mam dostępu do auta . BM3 kupiłem na popularnym serwisie aukcyjnym zwanym Ebay.com za kwotę 575$ . Link z kodem aKtywacyjnym otrzymałem następnego dnia na e-mail a kabel „ enet” kilka dni temu - kabel ten otrzymałem za free przy zakupie BM3 .Planuje zrobić Stage 1 , powinienem mieć około 50hp więcej oraz podobnie Torqu dla paliwa 95 . Gdy nie będę zadowolony zawsze mogę sam wrócić do ustawień początkowych lub pójść za ciosem i zrobić Stage 2 :twisted:

 

I jak tam zrobiłeś BM3?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , tak zrobiłem BM3 i jestem mega zadowolony . Czuć moc ...Przejechałem 2000 tyś kilometrów od chwili chipa żadnych błędów itd autko dużo żwawsze ,uaktywniłem też skrzynię na sport przez BimmerCode aplikacje . Z czystym sumieniem polecam BM3 niezdecydowanym . :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Zainspirowany kolegą GMike postanowiłem zakupić do mojego n20 320i FMIC i zobaczyć, co to da. Podjechałem do chłopaków w Krakowie i shamowaliśmy auto.


Okazuje się, że aluminowy cooler z fabryki ustąpił zdecydowanie chińskiej kopii Wagnera za 200$ :duh: . Wszystkim polecam wymianę, temperatura w układzie dolotowym spadła z ponad 60 do 30 stopni przy 22 stopniach otoczenia. Dodatkowo u mnie jest catless downpipe i wykres mam dokładnie taki, jak chciałem :D :


71488909-752012611994301-2807806926702772224-n.jpg


Teraz czas zmierzyć przyspieszenie a jedynym, czego mi chyba brakuje w aucie to mapa skrzyni od xHP.


Pozdrawiam

Wojtek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Są tutaj użytkownicy 20i po podniesieniu mocy ? Jak się auto sprawuje po dłuższym użytkowaniu ? Bezpieczna i dobra wartość to 250 koni czy pchać się dalej ? :D

 


Okolice 300 KM z pełnym modyfikowanym wydechem , 50 000 km zrobione i nic. Idealnie się spisuje.

Pozdrawiam


Maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są tutaj użytkownicy 20i po podniesieniu mocy ? Jak się auto sprawuje po dłuższym użytkowaniu ? Bezpieczna i dobra wartość to 250 koni czy pchać się dalej ? :D

 


Okolice 300 KM z pełnym modyfikowanym wydechem , 50 000 km zrobione i nic. Idealnie się spisuje.

 

Dzięki za odpowiedz , co robiłeś w zakresie wydechu ? Bez zmian w wydech 250-260 jest ok ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są tutaj użytkownicy 20i po podniesieniu mocy ? Jak się auto sprawuje po dłuższym użytkowaniu ? Bezpieczna i dobra wartość to 250 koni czy pchać się dalej ? :D

 


Okolice 300 KM z pełnym modyfikowanym wydechem , 50 000 km zrobione i nic. Idealnie się spisuje.

 

Dzięki za odpowiedz , co robiłeś w zakresie wydechu ? Bez zmian w wydech 250-260 jest ok ?

 

DP, CP, sportowy katalizator, Catback czyli całość w MG Motorsport i szczerze polecam. Mega firma i jakość na najwyższym poziomie.

Pozdrawiam


Maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.