Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam u sąsiada do wyjęcia silnik chyba 2.0 diesel z trójki E90 lub 91 bo nie wiem do końca co to za model jest po małej stłuczce bez przedniego pasa silnik na chodzie,wyciągałem już kilka silników bmw ale nigdy tak nowego i dla tego mam pytanie czy ktoś z Was robił już coś takiego a jeżeli tak to jak się najlepiej do tego zabrać i na co zwrócić uwagę szczególnie żeby czegoś nie popsuć. pozdro....
Opublikowano
Dokładnie jest to silnik 1.8 D a nie 2.0 , ale nadal czekam na jakieś Wasze podpowiedzi. pozdro..
Opublikowano

Jak można nie wiedzieć czy to sedan/kombi? Chociaż to akurat bez znaczenia. Jeżeli chodzi o silnik, nie było wersji 1.8. Jeżeli masz na myśli wersję 318 to także silnik 2.0, tylko o mniejszej mocy.

 

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano
Chyba jednak zbyt mało wiesz, by brać sie za wyjmowanie tego silnika.

kolega jak zwykle dowalil konkretnie i samo sedno :cool2:

 

btw.

Cos mi sie wydaja ,ze powoli zaczyna sie era wsiowego tjuningu dla modeli e9X.... coraz wiecej ludzi kupuje rozbiti i wprowadza wszelakie twory na ulice :duh:

Ten pewnie bedzie kolejny...

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
Panowie prawda jest taka że zasugerowałem się napisem na tylnej klapie na której jest napisane 318 i w sumie nie zastanawiałem się czy może jest inaczej , a co do samego demontażu to dalej czekam na podpowiedzi... pozdro.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.