Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Od jakiegoś czasu muszę ciągle dolewać Petrygo bo gdzieś ucieka. Dzisiaj u mechanika obejrzelismy auto od spodu, góry itp i kurde nie widać śladu płynu nigdzie. Gdzie on kurde może uciekać? Przyszło mi do głowy jeszcze że może gdzieś przy turbinie, bo przecież ta też jest chłodzona płynem? Jakies pomysły?
Opublikowano
mam to samo, wszędzie sucho a płyn dolewam, oleju nie przybywa, mazi pod korkiem nie ma, tylko płynu coraz mniej, obstawiam, chłodniczkę spalin, albo pękniętą obudowę termostatu, (zaczeło mi ubywać jak wymieniłem termostat) na razie nie chce mi się za to brać, robię zawieszenie, i mam dość grzebania na pewien czas.
Opublikowano
No ale jakby był gdzieś wyciek to petrygo zostawiłby biały ślad, a u mnie nic nie widać
Opublikowano
Dlaczego nie będzie? Czyli co, rozgrzać i szukać wycieku? Mozliwe że korek od zbiorniczka wadliwy ?
Opublikowano
nie będzie widać, ponieważ, gdy będzie wyciek z chłodniczki to płyn będzie szedł w rurę ze spalinami, będzie troszeczkę się płynu przedostawać, to białego dymu nie zobaczysz, a płyn będzie znikał systematycznie.
Opublikowano

nie słyszałem, aby ktokolwiek zaślepiał termostat egr więc nie wypowiem się na to zagadnienie.

 

Chyba że zaślepienie zaworu EGR powoduje zaślepienie termostatu , ale nie wydaje mi się.

Opublikowano
No to mało słyszałeś ;) Zaślepia się rurki idące do chłodniczki i z drugiej strony. Dokładnie nie powiem bo kumpel mi to robił
Opublikowano
Ja mam podobny problem w mojej 318 E46 tylko u mnie wycieki ma baniaczek do którego wlewa sie płyn.Nie mogłem znaleźć wycieku było tylko mokro aż któregoś dnia zobaczyłem że daje taka cieniutka szpryca i stąd wyciek zobaczcie wszystko dokładnie wężyki itd ja też sie z tym męczyłem a w końcu znalazłem ;). Pozdrawiam.
Opublikowano

To dziwne. Kiedys w 1.8T turbo chlodzone bylo wodą. Myslalem ze tu tez tak jest.

 

Nie przybywa. Raczej ubywa ale w normie :-)

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
No i okazało sie że chłodniczka spalin jest uszkodzona. Odblokowałem ją i zaczęło strasznie dymić. Wcześniej, jak była zaślepiona to widocznie przedostawało się malutko tego płynu, auto nie kopciło a płynu ubywało...
Opublikowano
u mnie sączy się powolutku z jakiegoś czujnika, jak się stoi przodem do auta to po lewej stronie na wężu dochodzącym do chłodnicy, jak się tam nei spojrzy to nie widać skąd leci, dopiero ostatnio zauważyłęm
Opublikowano

sprawdźcie sobie panowie ten króciec, u mnie skruszał i się lało praktycznie niezostawiając śladów (rozgrzany blok)

09 Króciec przyłączeniowy 11 12 7 806 196 -

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_3324-pompa-wody-ukl-chlodntermostat/i47635/kL/sN/r2002#part09

 

ja sprawdzałem patrząc na niego równocześnie ściskając przewód chłodniczy dochodzący do niego,

po wyciągnięciu króciec okazał się skruszały, w końcu przylega bezpośrednio do głowicy plus 14lat na karku

życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.