Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 235
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ciekawe jak to bedzie jeździło, trochę szkoda ze już nie V8 i szkoda ze brzydki środek.

Na zewnątrz jest całkiem niezła, i cena w US od 60k $ tez kusząca. Tylko przez to pewnie natłuką tego cała masę :|

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
Hmm du** nie urywa. W środku pewnie głośniki zrobią swoje, ale V8 to to nie bedzie :P z tym ze filmiki nie oddają często efektu, trzeba poczekać jak bedzie na żywo. Nie jest tez tajemnica ze wszystkie chyba od E46 M3 seryjne wydechy nie sa "wow".

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano

A już myślałem że tylko ja mam coś z uszami ;-)

 

Brzmi kiepsko, a wydech customowy i tak pewnie niewiele zmieni. Z 6 rzędowo ustawionych cylindrów dźwięku V8 nie będzie. Takie czasy :-(

 

Jak dla mnie fabryczny wydech M3 E92 brzmi o niebo lepiej.

 

 

NIe mówiąc już o meisterschaft

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A tu się zupełnie nie zgodzę. Skoro mówimy o brzmieniu silnika i ogólnie układu wydechowego to można zrobić cuda z niczego. Posłuchajcie sobie jak brzmi Cooper S, a to mały 4 cylindrowy motorek. Jest wiele takich przykładów. Zobaczcie jak brzmi V8 w Lexusie LFA a jak w Viperze. Dwa zupełnie różne światy. Wszystko to kwestia co się chce osiągnąć i jakim kosztem. Ludzie marudzą, że w M5 jest generowany dźwięk bo auto jest zbyt ciche. Tylko tak naprawdę 95% korzystania z M5 to normalna, komfortowa jazda i tu cisza jest podstawą i pewnie z takiego założenia wyszło BMW projektując to auto. W samochodach do codziennego użytku, kosztujących po 100 tys Euro albo lepiej nie można sobie pozwolić na upierdliwe brzmienia jak w Subaru STI, którym na co dzień mogą jeździć co najwyżej fani tego modelu albo młodzi ludzie z innymi priorytetami. Zresztą F10 jest już tak wyciszone i komfortowe, że BMW musiałoby zupełnie zmienić konstrukcję auta żeby pozbyć się tej błogiej ciszy i dać użytkownikowi posłuchać brzmienia silnika i układu wydechowego.
Opublikowano

mmw +2 :8)

A od siebie dodam, że to takie trochę szukanie na siłę "wad" nowej M-ki. Ja tam bym przytulił jakąś krwistą bunię bez wybrzydzania :norty:

SPRZEDAM


Komplet zderzaków BMW F30 Sport Line


Komplet zderzaków BMW Z4 E89

Opublikowano

Życie pokaże co będzie warta nowa M3/4 . Dla mnie sam wydech brzmi miernie, ale to nie sam wydech jedzie.

 

Oczywiście to tylko moja opinia. Swoją drogą miałem okazję jeździć X5 M50D, i tak w trybie sport, albo sport+ (nie pamiętam), włącza się głośnik z bulgotem V8. Brzmi zdumiewając realnie.

Opublikowano

Akurat STi nie brzmi dobrze, więc słaby przykład :wink:

 

Nowe M5 F10 - według mnie na żywo brzmi przepięknie, szczególnie na zewnątrz więc temat głośników pozostawiam narzekającym. Natomiast co do odgłosu silnika, owszem cuda zdziałasz ale tylko wydechem, a nie silnikiem. W takim Mini S silnik brzmi bez szału, a wydech to już inna para kaloszy - całość jest super, wracając do M4 - R6 nie będzie brzmiało tak jak V8 nie ma siły. Chociaż napewno dużo da się uratować dobrym wydechem :wink: Narazie na filmiku jest słabo... ale pewnie specjalnie aby ludzie zmieniali na wydechu aftermarketowe bądź BMW Performance.

 

Dlatego seryjny wydech w M3 E92 nie jest mega głosny, ale przy dodawaniu gazu oprócz wydechu słyszysz V8 :cool2:

Zmienić konstrukcję auta ? O czym ty piszesz ? :wink: O takich rzeczach myśli się podczas projektowania a nie jak już auto jest gotowe. Dlatego niektóre auta np. Panamera mają poprowadzone specjalne tunele którmi dźwięk silnika dociera do kabiny.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano

Teraz nawet w małych hot hatch-ach bulgoty montują :)

 

 

 

 

Sti brzmi swietnie, pod warunkiem ze jadę nim max 10 minut sam... :mrgreen:

Opublikowano

W ostatnie lato jezdzilem Z4 lci 2013 i myslalem ze tam bylo 3litry 245 koni 6 cylindrow. Brzmialo bardzo dobrze z zamknietym i otwartym dachem. A jak sie potem dowiedzialem, siedzialo tam marne 4 cylindry 2 litry, zupelnie zbaranialem

 

 

A tu się zupełnie nie zgodzę. Skoro mówimy o brzmieniu silnika i ogólnie układu wydechowego to można zrobić cuda z niczego. Posłuchajcie sobie jak brzmi Cooper S, a to mały 4 cylindrowy motorek. Jest wiele takich przykładów. Zobaczcie jak brzmi V8 w Lexusie LFA a jak w Viperze. Dwa zupełnie różne światy. Wszystko to kwestia co się chce osiągnąć i jakim kosztem. Ludzie marudzą, że w M5 jest generowany dźwięk bo auto jest zbyt ciche. Tylko tak naprawdę 95% korzystania z M5 to normalna, komfortowa jazda i tu cisza jest podstawą i pewnie z takiego założenia wyszło BMW projektując to auto. W samochodach do codziennego użytku, kosztujących po 100 tys Euro albo lepiej nie można sobie pozwolić na upierdliwe brzmienia jak w Subaru STI, którym na co dzień mogą jeździć co najwyżej fani tego modelu albo młodzi ludzie z innymi priorytetami. Zresztą F10 jest już tak wyciszone i komfortowe, że BMW musiałoby zupełnie zmienić konstrukcję auta żeby pozbyć się tej błogiej ciszy i dać użytkownikowi posłuchać brzmienia silnika i układu wydechowego.

 

LFA ma V10 a nie V8

 

brzmienie M5 Comp, za jakies 2 lata wyjdzie M4 Comp i poprawia wydech, ewentualnie jak ktos bedzie chcial to wrzuci wydech m performance

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
czyli pi razy oko za b.dobrze wyposazona m4 w niemczech trzeba zaplacic 107-110 tys euro, ktora takze zblizy sie jakoscia do konceptu 4 w srodku
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

PAnowie zamierzam kupic nowy M3 poniewaz moja F10 stala sie nudna a M5 mimo 560KM jest to limuzyna a nie auto do wyscigow. Mam pytanie

 

Czy M3 bedzie mial naped 4x4?

Opublikowano

miejmy nadzieję, że nie będzie 4x4...

wg papierów stworzyli auto do frajdy: mała masa, niski środek ciężkości, dużo Nm, szpera, dobre hamulce może w końcu uda się zrównać z 911 ...

 

Maja masz super auto, jak chcesz poszaleć idź na gokarty, tam 60km/h odpowiada odczuciom 250km/h w Twoim aucie, jak nie wystarcza kup "szajowóz" za ~4 tys. zł, jak za mało "buggy" jak jeszcze za mało to jakąś replikę "super 7"....za ułamek wartości będziesz miał radości dużo więcej niż w M3 na te sporadyczne chwile szaleństw, które potrzebuje Twoja psychika a jak będziesz używał auto do normalnych celów (95% czasu spędzonego w aucie) to żadne sportowe nie będzie tak dobre jak Twoje komfortowe...

 

p.s. uwaga nie dotyczy: młodych, gniewnych, szybkich i bogatych...spostrzeżenie jest dla "Tatusiów"

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

AO po kilku niekoniecznie dopasowanych do mnie ( moich potrzeb ) autach zaczynam myśleć podobnie...

 

Maja

 

wiem kto ma śliczne z4m cabrio za 1/5 ceny nowej M3, M4... sądzę że frajdy też byłoby sporo...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

wiem o co chodzi iz na PL wykorzystam M3/4 w 5 % ale chce kupic autko ktore bede mial nie 3 lata ale 10 a nawet wiecej lat bo takie auta nie kupuje sie tylko do osiagow ale iz jest :cool2: ,

 

z powodu iz rodzina ma sie powiekszyc to 3 dzieci w f10 jest troche problemem tak samo w aucie mojej zony X1, dlatego planuje zmienic jedno autko na typ X3 vs XC60 do wyjazdow rodzinnych a praca i tylko dla mnie autko uwazam iz M3 bylo idealne nawet awaryjnie mozna wlozyc 5 osob w M3 i podjechac do babci :)

 

co do f10 gdyby nie rodzina to bym sobie jeszcze posmigal jakies 2-3lata a tak :( trzeba kombinowac

Opublikowano
PAnowie zamierzam kupic nowy M3 poniewaz moja F10 stala sie nudna a M5 mimo 560KM jest to limuzyna a nie auto do wyscigow. Mam pytanie

 

Czy M3 bedzie mial naped 4x4?

 

 

M3 nie bedzie miala napedu 4x4. Byc moze dopiero w nastepnej generacji z serii G

Jesli M5 nie jest autem do wyscigow, to M3 tym bardziej nim nie bedzie

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
PAnowie zamierzam kupic nowy M3 poniewaz moja F10 stala sie nudna a M5 mimo 560KM jest to limuzyna a nie auto do wyscigow. Mam pytanie

 

Gdzie można sie zapisać na te wyścigi M3? :D

 

M5 jak rozumiem odrzucaja na wpisowym :wink:

Opublikowano

czyli w polsce pol miliona peknie za M4 z ceramika, mdriver, dkg i bajerami,

Duzo, ciekawe jakie "pakiety" mocy beda do tego silnika, ciekaw jestem czy Gpower/Manhart/ESS/inni bez problemu wystrugaja 500koni w tym aucie.

 

Nie chcial bym kupic wolniejszego rownie fantastycznego samochodu niz mam...

Opublikowano

500PS to bedą robili samym programem i wydechem.

Myśle ze ten samochód, zależnie od stopnia modow bedzie sie robić na 550-650PS bez większych problemów.

Ale i tak szkoda V8, a cena pół miliona za M4 według mnie jest trochę przeszacowana. To auto nie jest tyle warte.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.