Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, tak jak w temacie, moje sprzęgło zaczęlo slizgac, takze musze was zapytac o opinie, ktora marke wybrac SACHS czy LUK. ceny sa zblizone obu firm cos ponad 500zl
Opublikowano
Ja mam komplet Sachs. Nie narzekam, a zrobione na nim mam coś około 12000. Także mogę polecić.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano

wymieniales dwumase razem ze sprzęglem??

jeden typ na forum miał podobny problem "Witam koledzy mam problem z moją "Barbarą" mianowicie dzisiaj odczułem podczas przyspieszania na 4 i 5 biegu (po przekroczeniu 2tyś obrotów) tak jakby auta się ślizgało(takie mam odczucie) ! Chodzi o to że jak wdepnę do podłogi to obroty normalnie idą w góre po czym delikatnie opadają i auto normalnie przyśpiesza(słychać dzwięk jakby dziura była w wydechu) ,dodam że jak przyspieszam stopniowo i spokojnie jest wszystko ok! Co to może być?? "

Opublikowano
Nie, dwumasu nie wymieniałem, bo przed zakupem miałem skrzynie zrzuconą i mogłem skontrolować jego stan. Nie było dramatu, więc nie było też konieczności wymiany. Kupiłem więc komplet tarcza, docisk i łożysko i to zostało zamontowane. Przed montażem też miałem problem ślizgania się sprzęgła - 5 bieg. Uślizg miałem w całym zakresie obrotów.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano
Z tych dwóch firm warto wybrać tańszą opcję ........ kojarzy mi się np. karton Sachs tarcza S... a docisk Luk :wink: .
Opublikowano
mam jeszcze jedno pytanie, jakie sa kolejne czynności przy wymianie sprzęgła i kiedy mam swolnic ta blokade? ma mi to robic mechanik, tak dla wlasniej wiedzy chcialbym to wiedziec
Opublikowano

heh, ja miałam podobnie, tzn miałam oba logotypy wybite.

Nie wiem o co w tym chodzi, ale sprzęgło po wymianie spełnia swoją funkcję,

oby tak dalej, więc wydaje mi się, że bierz tańsze.

 

 

Pozdro

Opublikowano

A chodzi w tym o to, że np. kiedy SACHSowi się nie opłaca produkować sprzęgła do danego modelu lub z innego powodu, wtedy umawia się z LuKiem, że kupuje daną partię sprzęgieł od niego, wybija laserem swoje numery i logo albo nazwę, pakuje w swoje pudełka i sprzedaje pod swoją banderą. Ma tym sposobem w katalogu zapełnioną lukę w postaci własnego numeru sprzęgła do danego typu auta.

Innymi przypadkami jest np. wadliwa seria docisków w zestawach do Avensis II, wówczas w zestawach tej firmy znajdziemy tylko same dociski LuK, a reszta jest AISIN.

Nie dotyczy to czasami ogólnie danego numeru sprzęgła, a np. określonej partii.

Czasami dotyczy to samych okładzin (VALEO/LuK/Toyota np.) itd.

 

Tak to wygląda, może komuś coś się rozjaśni.

 

W każdym razie, sprzedawca nie robi nas w bambuko w 99%, jeżeli się spotykamy z podobnym przypadkiem :D

Opublikowano

pytałem gości z czescidobmw ale o sprzęgło do modelu po 03.2003r.

sachs to luk poza łożyskiem oporowym

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.