Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Stało mi się dokładnie to co w tym temacie..

 

viewtopic.php?f=68&t=131490

 

ale nie wiem jak to wymienić, zakupiłem już używaną koncówkę, bo moja ułamała się dokładnie jak na tym foto:

http://img139.imageshack.us/img139/917/1003306c.jpg

 

ale nie wiem jak to wymienić, może mi ktoś napisać krok po kroku?

pytam bo już n a różnych forach każdy pisze inaczej i już sam nie wiem.a nie chce sobie robić dodatkowej roboty.

mam e36 316i compact

Opublikowano
Kolego to proste otwierasz maskę ściągasz kratkę z podszybia i odkręcasz część przegrody ściany grodziowej jt.taka przesłona silnika a nagrzewnicy montowana na dwie śróbki.Po odkręceniu przesłony wyciągasz ją i odkręcasz nasadką 10mm ten króciec.Lepiej kup nowe oringi.

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Opublikowano

znaczy oringi mam ale nie są nowę..i wymienię tą końcówkę w taki sposób jak napisałeś bez problemu?

od strony silnika się nie dostane?

Opublikowano
a stare oringi nawet jesli są dobrym stanie nie mogą byc? skoro wczesniej nic nie przeciekało to teraz po okreceniu myslisz ze beda?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.